Nissan 370Z a primit un facelift discret

2013 Nissan 370Z Coupe Facelift

Daca este februarie in Chicago este timpul pentru un singur lucru – masini sport. Astfel Nissan a adus la Salonul Auto 2012 din Chicago faceliftul lui Nissan 370Z. Noul Z, care va ajunge la vanzare in luna iunie, vine cu o serie de imbunatatiri menite sa mentina legendara masina sport proaspata si provocatoare.

Pentru 2013, Nissan 370Z va fi din nou disponibila in variantele Coupe, Roadster si NISMO. Faceliftul modelului din acest an include: O fata schimbata subtil si echipata cu limini de zi cu LED-uri; Roti din aliaj, de 19 inchi, pentru pachetul sport; Roti noi de 18 inchi pentru varianta Coupe - etrieri vopsiÅ£i în roșu și amortizoare reconfigurate pentru pachetul sport - si doua noi tipuri de vopsea: Rosu Magma si Albastru Midnight. Versiunea Nismo primește un sistem audio Bose cu două difuzoare suplimentare și două subwoofere.

Modelul respectiv este echipat și cu un set de jante din aliaj de 19 inch și cu furtune de frână preluate de la GT-R pentru a oferi performanÅ£e superioare la frânare. NISMO 370Z nu adopta si noile lumini fata/spate sau amortizoarele reconfigurate, precum nici culoarea Albastru Midnight.

„De la introducerea modelului Z in 1970, scopul nostru a fost mereu acela de a evolua pe linia designului. Schimbarile pentru 2013, desi sunt subtile, ajuta foarte mult la imbunatatirea aspectului aerodinamic, atat la interior, cat si la exterior”, a declarat Al Castignetti, vicepresidente si manager general al diviziei Nissan din America de Nord.

Ca si in 2012, modelele din 2013 ale 370Z Coupe si Coupe Touring vor avea o echipare standard de 332 cai putere, un motor V6 de 3,7 litri si, la alegere, o cutie de viteze manuala cu 6 trepte sau automata cu 7 trepte. Roadster si Roadster Touring vor avea acelasi motor, insa cutia in 6 trepte va fi disponibila doar pentru modelul Touring, in timp ce transmisia automata este disponibila pe ambele modele.

In versiunea Coupe cu transmisie manuala cu sase trepte, modelul are nevoie de 5.3 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h si poate atinge o viteza maxima de 250 km/h. Consumul mixt de carburant al acestei versiuni este de 10.6 litri la suta.

Versiunea cu transmisie automata cu sapte trepte a lui 370Z are nevoie de 5.6 secunde pentru sprint-ul 0-100 km/h si are un consum mixt de 10.5 litri la suta. NISMO 370Z vine cu un interior si un exterior dinamice, orientate spre curse, o suspensie reglata special si jante unice super-usoare din aliaj forjat.

Motorul V6 de 3,7 litri este secondat de un sistem de evacuare exclusiv configurat, ajustare a tobei de esapament si un modul ECM (Engine Computer Module) optimizat, care ofera o putere de 350 de cai. O singura transmisie este disponibila, o cutie de viteze manuala, cu rapoarte scurte.

Newsletter

Whatsapp