Mitsubishi Outlander PHEV, cinci ani de la lansarea modelului care a inventat segmentul!

Mitsubishi Outlander PHEV

Cu cinci ani in urma, Mitsubishi lansa modelul Outlander PHEV, un model hibrid care poate fi alimentat la priza si cu o autonomie de 52 de kilometri in mod electric. La acea vreme, Olanda era tara de unde proveneau cei mai multi clienti ai acestor modele, drept pentru care cei de la Mitsubishi au ales aceasta tara pentru debutul european al modelului. Mai exact, in data de 29 octombrie, in urma cu cinci ani, Outlander PHEV putea fi cumparat in Olanda.

Constructorul nipon descria la acea vreme modelul Outlander PHEV drept o propunere unica pe piata, fiind primul model SUV cu motor duble 4WD, bazat astfel pe o arhitectura pe care o intalnim adesea la masinile electrice. La acel moment, piata nu prea exista pe acest segment, Outlander PHEV fiind o piata de temelie importanta a intregului segment de piata de la ora actuala.

Practic, specialistii sunt de parere ca cei de la Mitsubishi au inventat segmentul SUV-urilor plug-in hibrid prin acest Outlander PHEV lansat in urma cu cinci ani. In 2013, desi pe piata existau niste masini electrice, acestea nu erau vazute atat de bine de clienti, oferind o autonomie destul de mica si fiind destinate practic numai transportului in mediul urban.

Acum, in zilele noastre, nu mai este nimeni care sa nu fi auzit despre Outlander PHEV. Modelul constructorului japonez a devenit intre timp lider pe piata plug-in hibrid in Europa, indiferent despre segmentul despre care vorbim, despre brand sau tipul de caroserie.

Pana la sfarsitul lunii septembrie, Outlander PHEV a inregistrat i cifra de vanzari de 115. 448 de unitati, ceea ce este impresionant pentru un astfel de model, care in urma cu cinci ani nici macar nu avea concurenta pe piata. Acum, concurenta este mult mai activa, producatori din Germania sau din Suedia oferind pietei modele competitive.

Acum, la cinci ani de la lansarea despre care am vorbit in randurile anterioare, putem vorbi despre noul Outlander PHEV MY19. Reprezentantii constructorului nipon isi descriu acest nou model ca fiind unul mult mai sofisticat si mult mai avansat.

Cand toata concurenta se plange de problem serioase provocate de introducerea noilor standard de emisii WLTP, cei de la Mitsubishi nu au nici cea mai mica problema din acest punct de vedere. Si asta pentru ca noul Outlander PHEV MY19 se descurca foarte bine la acest capitol, inregistrand un nivel de doar 46 de grame / kilometru, conform noilor teste de emisii. Din acest punct de vedere, putem sa spunem chiar si acum ca Outlander PHEV este unic pe piata in segmental sau.

Sursa: Mitsubishi

Newsletter

Whatsapp