Noul Porsche 911 (992) Cabrio: 450 de cai putere si spatiu nelimitat pentru cap!

Articol scris de Marian P. , in data de 11 Ianuarie 2019

Porsche a prezentat noua generatie a foarte cunoscutului model sport 911 (992) in noiembrie, la Los Angeles International Auto Show, oferindu-ne atunci versiunea coupe Carrera S si cea cu tractiune integrala Carrera 4S.

Ei bine, in acest moment, asa cum au tot spus-o imaginile spion din ultima vreme, producatorul a renuntat la acoperis, rezultatul final fiind cea mai noua versiune a lui 911 Cabriolet.

Masina este echipata cu un motor bi-turbo in sase pistoane, de 3,0 litri, care produce 450 de cai putere si un cuplu-forta de aproape 530 de Newtoni-metru, asemenea versiunii cu plafon prezentata in Los Angeles.

Nu lipseste cutia de viteze automata in opt trepte, cu dublu-ambreiaj, pregatita pentru transformarea intr-un model hibrid, modul de condus "Wet", dedicat climatelor ceva mai dificile, si nici aripile spate mai largi, intalnite in prealabil pe modelele cu tractiune integrala standard din toata gama.

Modelul este dotat cu majoritatea sistemelor de siguranta active, dar si cu un sistem de vedere pe timp de noapte. Cu alte cuvinte, aceasta varianta Cabriolet beneficiaza de aceleasi imbunatatiri si tehnologii de noua generatie intalnite pe versiunea cu acoperis. Nu cred ca asta va soca pe cineva...

Exista o singura si foarte importanta diferenta la aceasta generatie 911 Cabriolet si este vorba, bineinteles, despre acoperisul retractabil din panza. Porsche promite ca acesta va fi si mai usor manevrabil, putand fi coborat si ridicat in doar 12 secunde si, ca pe modelul de anul trecut, pana la viteze de 50 de km/h.

In ceea ce priveste imaginea acestei noi versiuni, acoperisul decapotabil are acelasi efect tipic brizant asupra profilului masinii. Poate ca nu e vorba despre cel mai frumos model 911 construit vreodata, dar spatiul nelimitat pentru cap este, ocazional, mai important decat partea estetica.

La capitolul performante, noul Cabriolet este doar putin mai lent decat varianta cu acoperis. Cea mai lenta versiune, Carrera S fara pachetul Sport Chrono, are nevoie de 3,7 secunde pentru a ajunge la 100 de km/h. Pe de alta parte, pe varianta cu tractiune integrala, aceasta cifra scade cu o zecime de secunda, dar echipata cu pachetul Sport Chrono, timpul scade cu 0,2 secunde, exact ca pe 911 Coupe.

In acelasi timp, modelul cu tractiune spate accelereaza mai lent pana la 100 de km/h, dar are o viteza maxima mai mare, ajungand la 305 km/h, ceva mai mult decat Carrera 4S Cabriolet (302 km/h).

Sa vorbim la final si despre preturi. Noul 911 Cabriolet pleaca de la 126.100 de dolari (pentru Carrera S) si 133.400 de dolari (pentru Carrera 4S), adica cu aproape 13.000 de dolari mai mult decat versiunile coupe.

Gigantul german anunta ca modelele pot fi deja comandate, iar primele livrari sunt programate pentru finalul verii acestui an.

Sursa: Porsche

Daca v-a placut articolul, share pe:

Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
 

Iti mai recomandam

BMW a publicat in cursul zilei de astazi primele imagini si detalii oficiale cu privire la noul Seria 7 Facelift (LCI). Modelul constructorului german ne este prezentat acum cu o...
de - 16 Ianuarie 2019
Curtea Constitutionala a decis ca radarele Politiei pot sta ascunse, deoarece o presemnalizare a lor, asa cum s-a votat in Parlament, reprezinta o incalcare a Constitutiei si pune intr-un real...
de - 16 Ianuarie 2019
Desi inca nu se bucura de o popularitate extrem de ridicata, masinile electrice au inceput sa atraga atentia din ce in ce mai tare asupra lor in ultimii doi sau...
de - 16 Ianuarie 2019
Anii trecuti au fost, fara doar si poate, niste ani destul de grei pentru cei de la Volkswagen. Nu ne referim aici la vanzari sau la incasari, ci la problemele...
de - 16 Ianuarie 2019

Cele mai noi anunturi

Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare