Hyundai prezinta noul Grandeur/Azera Faceilft

Revine in top: Hyundai Grandeur / Azera primeste un facelift!

2020 Hyundai Azera / Grandeur Facelift

Hyundai a prezentat, in premiera, modelul Grandeur in 1986, dar sedanul de mari dimensiuni si-a pierdut statutul de masina de top un deceniu mai tarziu, cand a fost inlocuit pe piata de modelul Dynasty. Acesta a fost scos de pe piata dupa un deceniu, ceea ce inseamna ca Grandeur si-a recastigat titlul. Ei bine, odata cu lansarea celei de-a sasea generatii a masinii, din 2016, sedanul s-a bucurat de o noua imagine in Coreea de Sud.

Retras in 2017 de pe piata americana, modelul Azera/Grandeur arata la fel de special ca noul Sonata si dovedeste, daca mai e cazul, ca Hyundai a schimbat multe la capitolul design. Cu o grila frontala altfel, pe care gasim si elemente care se aprind, trebuie sa recunoastem ca modelul de top al companiei coreene nu seamana cu nimic din ce inginerii marcii au facut pana acum.

Mai mult, suntem siguri ca vor exista voci care vor spune ca e vorba despre o masina noua dar, de fapt, e vorba doar de o noua versiune a unei masini care exista pe piata de aproximativ 3 ani.

Schimbarile masive de pe partea frontala trec dincolo de noua grila, specialistii de la Hyundai instaland si faruri complet noi, care seamana cumva cu cele de pe mai micul Sonata (model 2020) si renuntand astfel la cele rotunde de pe actuala generatie. Designerii au adus cateva modificari si la bara frontala, care este putin mai agresiva pe aceasta noua generatie.

Pe partea din spate, anterioara generatie Grandeur a fost deja dotata cu stopuri LED, dar acestea au fost reinterpretate pentru a se potrivi noilor linii curbe, oferind masinii o imagine mai sofisticata. In totalitate, sigla Genesis de pe model si designul ei exterior ne ofera un sentiment premium care reprezinta, pana la urma, o masina de lux Hyundai.

Si in cabina transformarile sunt importante, primul lucru pe care il observam fiind instrumentarul digital de bord, langa care gasim si display-ul sistemului de infotainment, ambele ajungand la 12,3 inch. In plus, consola centrala a pierdut cateva dintre butoanele clasice, acestea fiind integrate in cel de-al doilea display digital. Producatorul a schimbat pana si gurile de aer, care sunt mai subtiri si se integreaza mult mai bine in bordul masinii, iar schimbatorul cutiei de viteze automate a fost inlocuit, pentru o imagine mai clara, cu butoane.

Divizia coreeana Hyundai a anuntat si detaliile tehnice ale noii generatii, care va fi propulsata un motor pe benzina de 2,5 litri, conectat la o cutie de viteze automata in opt trepte. Va exista, binenteles, si o versiune hibrida, care combina motorul termic cu unul electric de 38 de kWh, o cutie automata in sase trepte si un pachet de baterii litiu-ion. In plus, varianta LPi 3.0 va fi alimentata cu LPG.

Faptul ca va fi pozitionata in topul ierarhiei de la Hyundai inseamna ca noul Grandeur va fi echipata cu tot ce are mai bun marca coreeana. Asta inseamna jante care pot ajunge la 19 inch, un head-up display, acoperis panoramic, scaune ventilate si un sistem de sunet JBL cu 12 incinte. Lista continua cu faruri LED si scaune reglate electric, dar nu trebuie sa uitam de multitudinea de sisteme de siguranta si asistenta la care ne asteptam de la o masina de top.

Ceea ce trebuie sa mai mentionam este ca Hyundai preia deja comenzile pentru noul Grandeur 2020, deocamdata in Coreea de Sud.

Videoclipul zilei
MOTOR DIESEL: PIESELE CARE SE STRICA CEL MAI DES
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: Hyundai

Newsletter

Whatsapp