Mercedes a pus ochii pe China

Mercedes-Benz isi creste capacitatea de productie si isi dezvolta reteaua de reprezentante in China in incercarea de a-si ajunge din urma rivalii, Audi si BMW.

“Recunoastem potentialul urias al pietei chineze si am demarat activitati cheie pe termen lung pentru a ne sustine cresterea”, a spus Joachim Schmidt, seful Departamenului Vanzari si Marketing de la Mercedes.

Daimler se asteapta ca piata chineza sa devina cea mai mare piata singulara in doi ani, depasindu-le pe ocupantele locului intai si doi, Statele Unite ale Americii si Germania.

Schmidt a spus ca Daimler doreste sa vanda mai mult de 300.000 de modele Mercedes si Smart in China, in 2015, de la mai putin de 200.000, anul trecut.

Producatorul se asteapta sa beneficieze de apetitul tot mai crescut pentru masini de lux al chinezilor din clasa de mijloc si cei bogati.

“Acesti clienti cer marci de prestigiu, produse de top, inovatie, precum si un serviciu de o calitate excelenta”, a raspuns Schmidt intr-un interviu acordat pe mail celor de la Automotive News Europe.

Daimler isi va dubla productia la fabrica din Beijing, avand planificat ca Beijing Automotive Group sa vanda 200.000 de bucati in 2015, de la 96.500 de unitati comercializate anul trecut. Aceasta miscare face parte din strategia de a produce pe plan local masinile care se vand in China.

La sfarsitul anului viitor, compania va incepe si productia crossover-ului GLA la fabrica din Beijing, alaturi de GLK, dar si modelelor din clasa C sau E. Vanzarile in crestere din China vor impulsiona castigurile Daimler pentru ca majoritatea masinilor vandute acolo sunt din clasa premium.

“Masinile de lux din China au deseori sofer, iar clientii cer un ca spatele masinii sa fie foarte spatios, ca sa poata lucra confortabil si sa se bucure de divertisment la cele mai inalte standarde”, a spus Schmidt.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
PRETURI MAZDA 3: DIFERENTA INTRE ROMANIA SI JAPONIA
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter