Designerul sef de la BMW apara grila masiva de pe Seria 7 si de pe X7! Ce are de spus?

BMW Seria 7 Facelift

Noua grila frontala masiva de pe noile modele din Seria 7 a fost, inca de la momentul in care masinile de lux au aparut pe piata, anul trecut, motivul multor controverse. Cu toate acestea, designerul sef de la BMW, Adrian van Hooydonk, apara decizia producatorului german de a pune pe aceste modele un bot atat de proeminent.

Intr-un interviu recent, van Hooydonk a declarat ca s-a simtit oarecum ranit de toate aceste ciritici la adresa grilei frontale si insista ca aceasta decizie a fost cea potrivita, avand la baza ideea ca noile modele din Seria 7 sa fie cat mai diferite de cele din Seria 5.

"Ceea ce ne-am dorit a fost sa ne asiguram ca oamenii inteleg si observa diferentele dintre Seria 5 si Seria 7", a declarat oficialul marcii germane.

"In momentul in care am lansat prima masina din Seria 7, aceasta era destul de mica, iar clientii nostri nu au vazut diferentele dintre generatii. Inteleg, de asemenea, ca oamenii au fost socati si am citit cu atentie criticile dar cred ca, intr-un fel, era inevitabil. Obiectivul meu a fost sa produc ceva care sa fie placut de toata lumea si stim ca acest lucru nu e intotdeauna posibil", a mai spus van Hooydonk.

Oficialul german e de parere ca multe dintre critici vin din Europa, o piata in care cumparatorilor le place sa nu iasa in evidenta. Pe alte piete, printre care China sau Orientul Mijlociu, cumparatorii vor sa iasa in evidenta si stand la volan intr-un BMW cu o grila cromata uriasa, ca cea de pe Seria 7, vei atrage fara tagada privirile.

"Pe Seria 7 ne-a fost mereu greu adunam toate asteptarile in aceeasi forma. Clientii sunt foarte, foarte diferiti in China, in Statele Unite, in Orientul Mijlociu sau in Europa. Europenii nu vor sa iasa in evidenta si sa fie intrebati in legatura cu pretul masinii, asa ca prefera masinile negre si simple", a spus van Hooydonk.

"Pe de alta parte, restul lumii este in opozitie, asa ca am incercat sa dam europenilor ceea ce-si doresc, dar sa nu uitam ca cele mai multe comenzi pentru modelele din Seria 7 nu vin din Europa", a completat oficialul marcii germane.

Designerul sef al celor de la BMW a mai declarat ca designul grilei lui X7 a fost gandit dupa proportiile masinii, asa ca e mai mica decat ceea ce vom gasi pe modele similare de la alte marci premium. "Da, grila de pe X7 este mai mare decat pe alte modele BMW, dar si X7 este o masina mai mare in proportii decat altele", a declarat domnul van Hooydonk.

Intrebat daca acest design controversat va putea fi intalnit si pe alte modele (mai mici) din gama BMW, van Hooydonk sustine ca nu exista astfel de planuri. "Nu va faceti griji, nu vor mai exista si alte controverse pe acest subiect", a spus oficialul german.

"Intelegem care au fost motivele din spatele deciziei de a folosi aceasta grila pe Seria 7, dar situatia se va rezolva de la sine, cel putin asta credem, in momentul in care gusturile vor evolua, a conchis Adrian van Hooydonk.

Videoclipul zilei

Newsletter

Whatsapp