Modelele Range Rover, F-Type si XJ au acum propriul agent Hollywood

Reprezentanti ai Jaguar Land Rover au contactat ICM Partners, o agentie de publicitate din Los Angeles, pentru a facilita mediatizarea si promovarea marcilor de lux in sport si activitati de divertisment din America de Nord. Termenii contractului sunt confidentiali. La baza intelegerii exista asa numitul divertisment brand-uit.

Spre deosebire de agentii obisnuite de publicitate ce realizeaza reclame TV, campanii de promovare online sau printeaza anunturi publicitare , cei de la ICM se vor concentra in colaborarea lor cu Jaguar Land Rover, sa introduca brandul in filme, emisiuni TV si alte programe in sfera divertismentului.

"žDe vreme ce popularitatea grupurilor Jaguar si Land Rover este in crestere, consideram ca a sosit timpul sa ne implicam si oficial in industria de divertisment, avand alaturi un partener respectat: profesionistii de la ICM ", a spus Stuart Schorr, vicepresedintele departamentului de comunicare al Jaguar Land Rover din America de Nord.

Constructorii de masini folosesc des agentii de publicitate care colaboreaza cu studiourile Hollywood pentru plasamentul de produse, insa de obicei aceste legaturi nu sunt publice.

Aceasta colaborare vine chiar inainte de lansarea unei campanii promovare anuntata in 2014 ce va include prima reclama Jaguar difuzata in timpul cometitiei Superbowl.

Precum vedem se doreste o publicitate intensa ce anunta parca pregatirile pentru lansarea unui nou model sedan compact din 2015 in Europa si in Statele Unite in 2016, ce va concura cu BMW seria 3 si Mercedes-Benz clasa C.

In primele 10 luni ale anului, vanzarile Jaguar din SUA au crescut cu 36 de procente – 13.963 unitati iar cele ale Land Rover au crescut cu 14 procente ajungand la 39.645 de modele, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CUM SE FABRICA UN BMW SERIA 4 COUPE (G22)?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter