Un nou debut Mercedes-AMG: GLC 43 Facelift vine cu imbunatatiri stilistice subtile

Asteptam cu nerabdare momentul acesta. Pe la inceputul anului, Mercedes-Benz a prezentat o noua generatie a clasei GLC, totul incepand cu un model SUV standard prezentat in martie 2019, la Geneva Motor Show. O luna mai tarziu, am vazut, la New York, modelul coupe GLC, alaturi de versiunea mai serioasa AMG GLC 63.

2019 Mercedes-AMG GLC 43 Facelift

In iunie, am primit cateva informatii din care reiesea ca Mercedes-Benz renunta la nivelele mai slab echipate AMG GLC 43, lucru care nu s-a intamplat, pana la urma, de vreme ce acum avem mai multe imagini si toate informatiile despre noul GLC 43 2020, atat despre versiunea standard cat si despre cea coupe.

Imbunatatirile, dealtfel minore, vor fi mai mult decat familiare celor care urmaresc cu atentie marca Mercedes. Partea frontala a fost modificata si este echipata cu noua grila Panamericana, dar pe bot ne mai intalnim si cu o pereche faruri complet refacute. Acelasi lucru se intampla si pe partea din spate, zona mai joasa fiind complet refacuta, asemenea stopurilor si celor patru iesiri ovale ale sistemului de esapament, care-l diferentiaza si mai mult pe GLC 43 de GLC 63.

In cabina, ne intalnim cu aceleasi imbunatatiri subtile de gasit pe toata gama GLC, dar avem si cateva versiuni noi de finisaje si un nou volan, cel mai usor de observat diferente pe acest nou model. Din punct de vedere tehnologic, ambele variante GLC 43 sunt echipate, standard, cu cel mai recent sistem de infotainment MBUX. In plus, un display de 10,25 inch este montat pe partea centrala a bordului, in timp ce soferul se bucura de un instrumentar digital de 12,3 inch.

Sub capota noului GLC 43 ne intalnim, din nou, cu elemente familiare. Motorul bi-turbo V6 de 3,0 litri, transmisia automata in 9 trepte si sistemul de tractiune integrala 4Matic sunt aceleasi, chiar daca propulsorul produce, de aceasta data, 390 de cai putere. E vorba despre o imbunatatire de doar 23 de cai fata de modelul anterior si, chiar daca masina nu e la fel de agila ca versiunea GLC 63 (echipata cu un motor bi-turbo V8 de 4,0 litri), specialistii de la Mercedes-AMG sustin ca poate atinge 100 de km/h in numai 4,7 secunde.

Combinati asta cu sistemul de tractiune integrala cu prioritate pe spate si GLC 43 este o masina de luat in seama. Nu avem inca nici o informatie despre preturile noului GLC 43, dar oficialii de la Mercedes au declarat ca masina va fi disponibila, cu toate informatiile necesare, spre finalul acestui an.

Newsletter

Whatsapp