Cum arata noul SUV de la Volkswagen pe care, probabil, nu il vom vedea prea des in Romania

Cum arata noul SUV de la Volkswagen pe care, probabil, nu il vom vedea prea des in Romania

Volkswagen se pregateste sa intre in era electrica, asa ca nemtii lucreaza acum la un SUV care nu va primi motor termic. Iata cum arata noul SUV de la VW pe care nu il vom vedea prea des in Romania.

Toti producatorii de automobile se indreapta usor spre era electrica, iar Volkswagen este unul dintre ei. Nemtii lucreaza la un SUV electric pe care nu il vom vedea prea des in Romania.

Volkswagen a lansat deja ID.3

Cum arata noul SUV de la Volkswagen pe care, probabil, nu il vom vedea prea des in Romania

Volkswagen a inceput deja sa lucreze la noile automobile electrice din gama ID, asa ca producatorul german a lansat ID.3, un model electric compact care promite o autonomie impresionanta, dar si pretul este pe masura.

Citeste si: Ce este litiul si de ce este numit benzina masinilor electrice

Nemtii ofera trei versiuni de baterii pentru noul lor model, pentru ca vor sa vanda cat mai multe masini. Pentru cei ce sunt interesati de un astfel de model, VW ofera versiunea Pure, cu o baterie de 45 kWh si o autonomie maxima de 330 km.

Versiunea Pro vine cu o baterie de 58 kWh, ce permite o autonomie maxima de 420 km. Nu in ultimul rand, versiunea Pro S va fi oferita cu o baterie de 77 kWh si o autonomie maxima de 550 km.

Editia de lansare VW IF.3 1st are un pret de baza de 30.043 euro in Romania (TVA inclus), iar echiparea Plus ridica pretul la 44.755 euro. Cea mai scumpa versiune, Max, atinge un pret de 50.470 euro cu TVA inclus.

Cum arata noul Volkswagen ID.4, SUV-ul electric al nemtilor

Cum arata noul SUV de la Volkswagen pe care, probabil, nu il vom vedea prea des in Romania

Volkswagen ID.4 este numele noului membru electric ce va debuta in gama nemtilor. Se poate vedea ca noul model imprumuta linii de design de la ID.3, adaptate pentru un vehicul cu dimensiuni mai mari.

Conform producatorului german, VW ID.4 are un coeficient aerodinamic de 0.28 ceea ce este o cifra extrem de buna pentru un vehicul cu aceste dimensiuni. Pentru a va face o idee, un sedan ca noua generatie Mercedes-Benz S-Class are un coeficient aerodinamic de 0.22.

Legat de noul ID.4, SUV-ul este oferit cu doua motoare electrice, iar puterea dezvotata este de 302 cp. Totodata, autonomia acestui vehicul electric este de 500 km, conform standardelor WLTP.

Volkswagen planuieste sa ofere acest model si in Statele Unite ale Americii, insa nu au fost publicate datele oficiale. Cert este ca ID.4 o sa fie primul model VW ID oferit in America, iar vehiculul face parte din planul nemtilor de a livra milioane de vehicule pentru a ajuta in lupta cu schimbarea climatica. Bineinteles, asta dupa scandalul Dieselgate!

VIDEOCLIPUL ZILEI