Ford pregateste un facelift pentru monovolumul S-Max

Ford lucreaza in aceasta perioada la un facelift pentru S-Max, primele imagini aparand in mod accidental in configuratorul producatorului american pentru piata germana, dezvaluind astfel cateva dintre surprizele pregatite pentru acest upgrade!

Asa cum stim deja cu totii, la ora actuala, americanii de la Ford lucreaza intens la reconfigurarea gamei de modele comercializate pe piata auto europeana. Monovolumul S-Max va primi in perioada urmatoare un facelift, fiind inclus in aceasta strategie de reconfigurare a gamei europene la care lucreaza cei de la Ford.

Informatia a fost confirmata chiar de reprezentantii producatorului de peste Ocean, din greseala, acestia publicand cateva imagini cu S-Max facelift in configuratorul dedicat pietei germane.

Fotografiile pe care le putem vedea cu aceasta ocazie ne arata ca americanii au adus cateva modificari minore la nivel de design pentru noul S-Max. Spre exemplu, putem observa acum ca partea din fata a masinii va beneficia de o serie de actualizari estetice, in special la nivelul grilei frontale.

Mai exact, grila radiatorului va avea de acum incolo o forma octogonala si va creste si in dimensiuni. Totodata, putem remarca ca in partea din spate nu avem aproape nicio modificare operata cu ocazia acestui update!

Nici la interior nu avem prea multe modificari despre care sa vorbim, cei de la Ford preferand sa nu schimbe prea multe. Putem remarca insa o evolutie a consolei centrale, care ni se infatiseaza acum intr-o postura ceva mai moderna. Totusi, dimensiunile ecranului au ramas aceleasi ca si pana acum!

Odata cu aceste fotografii putem remarca si motorizarile publicate de cei de la Ford pentru facelift-ul lui S-Max, acestea urmand sa fie disponibile in mod sigur pentru clientii germani. Astfel, noul S-Max facelift va fi disponibil in primul si primul rand alaturi de o unitate de motorizare pe benzina, cu capacitate de 1.5 litri, capabila sa dezvolte 165 de cai putere.

Cei care prefera o motorizare pe motorina, vor avea la dispozitie o unitate cu capacitate de 2.0 litri, capabila sa dezvolte fie 190, fie 240 de cai putere. Ambele versiuni diesel sunt oferite alaturi de o transmisie automata cu opt trepte, in timp ce versiunea diesel de 190 de cai putere vine la pachet cu un sistem de tractiune integrala.

Acestea sunt toate informatiile pe care le avem pana la acest moment in legatura cu facelift-ul pregatit pentru S-Max, insa mai multe detalii vom afla cel mai probabil in perioada urmatoare, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Newsletter

Whatsapp