Versiunea AMG GT cu patru usi va primi o versiune plug-in hybrid cu peste 800 CP

Mercedes-AMG GT Concept

Inceputul anului trecut aducea cu sine primul pas facut de cei de la Mercedes-AMG in directia electrificarii gamei de modele, directie spre care au pornit in ultimii doi sau trei ani mai toti producatorii de renume din toate colturile lumii.

Asa cum probabil ca va amintiti deja, la acea vreme, producatorul german lansa pe piata seria AMG 53, modele care mizau pe o unitate de motorizare pe benzina cu sase cilindri in linie, cu capacitate de 3.0 litri si pe un sistem muild-hybrid care purta numele EQ Boost. Ei bine, se pare ca cei de la AMG se gandesc in continuare la electrificarea gamei si fac noi pasi in aceasta directie!

Conform unor prime informatii care au aparut in jurul constructorului german, cei de la AMG ne-ar putea prezenta in cursul anului urmator primul model plug-in hybrid din gama. Insa, aflam cu aceasta ocazie ca pentru inceput, sistemul de propulsie pregatit deja de cei de la AMG ar urma sa fie integrat pe versiunea cu patru usi a lui AMG GT.

Asadar, vorbim despre o informatie destul de interesanta, nu-i asa?! Planurile de electrificare ale celor de la Mercedes-AMG incep sa para din ce in ce mai serioase in aceste conditii! Conform zvonurilor, noua versiune ar urma sa fie botezata AMG GT73 4Matic+.

Daca ne uitam in spate un pic, ne putem aduce aminte de niste declaratii ale lui Tobias Moers, seful diviziei AMG a celor de la Mercedes. Tobias Moers spunea in urma cu ceva timp despre viitorul model plug-in hybrid dezvoltat ca ar urma sa preia sistemul de propulsie prezentat in urma cu aproape doi ani pe prototipul Concept GT. Si daca tot a venit vorba despre acest Concept GT, trebuie sa ne reamintim ca a fost un prototip extrem de interesant pe care ni l-au prezentat germanii atunci!

Concept GT ne-a fost prezentat ca fiind echipat cu o unitate de motorizare V8 bi-turbo, cu capacitate de 4.0 litri, careia ii statea alaturi o unitate electrica. In total, sistemul in ansamblu ar fi putut dezvolta pana la 816 cai putere, ceea ce nu este putin deloc.

Spre exemplu, bolidul ar fi putut accelera de la 0 la 100 km/h in mai putin de 3 secunde! Ramane de vazut cum vor sta lucrurile si in ceea ce priveste bateria pregatita pentru versiunea de serie, acest capitol fiind extrem de important la randul lui. Conform zvonurilor, bateria ar urma sa ofere energie suficienta pentru o autonomie electrica de pana la 50 de kilometri.

Newsletter

Whatsapp