Jaguar face cutii noi pentru bijuteriile sale

Jaguar deruleaza un nou plan de renovare cu toti dealerii sai din SUA, pentru ca vrea sa ii pregateasca pentru promovarea unor noi produse. Echipa regionala Jaguar merge din usa in usa pentru a discuta care sunt noile standarde de identitate corporativa, incepand cu aproximativ 50 de magazine mari, a declarant Andy Goss, CEO Jaguar Land Rover al Americii de Nord.

El a mai spus ca planurile de renovare pentru aceste reprezentante trebuie sa fie terminate pana la sfarsitul acestui an. Anul viitor, Jaguar vrea sa lanseze o versiune coupe a modelului F-Type, iar apoi un sedan care sa concureze cu BMW Seria 3, precum si un crossover compact.

Goss a mai explicat urmatorul lucru: Cand ii cumperi sotiei un inel de la Tiffany, ea isi va dori si cutia albastra. Noi avem modelul F-type si toate celelalte produse ca inelul, dar nu avem cutia albastra.

Standardele dealerilor Jaguar au fost ultima data actualizate in 2003. Noile standarde includ un baldachin pentru unitatea de serviciu, un perete patrimoniu si un centru de performanta, unde vor fi prezentate cele mai noi masini.

Newsletter

Whatsapp