Lamborghini prezinta noul Huracan EVO: are aceeasi putere ca Performante!

2019 Lamborghini Huracan Evo

Dupa o perioada destul de lunga de pregatire a momentului, adresata in special clientilor Lamborghini, gigantul italian a prezentat oficial renumitul bolid. Noua versiune nu este, asa cum va veti da seama si voi, nimic altceva decat o varianta mai noua a celebrului "baby Lambo", dar vine cu mai multe imbunatatiri, cea mai importanta fiind cea de sub capota.

Motorul V10 aspirat natural de 5,2 litri ajunge, pe aceasta versiune la 630 de cai putere si un cuplu-forta de 600 Newtoni-metru, exact puterea pe care o intalnim pe modelul Huracan Performante. Cu o greutate de 1.422 de kilograme, supermasina accelereaza de la 0 la 100 de km/h in doar 2,9 secunde (cu 0,3 secunde mai putin decat pe versiunea anterioara) si poate atinge o viteza maxima de 325 de km/h.

Printre schimbarile importante la capitolul specificatii tehnice, se numara si adoptarea sistemului de virare pe axul spate, care inseamna o mai buna agilitate a masinii, dar si sistemul vectorial al cuplului-forta pe toate cele patru roti.

Mai mult, inginerii de la Lamborghini au lucrat si la suspensiile active, care au fost dotate cu amortizoare adaptabile instant, dar si la sistemul de tractiune integrala, care suporta chiar si transferul intregii forte catre o singura roata.

Am mai vorbit deja despre subtilele schimbari de design, dar atunci nu beneficiam decat de o imagine, in care era usor de observat doar partea spate, cu sistemul de esapament dual ca pe Performante si cu bara ceva mai agresiva.

Si pe partea frontala, noul Huracan EVO beneficiaza de o bara agresiva, cu un splitter care are inclusa si o aripa pentru o mai buna aerodinamica. Sa nu uitam ca masina este echipata cu jante de aliaj de 20 de inch, cu design Aesir, dar si cu guri de aer complet refacute.

Comenzile pentru noul Lamborghini Huracan EVO vor fi preluate incepand cu aceasta primavara, iar pretul de plecare este, in Statele Unite, de 261.274 de dolari. Pentru un cost suplimentar, va puteti bucura si de pachete stilistice optionale, componente din carbon forjat si multe alte imbunatatiri.

Design Interior

Cele mai serioase schimbari, insa, sunt de intalnit in cabina, unde pe consola centrala avem, de aceasta data, un display touch de 8,4 inch, cu suport multifinger si gesturi, adica locul de unde cel aflat la volan controleaza aproape totul, printre care scaunele ajustabile, clima si integrarea Apple CarPlay.

Sistemul de care am vorbit suporta si comenzile vocale, dar si un sistem de telemetrie optional, cu doua camere, dedicat in special iesirilor pe circuit.

Videoclipul zilei
Sursa: Lamborghini

Newsletter

Whatsapp