Cadillac vrea sa revina in fruntea clasamentului autoturismelor de lux americane

Marca de automobile de lux Cadillac, isi poate recupera pozitia in fruntea clasamentului autoturismelor de lux americane, daca va veni cu o inovatie puternica in linia sa de productie, spune noul director de marketing al companiei Cadillac.

“Am inceput deja acest proces prin premiile si meritele recunoscute ale calitatii Cadillac”, a declarat Uwe Ellinghaus pentru Automotive News, mentionand ca modelul sedan CTS 2014 a fost votat automobilul anului de jurnalistii de la Motor Trend.

De asemenea acesta recunoaste: “Desigur, acest lucru nu este suficient pentru a castiga suportul clientilor.” Insa, daca brandul nu iese in evidenta, nu il vei lua in calcul, crede noul director Cadillac. Acesta, in varsta de 44 de ani, va intra in functie de la 1 ianuarie si va raporta catre superiorul ierarhic, Bob Ferguson presedintele Cadillac la nivel global.

Ellinghaus isi doreste, se pare, sa construiasca o identitate a brandului Cadillac, folosindu-se de designul deosebit al automobilelor sale. Comercializarea autoturismelor Cadillac nu a fost organizata, si poate prea putin concentrata pe produse.

Cadillac se prezinta cu un design emblematic si este o prezenta remarcabila pe piata automobilelor de lux, iar noi trebuie sa consolidam marca folosindu-ne de aceasta oportunitate, a mai declarat el. Este un avantaj major, caci alti producatori de automobile din clasa premium, sunt mai traditionali, nu se bucura de aceeasi unicitate, crede el.

Clientii marcii Cadillac pun mare pret pe aspectul automobilelor, potrivit sondajului realizat de Stragtegic Vision, o firma de cercetare din San Diego.

Anul trecut, 71% din cumparatorii autoturismelor Cadillac au recunoscut ca designul a fost un factor “extrem de important” in decizia achizitionarii automobilului, comparativ cu 50% din cumparatorii BMW si 47% din cei care au ales Mercedes.

Cadillac se confrunta cu o mare provocare incercand sa convinga categoria germanilor care detin autovehicule de lux, crede Alec Gutierrez, analist senior la compania de cercetare Kelley Blue Book. Este insa o strategie riscanta, “caci importatorii raman fideli. Chiar daca vor schimba brandul, cel mai probabil vor alege tot unul german”, subliniaza acesta.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CUM SE FABRICA UN BMW SERIA 4 COUPE (G22)?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter