Noua generatie Bentley Flying Spur: o superlimuzina de lux cu motor W12 si 635 cp!

Articol scris de Marian P. , in data de 12 Iunie 2019

Dupa prezentarea celei mai recente generatii Continental GT Coupe, in 2017, si a fratelui sau decapotabil in 2018, Bentley completeaza acum portretul familiei cu modelul in patru usi.

Construit de la zero de inginerii marcii, noul Flying Spur ii are ca tinta pe cei care vor mai mult lux decat poate oferi noul Audi A8 W12 si sunt in stare sa plateasca pretul unui sedan de la Crewe.

Bentley va incepe sa ia comenzi din aceasta toamna si va livra primele masini la inceputul anului viitor.

Design Exterior


Ajuns la a treia generatie, noul Flying Spur este ceva mai lung decat predecesorul sau, ajungand la 5.304 mm, cu un ampatament mai lung cu 130 de mm, care ajunge la 3.195 de mm, astfel ca spatiul pasagerilor din spate e cu mult superior.

Chiar daca seamana foarte mult cu modelul pe care il inlocuieste, Bentley sustine ca noul design al masinii ii ofera o prezenta mai buna pe drumuri, in special gratie liniilor ceva mai musculoase de pe toata lungimea ei.

Nu trebuie sa va mai spunem ca stilistica are mare legatura cu cea a modelului Continental GT, in timp ce toate cele patru usi, mai ales cele doua mai extinse de pe partea spate ofera un acces mult mai facil in cabina extrem de luxoasa a bolidului. In plus, masina este dotata cu faruri Matrix LED sau cu jante de 21 de inch, dar Mulliner a pregatit si un set optional de 22 de inch.

Acoperisul panoramic gigantic va va costa ceva suplimentar si va fi acompaniat de un panel frontal manevrabil electric, combinat cu cel fix din partea spate. Pentru prima data pe o versiune moderna Flying Spur, logo-ul Bentley "Flying B" este retractabil si chiar iluminat, totul facand parte din secventa de lumini prezenta atunci cand soferul se apropie de masina.

Ca legatura cu trecutul, grila corporate are dungi verticale asemanatoare celor de pe modelul S1 Continental Flying Spur din 1957. Bentley va vinde noul sedan in nu mai putin de 17 culori si cu finisaje cromate sau negre pentru partea inferioara a grilei. Farurile vor beneficia de accente cromate standard, asa ca vor straluci chiar si atunci cand sunt stinse, in timp ce stopurile au ca motiv litera "B" si seamana cu designul gurilor de aer de la interior.

Design Interior

Si pentru ca am vorbit despre asta, si cabina vine cu nu mai putin de 15 alegeri la culorile scaunelor, dar si cu o premiera in industria auto: piele cu simbol de diamant 3D pe interiorul portierelor. Exista si alte finisaje in cabina, printre care cea de lemn si cea neagra, ba chiar si unele in doua tonuri pentru cei care se gandesc la personalizarea propriei masini.

Ecranul tactil rotativ de 12,3 inch ocupa un loc central pe bord, dar poate fi si ascuns la nevoie. Mai mult, panelul rotativ poate prezenta trei ceasuri analogice, un cronometru, un compas si un termometru, cu adevarat special pentru cei indragostiti de masinile vechi. Sistemul de sunet cu 10 boxe poate fi inlocuit cu unul de 16 boxe, unul de 19 boxe si 1.500 de W Bang & Olufsen sau unul Naim de 2.200 de W, cu bass activ incorporat in scaunele frontale.

Motorizare

Sub capota noului Flying Spur se afla un propulsor W12 de 6,0 litri, care produce 635 de cai si un cuplu-forta de 900 Nm, cifre pe care le-am mai intalnit si pe Bentayga Speed, putere transmisa catre rotile motoare prin intermediul unei cutii de viteze automate in opt trepte, cu dublu-ambreiaj. Chiar daca masina cantareste 2,435 de kg, noul model accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 3,8 secunde si poate atinge o viteza maxima de 333 de km/h.

In plus, masina e mai sportiva decat versiunea anterioara, in special gratie unei distributii a greutatii mai bune si a unui sistem de virare pe toate cele patru roti, inca o premiera pentru Bentley. Sistemul AWS vireaza rotile din spate in directia inversa rotilor frontale atunci cand masina circula cu viteze mici sau atunci cand trebuie parcata.

Renuntand la vechiul sistem de tractiune integrala al generatiei anterioare, noul Flying Spur este echipat cu unul care se adapteaza automat in functie de aderenta sau de conditiile de drum.

Mai mult, masina are, de aceasta data, cu 60 de procente mai mult aer in amortizoarele pentru suspensii, si vine cu un sistem de control sofisticat care modifica pozitia amortizoarelor in timp real. In plus, franele frontale de 420 de mm sunt mai mari decat cele de pe actualul Flying Spur, atat cat sa descurce cu noua putere a propulsorului W12.

Sursa: Bentley

Daca v-a placut articolul, share pe:

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

Nimeni nu poate nega faptul ca Ferrari construieste unele dintre cele mai atractive masini din lume dar, daca ne intrebati pe noi, nici un model Ferrari modern nu arata atat...
de - 18 Iunie 2019
Mercedes-Benz sarbatoreste a 40-a aniversare a Clasei G cu o noua editie speciala "Stronger Than Time". Echipata cu pachetul stilistic AMG Line, editia speciala beneficiaza de bare mai sportive, noi...
de - 18 Iunie 2019
De la caroseria salbatica pana la cabina rafinata sau la performantele tehnice senzationale, Koenigsegg Jesko este una dintre cele mai dorite hipermasini din lume. Modelul a fost prezentat in martie,...
de - 18 Iunie 2019
Kia se pregateste pentru urmatoarea generatie a modelului crossover Sorento. Am apucat sa vedem deja, in teste, mai multe prototipuri, toate mai mult sau mai putin camuflate, pentru a ascunde...
de - 18 Iunie 2019

Cele mai noi anunturi

2400.00 EUR - 17 Iunie 2019
4700.00 EUR - 17 Iunie 2019
5500.00 EUR - 17 Iunie 2019
3100.00 EUR - 17 Iunie 2019
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare