Marketing-ul online nu e pentru to(n)ti!

Doua marci auto care incearca sa atraga tinerii folosindu-se de resursele online inregistreaza rezultate total opuse in domeniul vanzarilor. La inceputul anului, Hyundai a reinnoit parteneriatul cu motozuma.com, o platforma online gandita sa ii ajute pe cei care doresc sa isi cumpere o masina, dar nu au toti banii necesari.

Site-ul strange bani pentru tine de la rude si prieteni, iar Hyundai plateste cate un dolar pentru fiecare dolar virtual strans, pragul maxim fiind de 500$. In acelasi timp, Dodge a infiintat platforma Dart Registry, un portal similar cu lista de cadouri pentru nunta, in care utilizatorul poate invita membrii familiei sau prietenii sa plateasca diverse parti ale masinii.

In locul unui fier de calcat, prietenii iti pot face cadou lumini LED la masina, de exemplu. Hyundai sustine ca a vandut cu ajutorul motozuma peste 1.600 de masini anul trecut, adica 0,25% din cele 703.007 de unitati vandute in SUA. In schimb, cei de la Dart Registry au vandut"¦ doua masini!

“Dart este un concept absolut nou pe o piata a compactelor, unde, stim cu totii, concurenta este mare. Ne-am dorit doar sa se vorbeasca despre Dart. Vanzarile nu sunt o prioritate.”, sustine Melissa Garlick, seful departamentului Marketing de la Dodge.

"Crowd-funding" este o tehnica de marketing imbratisata de artistii dornici sa gaseasca sponsori pentru munca lor, de profesorii care cauta materiale pentru clase sau de antrepronori care sunt in cautare de capital si este foarte populara printre tinerii care nu au acces la fonduri.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
PRETURI MAZDA 3: DIFERENTA INTRE ROMANIA SI JAPONIA
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter