Frankfurt 2019: Cel mai mare model SEAT, Tarraco, primeste versiunile FR si Plug-in Hybrid (PHEV)

Ce ne-a mai pregatit SEAT? Ce ofera versiunile FR si Plug-in Hybrid (PHEV)?

2020 SEAT Tarraco PHEV

Da, ati citit bine, cel mai mare model al grupului SEAT, SUV-ul de dimensiuni medii Tarraco, va fi prezentat, luna viitoare, la Frankfurt Motor Show, intr-o versiune sport, sub forma noului FR, finisat intr-o schema de culori noua si extrem de proaspata: gri Fura.

Mai mult, varianta spaniola a modelului Skoda Kodiaq este echipata cu jante exclusive din aliaj de 19 inch, specifice acestui nivel de finisaje FR, dar cei interesati sa cheltuiasca ceva mai mult au si optiunea unor jante mai mari de 20 de inch.

Pentru a diferentia si mai mult aceasta tema FR de celelalte modele Tarraco, specialistii de la SEAT au gandit si o noua grila frontala exclusiva FR, dar si noi scaune sport electrice pentru sofer si pasagerul din fata, care beneficiaza si de functia "memorie" pentru cel de-al doilea.

Nu lipsesc pedalele din aluminiu sau designul sportiv al volanului, care completeaza lista de imbunatatiri specifice FR. In plus, tot in cabina ne intalnim cu o noua versiune a sistemului de infotainment al marcii, care este dotat cu un ecran tactil de 9,2 inch.

Cel mai important lucru, insa, este ca SEAT nu va prezenta la Frankfurt numai noul Tarraco FR, ci va folosi finisajele acestuia pentru a ne oferi si o noua propulsie plug-in hybrid. Noul sistem combina un motor termic in patru cilindri de 1,4 litri si 150 de cai putere cu unul electric de 116 cai, asa ca puterea totala ajunge la 250 de cai, versiunea electrica devenind, astfel, cel mai puternic Tarraco construit vreodata.

Aceasta configuratie electrica a fost imprumutata (si apoi modificata!) de la alte modele plug-in hybrid VAG, printre care Volkswagen Passat GTE sau Skoda Superb iV, chiar daca puterea este semnificativ mai mare. Masina ajunge la un cuplu-forta de 400 de Nm, care ajuta noul model de top SEAT sa accelereze pana la 100 de km/h intr-un timp decent: 7,4 secunde.

Foarte interesant ni s-a parut si faptul ca, datorita pachetului de baterii litiu-ion de 13 kWh, primul vehicul de serie electrificat al celor de la SEAT va avea o autonomie complet electrica de aproximativ 50 de km.

SEAT va scoate la vanzare versiunile FR si PHEV ale lui Tarraco in Europa la inceputul anului 2020. Pana atunci, insa, nu uitati ca va veti intalni cu o combinatie de sportivitate si ecologie la IAA, in Frankfurt, luna viitoare.

Sursa: SEAT

Newsletter

Whatsapp