Maserati Ghibli Hibrid vine cu un facelift si este primul model electrificat al marcii

Maserati Ghibli a primit un binemeritat facelift, dar noutatile nu se opresc aici. Avem de a face si cu un sistem mild hybrid, ceea ce inseamna ca acesta este primul model electrificat al marcii.

Maserati Ghibli Hibrid vine cu un facelift si este primul model electrificat al marcii

Prezentarea noului Ghibli Hybrid a inceput practic in urma cu cateva saptamani, atunci cand oficialii Maserati au publicat mai multe fotografii si clipuri teaser care ne infatisau anumite detalii ale noului model. Ei bine, facem acum cunostinta cu noul Ghibli facelift, singura motorizare disponibila pentru moment urmand sa fie cea hibrida.

Un nou design si o grila frontala restilizata

Conform producatorului italian, acest Maserati Ghibli Hybrid reprezinta primul pas in directia mobilitatii electrice, directie spre care se indreapta in ultima perioada toti marii constructori ai lumii. Anul 2021 ne va aduce din partea celor de la Maserati si primele modele electrice, care vor fi GranTurismo si GranCabrio.

Citeste si: Maserati GranTurismo Zeda iese din productie cu o versiune extrem de colorata

Versiunea Ghibli Hybrid despre care vorbim astazi ne este prezentata de oficialii italieni cu o serie de accesorii de culoare albastra, aceasta nuanta urmand sa fie integrata atat pe logo-ul producatorului amplasat pe montantul C, cat si la nivelul etrierelor si a prizelor laterale.

Noul Ghibli facelift ne mai aduce insa cateva surprize interesante, toate versiunile urmand sa beneficieze de o noua grila frontala. De asemenea, mai vorbim si despre niste faruri care au fost restilizate si despre niste stopuri care ofera acum o semnatura luminoasa sub forma unui bumerang.

Masa totala a versiunii hibride a lui Ghibli facelift este de 1.878 de kilograme, cu 80 de kilograme in minus in comparatie cu versiunea diesel.

Maserati Ghibli Hybrid, primul model electrificat al marcii

Din punct de vedere tehnic, versiunea Ghibli Hybrid este echipata cu o unitate de motorizare pe benzina cu patru cilindri si cu o capacitate de 2.0 litri. Alaturi de aceasta unitate mai regasim un compresor electric si un sistem mild-hybrid la 48V. Impreuna, acest sistem poate genera o putere de nu mai putin de 330 de cai si un cuplu maxim de 450 Nm.

Transmisia catre puntea spate se face prin intermediul unei cutii de viteze ZF cu opt rapoarte. Tot la acest capitol tehnic mai trebuie sa va spunem ca specialistii Maserati au integrat o baterie de mici dimensiuni in portbagaj pentru stocarea energiei pe care sistemul o poate recupera in momentul decelerarii/franarii.

In aceste conditii tehnice, cifrele de performanta promise de versiunea Hybrid a noului Ghibli facelift nu sunt deloc rele, ba chiar din contra! Vorbim despre o acceleratie de la 0 la 100 km/h care poate fi realizata intr-un timp de doar 5.7 secunde si despre o viteza maxima care poate ajunge pana la 255 km/h.

Noul Ghibli Hybrid promite un consum mediu mixt cuprins intre 8.5 si 9.6 litri consumati pentru parcurgerea unei distante de 100 de kilometri, conform standardelor WLTP.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CUM SE FABRICA UN BMW SERIA 4 COUPE (G22)?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter