2020-01-25 Jaguar, Land Rover cresc venitul Tata Motors cu 71%

Jaguar, Land Rover cresc venitul Tata Motors cu 71%

Al doilea trimestru al anului a adus o crestere a venitului cu 71% pentru Tata Motors, ajungand astfel la 564 milioane de dolari.

Vanzarile Jaguar si Land Rover s-au extis rapid, profitul vanzarilor sale a adus, in aceeasi perioada, cresteri semnificative: 66% adica 815 milioane de dolari, a declarat un purtator de cuvant Tata Motors.

Vanzarea automobilelor de lux a crescut in ritm alert in 4 trimestre in special datorita cererilor pentru modelele Jaguar, printre care F-Type decapotabil, lansat in luna mai.

De asemenea, Tata Motors a demarat vanzarile ultimului model Range Rover Sport pe o piata vasta, in crestere, printre care se numara Marea Britanie si China.

"žJaguar Land Rover aduce mai mult de 100 de procente profitului companiei", a spus Mahantesh Sabarad, analist al Fortune Financial Services India. "žSuntem optimisti in privinta modelului JLR, dar ne asteptam la o rata de crestere de la 12% la doar 14% in urmatorii 2 ani."

Tata Motors, parte a grupului cu acelasi nume – cel mai mare si diversificat conglomerat de afaceri din India, a devenit dependent de unitatea britanica JLR pentru a-si sustine vanzarile. In India, comertul autovehiculelor a suferit de pe urma ratelor ridicate ale dobanzilor dar si din cauza pretului petrolului, intr-o economie care se dezvolta cu greu de 10 ani incoace.

Vanzarile slabe ale lui Tata Nano, cea mai ieftina masina din lume, au fost dezamagitoare, asa ca din 2010 nu a mai existat un model propriu produs sub marca Tata.

Insa cererea pentru modelele Jaguar si Land Rover nu se opreste. Sunt cautate automobilele sedan Jaguar XF si Jaguar XJ si SUV-urile Range Rover, in special in China.

Vanzarea acestora a crescut cu 21 de procente (102.644 unitati) in acest trimestru. Livrarile Jaguar crescand cu 57% – 20.024 unitati, iar Land Rover cu 15% – 82.620 vehicule vandute.

Videoclipul zilei
PNEURILE UZATE SUNT PERICULOASE? CARE SUNT RISCURILE?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter