Audi, profesionalism si in mediul online

Audi a incercat sa-si creeze o imagine tech-savvy in Statele Unite, devenind unul dintre primii producatori de masini care ofera Wi-Fi gratuit in autovehiculele sale.

Dar pana de curand, site-ul Audi din SUA, audiusa.com, a facut prea putine lucruri pentru ca producatorul sa-si mentina aceasta imagine, asa ca a venit momentul ca Audi sa-si consolideze brandul si in mediul online si sa le ofere clientilor mijloace mai usoare de a-si configura masinile dorite.

"žCand cumparatorii voiau sa configureze masini, pozele erau prea mici, cenusii si deloc clare, asadar total nefolositoare", a spus Mark Ramsey, directorul general pentru operatiunile digitale la Audi America.

Clientii au incercat sa acceseze meniul de pe smartphone-uri si tablete, fiindu-le astfel greu sa navigheze dintr-o pagina spre alta a site-ului. La sfarsitul lunii mai, Audi a relansat pentru prima data din 2009 imaginea site-ului sau.

Agentia digitala cu care lucreaza Audi, AKQA din San Francisco, a programat pagina site-ului sa afiseze informatiile in mod corespunzator pe ecrane de diferite dimensiuni, de la smartphone-uri, pana la desktop-ul calculatoarelor.

Noul site le permite clientilor sa gaseasca direct toate reprezentantele Audi, fara a accesa individual site-ul fiecarui dealer. “Dorim ca acest site sa reprezinte un instrument de cumparaturi benefic pentru consumatori si sa vina in ajutorul dealerilor nostri”, a spus Ramsey.

Cu toate acestea, Audi nu este singurul producator care a trecut la aceasta etapa, fiind urmat de Mazda, al carui site arata cumparatorilor lista tuturor reprezentantelor la nivel national.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PIESE SE INLOCUIESC CEL MAI GREU LA UN LOGAN?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter