Mercedes-Benz ramane cel mai mare constructor din lume in segmentul premium dupa prima jumatate a anului

Mercedes-Benz ramane cel mai mare constructor din lume in segmentul premium dupa prima jumatate a anului

Suntem deja la mijlocul lunii iulie, ceea ce inseamna ca avem rezultatele obtinute in prima jumatate de an la mai toate capitolele de care suntem interesati. Spre exemplu, segmentul premium este unul dintre cele mai disputate segmente de pe piata auto, producatorii auto germani de renume dominand fara drept de apel acest segment.

Asa cum era probabil de asteptat, Mercedes-Benz a fost cel mai mare constructor premium din lume in prima jumatate a anului. Insa, trebuie sa remarcam ca vanzarile acestora au scazut cu aproape 5 procente, ceea ce nu este deloc de neglijat in aceasta perioada!

Germanii de la Mercedes-Benz au inregistrat peste 1.13 milioane de unitati vandute in primele sase luni ale acestui an, cu 4.6% mai putine in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.

Cea mai mare scadere a fost inregistrata pe piata de peste Ocean, acolo unde vanzarile celor de la Mercedes au scazut in aceasta prima jumatate de an cu 7.2%. Chiar si pe plan european au scazut vanzarile celor de la Mercedes, cu 4% la nivel continental, respectiv cu 2.7% in Germania. Si mai interesant este ca segmentul SUV-urilor a scazut pentru cei de la Mercedes cu nu mai putin de 13.3 procente, ceea ce da de gandit!

BMW se poate lauda dupa primele sase luni ale anului cu o cifra de vanzari care depaseste 1.07 milioane de unitati, cifra in crestere cu 1.6% in comparatie cu perioada similara din 2018. Bavarezii au fost foarte aproape de primul loc la finalul lunii iunie, cei de la Mercedes-Benz avand in fata doar 59.000 de unitati.

De asemenea, trebuie spus ca in luna iunie, cei de la BMW au inregistrat cea mai mare cifra de vanzari in segmentul premium, cu aproape 7.000 de unitati peste Mercedes. Grupul bavarez s-a descurcat foarte bine pe piata chineza in aceasta prima jumatate de an, vanzarile de acolo crescand cu 16 procente.

In cele din urma, Audi ramane pe ultima treapta a podiumului dupa primele sase luni ale acestui an, nereusind sa atinga nici macar pragul celor 1 milion de unitati vandute. Astfel, vorbim in cazul celor de la Audi de o cifra de vanzari de putin peste 900.000 de unitati, in scadere cu 4.5% in comparatie cu perioada ianuarie - iunie a anului trecute. Oficialii celor de la Audi sustin ca scaderea inregistrata acum este cauzata de schimbarea generatiilor pentru anumite modele din gama.

Newsletter

Whatsapp