2020 Audi Q7 Facelift: modificari minore la exterior si... majore in cabina!

Ne tot uitam la imagini spion cu noul Audi Q7 Facelift de ceva vreme, ba chiar ne-am intalnit cu o versiune digitala a masinii. A venit momentul in care sa ne bucuram de masina in sine si se pare ca versiuna digitala a fost foarte aproape de adevar.

Masina incorporeaza cel mai recent limbaj de design al producatorului german, ceea ce inseamna ca noul Q7 va beneficia de o parte din fata si o parte spate mai sportive si complet noi. In cabina, insa, modificarile sunt ceva mai vizibile, iar sub capota avem si optiuni de propulsie hibrida.

La exterior, noul sigla simpla a modelului Q7 este mai lata, partea din fata fiind refacuta tocmai de aceea. Noile faruri ale masinii, care beneficiaza si de optiunea LED HD Matrix, pot depasi orice nivel de intuneric, in timp ce gurile de aer din colturi sunt, de aceasta data, verticale.

Pe laterale ne intalnim cu finisaje noi, in timp ce pe partea din spate ne intalnim cu acelasi design de baza de pe actuala generatie si cu aceleasi iesiri trapezoidale ale sistemului de esapament. Stopurile sunt complet noi si sunt unite de o linie cromata intinsa pe toata latimea modelului, care diferentiaza noul SUV de toate masinile din gama.

Poate ca modificarile nu sunt chiar dramatice in comparatie cu versiunea actuala, dar schimbarile sunt destul de notabile atat pe fata cat si pe spate.

Nu acelasi lucru se intampla si in cabina. Masina beneficiaza de un bord complet nou, care incorporeaza elemente digitale proaspete, printre care si doua ecrane tactile. A disparut ecranul central de pe generatia actuala, care face acum parte din consola centrala, si ea complet refacuta.

Chiar daca multe dintre componente seamana destul de mult cu cele de pe modelul de anul trecut, Audi sustine ca modificarile inseamna si mai mult spatiu interior, nu mai mult de 11 mm.

In plus, asa cum ne asteptam, noul SUV este plin de tehnologie, printre care un sistem de navigatie MMI si sistemul Audi Connect, care se ocupa de informatiile din trafic conectandu-se la Amazon Alexa. Mai mult, in premiera, masina este echipata cu sistemul de comunicare Car-to-X, in care "X" reprezinta infrastructura, printre care si semafoarele din marile orase.

In momentul lansarii europene, cele doua motoare diesel cu care suntem deja familiari vor fi insotite si de un propulsor pe benzina. Toate motoarele vor fi insotite si de un sistem mild-hybrid, desi Audi inca nu ofera detalii despre putere sau eficienta.

Mai mult, producatorul german pregateste si o versiune Q7 plug-in hibrid si, poate si mai important, noul Q7 va fi echipat, optional, si cu stabilizarea activa imprumutata de la SQ7.

Nu avem, deocamdata, informatii despre preturile noului Audi Q7 Facelift, dar stim ca masina va fi lansata in Europa pe la jumatatea lunii septembrie.

Videoclipul zilei
Sursa: Audi

Newsletter

Whatsapp