Nissan GT-R50 primeste un design fara limite de la Italdesign

Nissan GT-R50 Italdesign

Ar fi bine sa plecam chiar de la aceasta idee: modelul Nissan GT-R50 creat de cei de la Italdesign este, fara indoiala, rezultatul excesului. Sau, pentru a-l cita pe Alfonso Albaisa, unul dintre oficialii Nissan, este singurul "GT-R fara limite".

Colaborarea dintre Nissan si Italdesign a fost gandita pentru a sarbatori 50 de ani pentru cei doi producatori, iar rezultatul este unul extraordinar. Noua ni s-a parut ca fiecare cuta din linia de design este noua, desi pastreaza partea estetica extrem de cunoscuta a modelelor GT-R.

La baza acestui nou GT-R50 se afla un model Nismo GT-R, chiar daca produsul final pare sa fie pregatit pentru debutul in Gran Turimso. Ceea ce il scoate in evidenta si mai mult este contrastul dintre cele doua culori de la exterior, si anume gri metalic si auriu.

Noul Nissan GT-R50 by Italdesign va debuta oficial in Europa in luna iulie.

Design Exterior

Pe partea din fata, un astfel de element auriu inconjoara grila frontala, in timp ce capota, ceva mai bombata, este flancata de farurile LED care se intind de la gurile de aer frontale pana la aripi. Mai mult, proiectantul a coborat acoperisul cu aproximativ 54 de mm, acesta fiind gandit cu o zona centrala mai joasa si cu zone laterale amplasate ceva mai sus.

Revenind la accentele aurii ale noului GT-R, intr-un fel semnatura acestei noi versiuni, nu putem trece peste gurile de aer asemanatoare cu "sabia unui samurai" din spatele rotilor frontale.

Jantele sunt complet noi si sunt inconjurate de adevarate nervuri de muschi, in timp ce luneta a fost refacuta de la zero. Si spatele modelului a trecut prin modificari serioase, chiar daca nu lipsesc celebrele stopuri rotunde GT-R. In plus, pe partea dorsala ne intalnim si cu o aripa ajustabila montata pe doi stalpi de sustinere si manevrare.

Imaginea este completata de jantele de care vorbeam ceva mai devreme, care ajung la nu mai putin de 21 de inch.

Design Interior

In cabina, ne intalnim cu doua tipuri de finisaje din fibra de carbon, prezente atat pe consola centrala, pe instrumentarul de bord, cat si pe interiorul portierelor.

Scaunele sunt imbracate in piele italiana de culoare neagra si piele Alcantara in aceeasi nuanta, iar accentele aurii isi gasesc loc si la interior, pe instrumentele de bord, pe portiere si pe schimbatorul de viteze. Volanul ne-a incantat, de asemenea, fiind construit in mare parte din fibra de carbon si imbracat, pe portiuni, cu piele Alcantara.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter