Daimler confirma ca exista un plan de taiere a costurilor

Daimler confirma ca exista un plan de taiere a costurilor

Incepand cu data de 22 mai, la conducerea Daimler a ajuns Ola Kallenius, suedezul preluand fotoliul de CEO al grupului de la Dieter Zetsche, un nume care nu mai are nevoie de niciun fel de prezentare. Inca dinainte ca Ola Kallenius sa ajunga in functia de CEO al Daimler, presa germana a adus in discutie mai multe zvonuri cu privire la planurile pe care le are acesta la conducerea grupului.

Unul dintre principalele zvonuri transmitea faptul ca Ola Kallenius isi propune sa reduca considerabil costurile celor de la Daimler. Bineinteles, odata cu aceste zvonuri, suedezul a atras de partea sa si un val de critici negative.

Pana in urma cu doua zile, nici cei de la Daimler si nici Ola Kallenius nu au dorit sa ofere detalii cu privire la aceste planuri viitoare. Si, daca stam sa ne gandim mai bine, era si normal sa se intample asta.

Indiferent de planurile pe care le are suedezul la conducerea Daimler, acesta trebuie mai intai sa inteleaga cum functioneaza grupul pentru a isi da seama mai bine daca planurile lui pot fi puse in aplicare in perioda imediat urmatoare. Insa, se pare ca acum avem cateva informatii noi care confirma zvonurile aparute in ultima perioada!

Detaliile despre ceea ce se va intampla in perioada urmatoare cu cei de la Daimler ne-au fost oferite chiar de catre Dieter Zetsche, cel care a stat la conducerea grupului german pentru nu mai putin de 13 ani.

Chiar in ziua in care a parasit functia suprema de conducere in cadrul Daimler, Zetsche a oferit mai multe informatii despre calea spre care se va indrepta Daimler in perioada imediat urmatoare. Astfel, aflam in primul si primul rand ca Daimler se pregateste de un program amplu de taiere a costurilor. Bineinteles, scopul principal pentru care se recurge la aceasta masura este acela de a creste profitul companiei.

Inainte de a ii preda stafeta suedezul Ola Kallenius, Dieter Zetsche a transmis ca “nu suntem si nu vom fi multumiti de nivelul actual de profit”. In aceste conditii, Zetsche spune ca “totul va fi revizuit: costuri fixe si variabile, costurile cu materiale si cu personalul, proiectele de investitii si produsele”. Totodata, Zetsche mai spune si ca prioritatea Daimler este sa aduca brandul Mercedes-Benz la o marja de profit de 8 - 10% pana in 2021. Ramane de vazut ceea ce se va intampla in perioada urmatoare si cum va actiona Kallenius!

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter