Chevrolet revine la Academy Awards

Dupa cinci ani de absenta de la Academy Awards, care sunt oferite anual de ABC, Chevrolet planuieste sa revina anul viitor pentru a-si face din nou publicitate. "Dar revenirea General Motors la Oscar va avea un mare impact", a declarat Paul Edwards, director executiv de marketing.

Chevrolet va lucra impreuna cu MOFILM pentru a invita regizorii care vor sa creeze scurte filmulete de 30 si de 60 de secunde care sa contina povesti despre masini. Cei inscrisi in concurs vor fi evaluati de juriul compus din: regizorul Spike Lee, producatorul Jon Landau, Tim Mahoney (Chevrolet Chief Marketing Officer) si Linus Karlsson (Commonwealth Chief Creative Officer). Ei le vor oferi sfaturi concurentilor, apoi vor alege promo-ul castigator.

Spoturile participante trebuie sa descrie momente semnificative din viata oamenilor in masini Chevy precum Cruze, Sonic, Volt, Malibu, Equinox, Impala si Silverado. Concursul se va desfasura din iunie si pana in noiembrie 2013.

Regizorii trebuie sa-si prezinte scripturile pana in 16 august. GM a mai avut o abordare similara in 2012, iar compania a primit multe opinii de la consumatori la nivel global. "Este uimitor cat de multe lucruri am invatat despre brand", a spus Edwards.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PIESE SE INLOCUIESC CEL MAI GREU LA UN LOGAN?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter