Lotus este ajutat de Geely sa ofere o infatisare viitorului si primului SUV al marcii

Vremea SUV-urilor a inceput de la finalul anului 2017. Asa cum am mai spus in articolele mele, SUV-urile au inceput sa fie intelese dincolo de ideea de masina de familie, cei singuri sau fara copii optand pentru un SUV pentru ca au nevoie de spatiu si mai mult confort, dar si siguranta.

Avand in vedere ca industria automobilelor se misca cu repeziciune, constructorii auto au inceput sa livreze SUV-uri si sa faca pe plac clientilor. Cat va functiona acest trend si aceasta dorinta nu stim, insa un singur lucru este clar: SUV-urile inregistreaza vanzari colosale inca de la inceputul anului, asa ca mai toate brandurile isi pun schite si planuri pe hartie despre cum ar putea sa arate SUV-ul gamei.

Exista unele branduri care aduc modele noi, insa exista si branduri care nu au avut niciodata SUV-uri printre modelele fabricate, insa iau in calcul foarte serios aparitia unui astfel de automobil.

Iata ca Lotus face primele declaratii oficiale despre viitorul lor SUV: exista un buget pregatit pentru procesul de cercetare si dezvoltare. Asta inseamna ca Lotus a inceput sa pregateasca noua linie de SUV-uri.

Geely sunt cei car detin 51% din compania Lotus si cei care declara ca in portofoliul Lotus nu exista SUV-uri, asta vazandu-se serios in scaderile de vanzari pe care le-a inregistrat de la inceputul anului 2018.

Directorul de operatiuni Lotus, Richard Gibbs, se declara foarte incantat ca cei de la Geely au cumparat parte din companie si au promis investitii care sa mareasca vanzarile si care sa readuca firma pe linia de mijloc, insa poate chiar mai sus de atat.

CEO-ul, Jean-Marc Gales, anunta ca in patru ani, de acum inainte, Lotus va scoate pe piata primul SUV din gama si alte doua modele sportive care sa fie pe placul clientilor si care sa dea viata gamei de modele pe care o detine brandul.

Cei de la Lotus au fost de acord ca Geely sa cumpere 51% din companie pentru ca se declara incantati de ceea ce au reusit sa faca cu Volvo, asa ca mintile de la Geely vor resuscita compania Lotus si se fac responsabili pentru culoare si diversitate in familia britanica.

Cel mai important lucru pentru Lotus este faptul ca Geely, desi se arata ca cei mai importanti investitori din industria auto, niciodata nu afecteaza valorile brandului si personalitatea acestuia, asa ca o investitie care sa nu le pericliteze atributele si ideile in care cred este foarte importanta.

Cu siguranta un SUV Lotus va insemna ceva foarte important pentru marca, insa chiar daca vanzarile vor creste simtitor, compania britanica se bucura ca le va oferi clientilor ceea ce isi doresc, mai intai de toate.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
Mercedes-AMG E 63 S T-MODELL: RIVAL PENTRU AUDI RS6?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter