DS7 Crossback: peste asteptarile Grupului PSA, SUV-ul face deja furori si resusciteaza planul de vanzari!

DS este un brand premium ce sta sub aripa protectoare a Grupului auto PSA. DS apare in anul 2009 si este anuntat de Citroen. Numele brandului, DS, este un acronim pentru denumirea pe care oficialii grupului au dat-o masinilor ce poarta aceast logo: Different Spirit sau Distinctive Series. Unii spun ca vine si de la denumirea pe care Citroen o avea la inceput: Citroen Ds.

Daca despre Citroen a auzit toata lumea si nu trebuie sa mai fac introducere pentru aceasta marca, despre DS nu au auzit atat de multi. Realitate confirmata de faptul ca automobilele DS nu au fost atat de cerute si cumparate de clientii marcii.

Insa Grupul PSA revine cu informatii surprinzatoare legate de aceasta marca: modelul DS7 Crossback s-ar putea sa ajute la resuscitarea marcii si sa o aduca pe primele locuri. Grupul PSA Peugeot-Citroen a inregistrat scaderi de 39% in vanzarile anului 2017, asa ca DS7 Crossback are rolul de a schimba procentele pentru anul 2018.

Bazandu-se pe faptul ca SUV-urile sunt din ce in ce mai cautate, iar oamenii de pretutindeni isi doresc confort, spatiu si siguranta, Grupul PSA scoate pe piata modelul DS7 Crossback care a reusit deja sa bucure compania. Vanzarile pentru DS au crescut cu 0.5% in luna februarie a anului 2018, fata de luna februarie a anului trecut. Poate ca nu este o crestere majora, insa este un progres vizibil.

Avand in vedere datele de inceput de an, Grupul PSA crede cu tarie ca noul DS7 Crossback va creste vanzarile in anul 2018 pentru toata compania. Yves Bonnefont este seful diviziei DS si declara ca 2018 ar putea sa fie cel mai bun an de pana acum, avand in vedere ca noul model i-ar putea ajuta sa spuna ca este momentul in care cota de vanzari creste.

Noul DS7 Crossback este asteptat in luna martie in mai multe zone ale teritoriului european, avand in vedere precomenzile facute. Si chiar daca aici se inregistreaza un numar semnificativ de vanzari, francezii isi doresc ca soferii din China sa fie baza. In 2017, DS a reusit sa livreze in China un numar de 6000 de masini, asa ca de data aceasta se asteapta la numere mai mari si vanzari mai multe.

China este peste tot si este dorita de toti constructorii de automobile. Pana si un brand micut ca DS isi doreste sa ajunga acolo si sa calculeze cele mai multe vanzari de pe teritoriul chinez.

Oricum ar fi, pana la urma, important este ca DS sa faca treaba buna. Si nu ne indoim: vorbim despre un SUV placut la infatisare si dotat cu cele mai bune optiuni si sisteme de siguranta.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CUM SE FABRICA UN BMW SERIA 4 COUPE (G22)?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter