Noua Kia Cadenza vine cu un facelift serios in... Coreea de Sud!

2020 Kia K7 Cadenza Facelift

V-am putea ierta daca ati crede ca aceasta este urmatoarea generatie Kia Cadenza, de vreme ce exteriorul sedanului de clasa medie a trecut printr-un proces de schimbare destul de serios.

Pentru fi sinceri pana la capat, nu e vorba despre un Cadenza standard, ci despre versiunea vanduta pe piata sud-coreeana sub numele de K7. Cu toate acestea, varianta americana seamana foarte mult cu cea vanduta in Coreea.

Acest facelift isi face debutul la doar trei ani dupa lansarea celei de-a doua generatii Cadenza / K7 si vine cu modificari masive atat pe partea frontala, cat si pe cea dorsala, destul de bine pentru o masina ajunsa deja la jumatatea ciclului de viata.

Cele mai evidente par sa fie modifciarile de la faruri, care sunt ceva mai subtiri si beneficiaza si de lumini LED de intalnire / semnalizare care se extind pe lateralele grilei frontale.

Tot cu lumini ne intalnim si pe partea de jos a grilei din fata, aici motivul fiind cel al literei "Z". Acestea, insa, nu exista pe versiunea din imagini, de pe care dispare si forma patratoasa a luminilor de pe actuala generatie. In plus, partea mai joasa a barei frontale are margini mai proeminente si finisaje cromate.

Pe partea din spate, stopurile se intalnesc pe linia portbagajului, prin intermediul unei bare luminoase care beneficiaza si de un joc vizual. Daca e ceva ce nu ne place la aceasta versiune sunt iesirile sistemului de esapament, instalate doar pentru decor, de vreme ce variantele reale pot fi gasite sub bara spate. Si aici ne intalnim din belsug cu elementele cromate, dar si cu tema literei "Z".

Schimbari s-au petrecut si in cabina, unde ne intalnim cu ceea ce pare un instrumentar de bord complet digital. Ecranul sistemului de infotainment este ceva mai mare decat pe actuala generatie, astfel ca gurile de aer centrale au fost amplasate sub el. Display-ul masoara 12,3 inch, asa ca bordul capata o infatisare high-tech.

Comenzile de pe consola centrala par sa fie, de asemenea, mai moderne decat pana acum, de aici disparand chiar si celebrul ceas analog promovat de marca. Sub aceste butoane, gasim un compartiment inchis de depozitare, care contribuie la o imagine mai frumoasa a bordului.

Mai mult, Kia a facut chiar si pasul urmator: a modificat si maneta cutiei de viteze automate, care are, de aceasta data, o forma mult mai ergonomica. Sub ea se afla butoanele unor functii extrem de importante: scaunele incalzite si ventilate, volanul incalzit, frana de mana electronica, dar si comutatorul pentru modurile de condus.

Pentru ca nu prea intelegem limba coreeana, informatiile de prezentare de pe mini-site-ul K7 nu sunt usor de lamurit, dar ne-am dat seama ca masina e dotata cu sisteme avansate de asistenta a soferului (ADAS), motorizari pe benzina de 2,5 si 3,0 litri, dar si cu propulsie hibrida.

Speram sa aflam mai multe in lunile care urmeaza, de vreme ce noul Cadenza, in versiunea sa americana, ar trebui sa debuteze spre finalul acestui an, cel mai posibil in noiembrie, la Los Angeles Auto Show.

Newsletter

Whatsapp