Ferrari a vandut 200 de modele LaFerrari Aperta dintr-o singura expeditie

Articol scris de Marian P. , in data de 8 August 2017

Se pare ca a vinde modele in editie limitata Ferrari este una dintre cele mai usoare sarcini din lume. Sa luam un exemplu: modelul LaFerrari Aperta. Ei bine, Enrico Galliera, directorul de marketing si ofiter comercial la marca italiana, a reusit sa faca asa ceva. Oficialul italian a trimis, pur si simplu, 200 de chei ale super masinii Ferrari catre 200 dintre preferatii firmei.

Rezultatul? Toti cei 200 de destinatari au cumparat masina fara ca macar sa o vada, la un pret pe care producatorul italian a refuzat sa-l faca public, aproximativ 3,9 milioane de euro.

"Avem o cerere mult mai mare decat productia in sine, asa ca identificam fel de fel de criterii cu ajutorul carora incercam sa venim cu cele mai bune oferte catre clientii nostri fideli", a declarat Galliera. "La Ferrari, o editie limitata este vazuta ca fiind un cadou pentru acestia", a continuat oficialul italian.

Acelasi Galliera a mai spus ca cea mai grea parte a slujbei sale este sa le transmita celor mai bogati entuziasti auto din lume ca nu pot avea o masina Ferrari. "Inca din momentul in care anuntam un nou model, primim aplicatii de la oameni care, probabil, nu merita un Ferrari dar nu duc lipsa banilor", a declarat acesta.

Conform lui Galliera, vanzarea modelelor obisnuite Ferrari a devenit mai dificila pe masura ce cunoscuta marca italiana s-a extins in si mai multe tari din lume. In acest moment, milionarii din lumea intreaga pot detine un Ferrari, iar competitia pentru modelele in editie limitata duce la liste de asteptare interminabile.

Sa luam un singur exemplu. Un raport din 2016 indica un fapt incontestabil: un client care a comandat unul dintre modelele 488 GTB, California T sau GTC4 Lusso T va fi nevoit sa astepte pana in 2018 pentru masina.

Presedintele executiv Ferrari Sergio Marchionne a promis ca va rezolva aceasta problema, iar Galliera a avut ceva de spus si despre asta. "Atat clientii cat si reprezentantii Ferrari se plang de listele interminabile de asteptare. Nu-i putem spune unui client ca trebuie sa astepte 3 ani pentru a primi masina pe care si-o doreste", a declarat acesta. "Trebuie sa hotaram ce putem face, chestiune aflata in discutie in acest moment", a mai spus Galliera.

O solutie ar putea fi cresterea productiei, asta dupa ce Ferrari a reusit sa fabrice nu mai putin de 8.014 vehicule in 2016, un nou record pentru marca italiana. Mai mult, daca zvonurile despre un nou crossover Ferrari sunt adevarate, ne asteptam ca cererea sa depaseasca multe asteptari.

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Toyota a lansat pe piata la finalul anului trecut crossover-ul C-HR, disponibil si cu motorizare hibrida, model care vine intr-un segment unde cererea si concurenta este foarte mare, fiind posibil...
de - 18 August 2017
Un studiu realizat de Nokian Tyres confirma faptul ca in proportie de 87% soferii din Romania considera ca anvelopele premium sunt mai sigure, fiind urmati de soferii din Bulgaria cu...
de - 15 August 2017
Piata de leasing operational isi continua trendul de crestere si mizeaza acum pe business-urile locale, dupa ce in trecut, jucatorii se concentrau pe companii internationale, a declarat pentru wall-street.ro Dan...
de - 14 August 2017
Toyota Romania, importatorul marcii japoneze pe plan local, a finalizat in aceasta vara proiectul de modernizare al retelei de 22 de showroom-uri, investitie realizata impreuna cu partenerii, care s-a derulat...
de - 10 August 2017

Cele mai noi anunturi

300.00 EUR - 18 August 2017
1400.00 EUR - 18 August 2017
50.00 RON - 18 August 2017
50.00 RON - 18 August 2017
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare