Electrificarea Dacia in plan! Cand se va intampla?

Noul an aduce inca din primele zile o veste importante pentru Dacia, unul dintre cei mai importanti oficiali din cadrul Renault declarand recent ca electrificarea producatorului roman va incepe in cel mult doi sau trei ani.

Dacia Sandero

Phillipe Buros, directorul Renault Europe, a declarat pentru o publicatie de specialitate din domeniul auto ca Dacia va primi primele versiuni electrificate in doi sau trei ani, constructorul roman de la Mioveni urmand sa primeasca in cele din urma tot ce ofera Renault la capitolul electrificare. Totodata, oficialul constructorului francez subliniaza ideea ca este nevoie de o electrificare cat mai rapida a brand-ului romanesc, indiferent daca se vorbeste despre masini full-electrice sau despre hibrizi.

Totodata, Phillipe Buros atrage atentia ca principalul argument de achizitie al masinilor celor de la Dacia este raportul calitate - pret pe care acestea il ofera. Pentru a putea oferi tehnologii inovative la preturi bune, cei de la Dacia preiau tehnologia disponibila in gama Renault cu o oarecare intarziere, exact acelasi lucru urmand sa se intample si in cazul electrificarii.

Insa, Phillipe Buros spune cu subiect si predicat ca in cele din urma ca toate marcile vor fi nevoite sa treaca la electrificare, acesta fiind deja un trend inerent pe piata auto globala.

Directorul diviziei europene a celor de la Renault explica ca pretul este extrem de important pentru masinile Dacia. Acesta explica astfel ca un plus de 1.000 sau 1.500 de euro la o masina care costa pana in 10.000 de euro poate conta extrem de mult pentru cumparatori, nefiind deloc acelasi lucru ca si in cazul unei masini care costa in mod normal 100.000 de euro, caz in care o asemenea scumpire ar putea fi absorbita mult mai usor. Astfel, Phillipe Buros explica motivul intarzierii adoptarii acestor tehnologii de ultima generatie in cazul producatorului roman de la Mioveni.

Nu in cele din urma, oficialul Renault mai sustine ca si profilul clientilor Dacia este diferit, acestia nefiind atat de interesati de noutate.

Mai exact, spre deosebire de clientii Renault, clientii producatorului roman se dovedesc a fi mult mai pragmatici, acestia dorindu-si o masina care sa ii plimbe pe ei si pe familiile lor in siguranta, accentul nefiind pus pe ultimele tendinte din lumea auto. In aceste conditii, Phillipe Buros sustine ca Dacia si Renault trebuie sa ramana doua brand-uri diferite deoarece si clientii sunt diferiti, acestia dorindu-si lucruri diferite de la masinile pe care le cumpara.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
TOP 5 CELE MAI FIABILE MASINI SECOND HAND IN 2020
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter