Renault prezinta noul Megane Facelift, dar si versiunea plug-in hybrid

Francezii de la Renault au publicat la inceputul acestei saptamani primele fotografii si detalii oficiale cu privire la facelift-ul pe care l-a primit Megane, unul dintre cele mai importante modele din gama producatorului francez.

2020 Renault Megane Facelift

Noul Renault Megane Facelift vine la pachet cu o serie de noutati la nivel tehnic, cele estetice fiind destul de greu de remarcat de cei care nu cunosc foarte bine modelul producatorului francez. Asadar, haideti sa aflam impreuna care sunt surprizele pe care ni le-au pregatit cei de la Renault odata cu lansarea acestui facelift pentru actualul Megane!

Din punct de vedere al designului, asa cum spuneam si in randurile anterioare, francezii au preferat sa nu opereze niste modificari majore. Totusi, daca ne uitam mai atenti la acest facelift, vom observa ca cei de la Renault au adus cateva modificari la nivelul barii frontale de protectie, introducand totodata si niste faruri noi LED Pure Vision, acestea fiind disponibile chiar si pe versiunea de baza.

Putem remarca ca si stopurile beneficiaza acum de o semnatura luminoasa dinamica. Daca tot suntem la acest capitol, trebuie sa mai precizam ca modelele actualizate ale lui Megane vor putea fi comandate in trei nuante noi de caroserie: Highland Grey, Baltic Grey, respectiv Solar Copper.

La nivelul habitaclului, trebuie sa precizam ca versiunea de top a lui Megane facelift beneficiaza de un panou digital de bord cu o diagonala de 10.2 inci, care include acum si un sistem de navigatie. Sistemul multimedia Renault Easy Link este compatibil atat cu aplicatia Android Auto, cat si cu Android Auto, venind in versiuni de 7 inci, 7 inci cu navigatie inclusa si 9.3 inci cu navigatie inclusa.

Din punct de vedere tehnic, Megane facelift va putea fi achizitionat impreuna cu unitatea de motorizare pe benzina de 1.3 litri, disponibila in trei versiuni de putere: 115, 140 si 160 de cai putere.

De asemenea, este disponibila si o unitate de motorizare de 1.0 litri, capabila sa dezvolte 100 de cai putere. Cei care prefera o motorizare diesel vor putea opta pentru propulsorul Blue dCi de 1.5 litri, capabil sa dezvolte fie 95, fie 115 cai putere.

Surpriza importanta este insa reprezentata de noul model plug-in hybrid E-Tech Plug-In, varianta care preia sistemul cu motor pe benzina de 1.6 litri si doua motoare electrice despre care am mai vorbit recent si in cazul lui Captur. Sistemul va putea genera impreuna o putere totala de 160 de cai, autonomia urmand sa fie de 50 de kilometri in regim mixt.

Alte recomandari Cars.ro
Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
TOP 5 CELE MAI FIABILE MASINI JAPONEZE
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: Renault

Newsletter