McLaren GT se dovedeste mai practic decat ne asteptam!

McLaren promite ca noul GT, un produs complet nou construit la Woking, va schimba, prin combinatia unica dintre materialele usoare, puternicul motor V8 bi-turbo si spatiul interior fara precedent, modul in care vedem masinile din segmentul grand tourer. Pe langa aceste caracteristici, noul model al producatorului britanic ofera performantele unei supermasini adevarate.

Pe langa faptul ca imparte din componente cu versiunea Speedtail, noul McLaren GT este al patrulea nou model al marcii si face parte din planul McLaren pana in 2025, anuntat chiar anul trecut. Masina se va adresa unei noi audiente, una care cauta performantele unei supermasini si cel mai bun nivel de comfort pentru calatorii pe distante lungi. Noul GT este, conform producatorului, mai usor, mai rapid si raspunde mai bine la comenzi decat orice alt model din aceasta nisa.

Construit din fibra de carbon MonoCell II-T, cu o structura monococa si niveluri exceptionale de rezistenta si rigiditate, noul grand tourer cantareste doar 1.530 de kilograme. Pe partea spate, sub o partea de sticla, care beneficiaza, standard, de un sistem de inchidere usoara sau, optional, unul electric, se afla portbagajul, care ajunge la o capacitate de 420 de litri.

McLaren sustine ca a pozitionat motorul si sistemul de esapament cat mai jos posibil, in asa fel incat sa ofere cat mai mult spatiu liber. Un alt spatiu de bagaje, de 150 de litri, poate fi intalnit si pe partea frontala, asa ca spatiul general de depozitare ajunge la 570 de litri, mai mult decat pe orice McLaren. In comparatie, succesorul spiritual al lui GT, modelul 570GT, are un spatiu de bagaje de 370 de litri.

Suspensiile noului GT se bazeaza pe o versiune de sasiu a modelului 720, dotata cu sistemul Optimal Control Theory, care foloseste semnalele de la senzori pentru a "citi" drumul si a prezice ceea ce se poate intampla si seta amortizoarele in doar doua milisecunde. In plus, masina beneficiaza si de trei moduri de virare: Comfort, Sport si Circuit.

Noul GT este deja valabil in reprezentantele McLaren din lumea intreaga, iar livrarile vor incepe catre finalul acestui an. Si mai important, preturile incep de la 210.000 de dolari.

Design Interior

In cabina ne intalnim cu un spatiu destul de intim si incapator, special gandit pentru a face calatoriile lungi foarte confortabile, cu scaune incalzite, ajustabile electric si cu forma si suport pentru corp, mai ales pentru umeri.

La interior ne intalnim, de asemenea, si cu "cel mai sofisticat sistem de infotainment McLaren", cu lumina ambientala sau cu un acoperis de sticla optional electrocromatic, care-l inlocuieste pe cel din fibra de carbon. Nu lipseste nici sistemul de sunet premium cu 12 incinte Bowers & Wilkins, cu subwoofer din fibra de carbon si medii din Kevlar, binenteles la un cost suplimentar.

Sursa: McLaren

Newsletter

Whatsapp