EcoBoost made in Craiova, premiu dupa premiu

Ford Ecoboost

Motorul Ford EcoBoost de un litru pe benzina a primit distinctia de “Motorul International al Anului 2013”, acesta fiind al doilea an cand aclamatul motor in trei cilindri obtine ravnitul premiu. EcoBoost – care combina injectia directa, turbina si valvele variabile, pentru a reduce consumul de combustibil fara sa reduca din putere – a primit cel mai mare scor din istoria premiului.

A castigat, de asemenea, premiul de "Cel mai bun motor sub 1.0 litri" la decernarea anuala tinuta de revista Engine Technology International.

Ford a confirmat planurile de a dubla productia motorului la fabrica din Cologne (Germania) si de a ajunge la 1.000 de bucati pe zi, incepand cu mijlocul lunii august,pentru a veni in intampinarea cererii.

"Cu o tehnologie atat de avansata ca motorul pe combustie interna este foarte dificil sa obtii ceva cu adevarat revolutionar, dar este exact ceea ce echipa a reusit sa obtina cu acest motor", a spus Joe Bakaj, vicepresedintele Ford Global Powertrain.

"Trebuie sa conduci ca sa poti crede ca un mic motor in trei cilindri poate sa ofere atata performanta si economie de combustibil". O echipa de jurati formata din 87 de jurnalisti din 35 de tari a analizat motorul din punct de vedere al usurintei la condus, al performantei, al economiei, al rafinamentului si al aplicarii cu succes a unei tehnologii avansate.

Ford este unul dintre cei trei producatori de masini care au obtinut victorii succesive de-a lungul celor 15 ani de istorie a premiilor.

Motorul EcoBoost a castigat,de asemenea, premiul international Paul Pietch din 2013 pentru inovatie tehnologica, acordat de revista germana Auto Motor, trofeul Dewar, oferit de Clubul Auto Regal din Marea Britanie, precum si Premiul pentru Inovatie al revistei Popular Mechanics din SUA.

"Cine ar fi crezut?! Un motor de un litru care are de toate. Este puternic, eficient, curat si usor", a spus Peter Lyon, jurat din Marea Britanie. "Aceasta este o capodopera". Motorul EcoBoost fost creat la centrele de cercetare si dezvoltare Ford din Aachen si Merkenich- Germania, si Dunton- Marea Britanie si este construit in Cologne si la Craiova, Romania.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
PRETURI MAZDA 3: DIFERENTA INTRE ROMANIA SI JAPONIA
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter