Audi va renunta la motoarele mari! Afla ce planuiesc nemtii!

Popularitatea in crestere a modelelor cu propulsie electrica nu mai reprezinta o surpriza pentru nimeni in acest moment. Daca in urma nu cu multi ani marea majoritate a celor implicati in domeniul auto nu prevedeau o astfel de crestere intr-un timp atat de scurt, acum toti iau in calcul o crestere chiar mai accentuata pentru anii urmatori. Bineinteles, aceasta tendinta a fost observata si de marii constructori europeni, fiecare dintre ei incercand acum sa se axeze pe aceasta zona electrica.

Fiind o piata la inceput de drum, posibilitatile sunt nenumarate, iar fiecare producator incearca sa dea lovitura! Cu o atentie indreptata tot mai mult spre aceste propulsii electrice, este de la sine inteles ca solutiile clasice pe care le stiam pana acum vor fi folosite din ce in ce mai putin. Iar asta ii face pe unii producatori sa renunte definitiv la anumite solutii de motorizare care fie nu mai dau randamentul scontat, fie sunt considerate a fi prea neprietenoase cu mediul in contextul actual.

Vorbim astazi despre cei de la Audi si despre gandul lor de a renunta definitiv la motorizarile de capacitate mare V10, respectiv W12. Informatiile sunt cat se poate de reale, venind chiar din gura lui Peter Mertens, responsabilul producatorului german cu dezvoltarea tehnica, intr-o declaratie data in urma Salonului Auto de la Frankfurt recent incheiat in urma cu doua saptamani.

Citeste si: Top 10 cele mai mari motoare disponibile pe masini in 2017

Atentia sporita pe care o acorda producatorul cu sediul in Ingolstadt zonei electrice nu este o surpriza pentru cei care au urmarit ultimele stiri, constructorul german facandu-si planuri importante in acest sens. Astfel, cei de la Audi vor sa puna pe picioare trei modele 100% electrice intre anii 2018, respectiv 2020. Mai mult decat atat, nemtii isi propun ca incepand din anul 2025, o treime din cifra de vanzari totala sa apartina modelelor electrice sau plug-in hybrid.

Specialistii de la Audi colaboreaza in acest moment cu echipele tehnice din cadrul Porsche pentru a dezvolta noi tehnologii in zona electrica. Noile modele electrice care vor fi dezvoltate in urmatorii ani vor fi construite avand la baza platforma PPE – Premium Platform Electric.

Nici tehnologiile autonome nu au fost uitate de constructorul german, Mertens avansand anul 2022 drept termen la care vom putea vorbi despre o autonomie de Nivel 4. Nu in ultimul rand, cei de la Audi lucreaza intens in ultima vreme si la dezvoltarea tehnologiilor ce au la baza inteligenta artificiala, primul proiect putand fi vazut deja in cadrul editiei din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
10 DOTARI COMPLET INUTILE PENTRU MASINI
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter