Chrysler se reinventeaza

La inceputul lunii, cand conducea spre casa, dealerul Chrysler David Kelleher a fost lovit dintr-o data de un puternic sentiment de vinovatie. I s-a intamplat asta cand a oprit la un semafor in spatele unui Dodge Caliber, o compacta criticata pentru exteriorul greu de digerat si pentru calitatea slaba a materialelor de la interior.

"Masina a fost in magazinul meu. M-am simtit prost pentru ca un client de-al meu conduce o asemenea masina, tinand cont de ceea ce putem oferi acum", a spus el. Cei de la Chrysler au reusit sa reinvie in forta cele doua marci ale sale de camionete, Jeep si Ram. In ceea ce priveste autoturismele, care pentru o buna vreme au fost veriga slaba a companiei, cateva sedanuri au fost redesenate, iar cele cu cele mai mici vanzari nu se mai produc.

Modelul 200, o masina de familiei, va fi regandit, iar acest lucru ar putea deveni cel mai scump proiect al companiei. “Acesta este cel mai mare test pentru ei. Succesul Chrysler va fi masurat de regandirea acestui model", sustine un jurnalist auto american.

Chrysler si-a revenit cu ajutorul guvernului in urma falimentului din 2009 si este in cea de-a 37-a luna consecutiva de vanzari in crestere. Seful Chrysler crede ca, anul acesta, compania va castiga 2,2 miliarde de dolari, ceea ce il va tine pe linia de plutire si pe salvatorul sau, Fiat, care se confrunta cu serioase probleme in Europa.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PIESE SE INLOCUIESC CEL MAI GREU LA UN LOGAN?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter