Noul Ford Mustang High Performance Package ajunge la 330 de cai putere!

2020 Ford Mustang High Performance Package

Avem un nou model performant in familia Ford si, din pacate pentru fanii modelului Mustang turbo, nu poarta numele SVO. Mai mult, nu se numeste nici ST si nu poarta nici marca RS, chiar daca Ford sustine ca a modificat motorul EcoBoost de 2,3 litri, care are oarece legaturi cu modelul hatchback Focus RS.

De fapt, e vorba despre noul Mustang ultraperformant EcoBoost, masina care poarta numele... Mustang 2.3L High Performance Package. Poate suna un pic cam lipsit de inspiratie dar, cel putin, ne intalnim cu ceva logo-uri simpatice pe aripi.

Din fericire, imbunatatirile mecanice ale acestui Mustang performant de nivel mediu par sa fie ceva mai incitante. Incepem cu motorul EcoBoost de 2,3 litri, care ajunge la 330 de cai putere si beneficiaza de o turbina dubla ceva mai mare, o noua calibrare si, bineinteles, de un radiator mai performant. La capitolul sunet, acest pachet ultraperformant vine si cu un sistem de esapament activ cu patru iesiri, numai bun pentru anumite placeri auditive.

E adevarat ca imbunatatirile vin cu doar 20 de cai suplimentari pe versiunea de baza, iar cuplul-forta ramane tot la 475 Newtoni-metru. Poate parea, din aceasta cauza, doar laudarosenie, dar Ford sustine ca propulsorul e cu 40% mai eficient pe acest model. De aceea, masina poate atinge 100 de km/h in aproximativ 4 secunde si jumatate, cu jumatate de secunda mai putin decat varianta de baza. In plus, din pachet face parte si o ratie a axului spate redusa la 3:55, lucru care contribuie decisiv la o mai buna acceleratie.

Puterea nu este singura imbunatatire la noul Mustang. Fanii EcoBoost vorbesc deseori despre distributia masinii si despre manevrare, asa ca Ford compenseaza cu suspensii si frane imprumutate de la Mustang GT. Mai mult, sasiul este ceva mai rigid si mai plat, franele frontale de 13,9 inch vin tot de la GT, iar toata partea electronica a fost recalibrata pentru a face fata noilor sisteme de virare, franare si control al stabilitatii.

Ford nu a anuntat, deocamdata, preturile pentru noul model de baza al Mustang-ului. In acest moment, varianta de baza EcoBoost incepe de la 39.150 euro si poate ajunge la 51.150 euro (Mustang GT V8). Foarte probabil, noul model va fi pozitionat undeva intre Premium si GT, asa ca masina s-ar putea apropia de mai puternica 5.0.

Noul Mustang 2.3L High Performance Package va ajunge in reprezentante in aceasta toamna.

Design Exterior

La capitolul design, Ford a echipat noul Mustang 2.3L High Performance Package cu un set exclusiv de jante de 19 inch, cu noi sigle pe aripi, un nou desen pe capota si cu oglinzi laterale gri.

Grila frontala este neagra, asemeni splitterului si elementelor de racire, toate parte a pachetului Mustang GT Performance, in care mai gasim sistemul de esapament cu patru iesiri si spoilerul negru de pe portbagaj.

In plus, toate noile modele Mustang sunt echipate, standard, cu sistemul FordPass Connect, in timp ce versiunile de baza vin cu jante de aluminiu argintii de 17 inch. Nu lipsesc culorile noi, printre ele numarandu-se verde Grabber, rosu metalic semi-transparent, portocaliu Twister sau argintiu Iconic.

Videoclipul zilei
CUM DEZGHETAM RAPID MASINA IARNA
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: Ford

Newsletter

Whatsapp