Iata primele imagini cu noul SUV Ford Mustang Mach-E Electric

Tot ce trebuie sa stiti despre noul Mustang Mach-E Electric: preturi si specificatii tehnice!

2020 Ford Mustang Mach-e Electric

N-ar fi trebuit sa vedem, deocamdata, primele fotografii ale noului Mustang Mach-E, dar au existat cativa tehnicieni de la Ford care au considerat ca n-ar strica.

Ei bine, gratie acestor imagini si informatii disponibile pe site-ul american al celor de la Ford, va putem oferi si noi acum cam tot ceea ce trebuie sa stiti despre noul Mustang Mach-E. In plus, cei care se ocupa de forumul dedicat Mach-E s-au miscat destul de rapid pentru a le copia inainte de a fi sterse de pe pagina oficiala.

Despre ce e vorba, pana la urma? Din punct de vedere stilistic, noul Mustang Mach-E seamna foarte mult cu desenele pe care vi le-am prezentat acum cateva saptamani.

Printre detaliile interesante se numara sigla frontala inchisa, farurile si stopurile Mustang, lipsa oricaror manere vizibile de pe portiere sau aripile extrem de musculoase. In concluzie, noul coupe crossover electric arata extrem de atletic, parand capabil de performante uimitoare.

In cabina, producatorul a optat pentru o echipare minimala, care va aminti de Tesla, mai ales cand ne uitam la "tableta" masiva care domina tot bordul. Putem observa, e adevarat, si un ecran mai mic in spatele volanului sport cu trei spite, dar si gurile de aer prezente pe toata latimea bordului.

Si mai interesant ni s-a parut faptul ca in imagini au fost prezentate si informatii despre versiunile de echipare ale noului Mustang Mach-E, despre propulsie si despre preturi. Mai exact, Ford s-a gandit la trei niveluri de echipare, botezate simplu Select, California Rt. 1, Premium, First Edition si GT.

Modelul de baza Select va fi echipat cu un motor electric care ajunge la 255 de cai si la un cuplu-forta de 415 Nm (cu tractiune spate) si de 582 Nm (cu tractiune fata). In plus, Ford sustine ca versiunea Mach-E Select cu tractiune spate poate atinge o autonomie de 370 de km, in timp ce cea cu tractiune integrala ajunge la 338 de km.

Acceleratia de la 0 la 100 de km/h se va situa putin peste 6 secunde in cazul variantei cu tractiune pe spate si intre 5 si 6 secunde in cazul celei cu tractiune integrala. Versiunea Mach-E Select va fi si cea mai ieftina dintre toate configuratiile, pretul de plecare ajungand pe la 43.895 de dolari.

Modelul cu cea mai buna autonomie din gama va fi Mach-E California Rt. 1, a carui tinta este o cifra estimata de 483 de km. Acesta, pe de alta parte, va beneficia doar de tractiune spate, motorul electric atingand 282 de cai si un cuplu-forta de 415 Nm, ceea ce inseamna ca poate atinge 100 de km/h in jur de 6 secunde. Pretul de plecare pentru California Rt. 1 a fost estimat la 52.400 de dolari.

Cei interesati de performante vor trebui sa se orienteze spre modelul de top Mustang Mach-E GT, care atinge 100 de km/h intr-un timp de aproximativ 3 secunde. Producatorul nu a anuntat inca cifrele pentru varianta cu tractiune integrala, dar anunta o autonomie estimata la 378 de km. Noul Mach-E GT pleaca de la 60.500 de dolari si va fi lansat ultimul in primavara lui 2021.

Primele versiuni lansate vor ajunge pe piata la finalul lui 2020 si vor fi First Edition sau Premium, in timp ce variantele Select si California Rt. 1 vor fi lansata la inceputul lui 2021.

Videoclipul zilei
MOTOR DIESEL: PIESELE CARE SE STRICA CEL MAI DES
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: Ford

Newsletter

Whatsapp