2019 Mazda MX-5 Miata RF primeste mai muti cai putere! Iata si preturile!

2019 Mazda MX-5 Miata RF

Exact in momentul in care ne gandeam ca Mazda Miata nu poate fi o masina mai buna, producatorul japonez ne ofera o noua versiune (2019) a modelului RF.

Ei bine, varianta coupe in doua usi, care va fi lansata oficial luna aceasta, va beneficia de nu mai putin de 181 de cai putere si un cuplu-forta de 204 Newtoni-metru la viteza maxima.

Aceasta cifra inseamna o crestere de nu mai putin de 26 de cai fata de modelul actual, dar si 4 Newtoni-metru in plus. Propulsorul SkyActiv de 2,0 litri are alaturi doua tipuri de transmisii, optionale, una manuala in sase viteze si una automata in sase trepte.

In plus, cei interesati de si mai multe pe noul lor Miata vor beneficia de mai multe pachete optionale.

In primul rand, noul pachet GT-S vine cu elemente cel putin interesante, printre care noul brat al socului frontal, un diferential dorsal de cursa limitata, amortizoare Bilstein, dar si un acoperis vopsit manual in culoarea neagra.

Cam cu aceleasi elemente ne intalnim si pe modelul Club 2017, printre ele numarandu-se amortizoarele standard Bilstein, acelasi brat pe socul frontal dar si, daca optati pentru varianta cu transmisie manuala, un diferential de cursa limitata.

Cei care cumpara versiunea MX-5 Club vor beneficia de pachetul i-ActivSense Club, din care face parte si sistemul de ajutor Smart City Brake sau cel de avertizare la parasirea benzii de mers.

Mai mult, pachetul suplimentar Brembo/BBS vine cu rotoare si etriere frontale Brembo, ultimele vopsite in culoarea rosie, jante din aliaj forjat BBS, extensii functionale ele pragurilor laterale, o noua camasa pentru bara dorsala, dar si tapiterie din piele pentru scaunele incalzite.

Pachetul Brembo/BBS/Recaro este chiar si mai exclusivist. El include aceleasi elemente din pachetul Brembo/BBS, dar scapa de scaunele imbracate in piele, pe care le inlocuieste cu unele sport Recaro. Si pe aceasta versiune ne intalnim cu acoperisul vopsit in negru de pe RF GT-S.

Pentru toate aceste componente, noul Mazda Miata RF 2019 incepe de la 32.345 de dolari sau 27.698 euro pe versiunea de baza cu transmisie manuala in sase trepte. Pachetul Brembo/BBS inseamna 3.770 de dolari in plus sau 3.228 euro, iar cel Brembo/BBS/Recaro vine cu 4.670 de dolari in plus sau 3.999 de euro. 

In plus, varianta MX-5 Club cu transmisie automata in sase trepte va costa 32.945 de dolari sau 28.212 euro, la acest pret adaugandu-se 450 de dolari sau 385 de euro pentru pachetul i-ActivSense.

Sa nu uitam, bineinteles, de varianta Grand Touring cu transmisie manuala, care va costa 33.335 de dolari sau 28.546 euro, in timp ce pachetul optional GT-S va va costa 750 de dolari in plus sau 642 de euro. 

Si versiunile nu se opresc aici: pentru Grand Touring cu transmisie automata pe noul Miata RF, cei interesati vor plati 34.410 dolari sau 29.466 euro, pachetul de piele Nappa Auburn insemnand inca 300 de dolari sau 256 de euro. In plus, producatorul japonez are si trei optiuni de culori: rosu cristal Soul (595 de dolari sau 509 euro), gri metalic (300 de dolari sau 256 de euro) si alb perlat Mica (200 de dolari sau 171 euro).

Sursa: Mazda

Newsletter

Whatsapp