A opta generatie Volkswagen Golf are... 11 optiuni de motorizare!

Cu ce schimbari vine a opta generatie a modelului Golf?...

A fost prezentata, in sfarsit, cea de-a opta generatie a modelului Volkswagen Golf, iar primul lucru care iese in evidenta este faptul ca marca germana a echipat noul hatchback cu cea mai noua tehnologie.

Productia va incepe, in Germania, in luna decembrie, dar nu avem inca informatii despre preturi. Cel mai important este ca gigantul german, desi vrea sa aduca noile GTI si R si in Statele Unite, se gandeste si la a vinde noul Golf peste ocean.

De altfel, VW Golf 8 (VIII) arata destul de familiar, chiar daca e mai aerodinamica si beneficiaza de un coeficient de frecare de 0,275. Masina ajunge la 4.284 de mm in lungime (mai mult decat actuala generatie) si 1.789 de mm in latime (mai putin decat actuala generatie), in timp ce ampatamentul ramane aproape la fel, de 2.636 de mm.

Mai avem o premiera pe noua generatie Golf, cei care cumpara masina putand-o personaliza dupa achizitie. Programul gigantului german "We Upgrade" permite oricarui client sa adauge tehnologii noi pe masina, de la sistemul de control al directiei de mers, cel de control al farurilor, cel de navigatie, cu integrare smartphone, sau chiar un hotspot Wi-Fi, dupa ce si-a cumparat masina.

Design Interior

In cabina, a opta generatie Golf este echipata standard cu instrumentar de bord digital de 10,25 inch si cu un display pentru sistemul de infotainment de 8,25 inch. Binenteles ca exista si versiunea unui ecran de 10 inch pentru acesta din urma.

In plus, cei care detin un telefon Samsung compatibil il pot seta pentru a deveni cheia masinii, astfel ca pot descuia sau incuia masina fluturandu-l in fata portierelor sau porni motorul amplasandu-l pe consola centrala.

Motorizare

Noua generatie Golf va avea cinci propulsii hibride. Trei dintre ele folosesc sisteme mild-hybrid de 48 de volti si ajung la 110, 130 si 150 de cai putere. Celelalte doua sunt versiuni plug-in hybrid, care folosesc baterii de 13 kWh si ajung la 204 sau 245 de cai putere.

Vor exista si doua variante ale motorului turbo pe benzina de 1,0 litru, care ajung la 90 sau 110 cai, dar si doua versiuni turbo de 1,5 litri, de 115 si 150 de cai putere. Nu lipseste nici oferta diesel de 2,0 litri, si aceasta in doua variante, una de 115 cai si cealalta de 150 de cai putere.

Mai mult, noul asistent Travel Assist de pe Golf se poate ocupa de directie, franare si acceleratie pe autostrada la viteze de pana la 210 km/h. Noul generatie Golf are un avantaj interesant: poate comunica, prin intermediul sistemului Car2X, cu alte masini din trafic sau cu infrastructura pe o raza de 800 de m.

Sursa: Volkswagen

Newsletter

Whatsapp