Lamborghini SC18 Alston: un model unicat care ne aminteste de Aventador!

Lamborghini SC18 Alston

Lamborghini face un pas mare in lumea masinilor personalizate cu acest nou model, destul de radical, botezat SC18 Alston. Poate ca nu e neaparat o premiera pentru acest gigant italian, dar modelul este cu adevarat unic din multe puncte de vedere.

Pentru inceput, nu e vorba doar despre un alt proiect nebun al designerilor Lamborghini. De data aceasta, nebunia si ideile clientului au fost luate cu adevarat in considerare, acesta participand in totalitate la designul masinii.

In acelasi timp, aceasta "creatie" cu o imagine cu adevarat "rea" nu este produsul exclusiv al specialistilor de la Lamborghini, si apartine diviziei motorsport a producatorului, Lamborghini Squadra Corse. Din aceasta cauza, misiunea sa primara este aceea de a domina circuitele, dar Lamborghini sustine ca masina este legala si pe drumurile publice.

Asta inseamna ca avem de-a face cu o hipermasina inspirata de modelul Aventador, creata de designerii Lamborghini si de client, cu cateva imbunatatiri aerodinamice propuse de inginerii care traiesc si se inspira din cursele de viteze. Ceea ce am inteles noi este ca aceasta creativitate a specialistilor italieni este sponzorizata de un client pentru care un Aventador standard nu a fost suficient. Rezultatul? Acest model SC18 Alston...

Tot dupa parerea noastra, creativitatea producatorului a avut de suferit doar atunci cand a ales numele modelului dar, pana la urma, doar uitati-va cu atentie la rezultatul final. I-am putea da orice fel de nume si ar ramane la fel de impresionant.

Pachetul aerodinamic extrem nu este doar socant si extraordinar. Odata cu implicarea specialistilor de la Squadra Corse, vorbim despre o mai buna functionalitate din toate punctele de vedere, incepand chiar de la capota, care incorporeaza guri de aer imprumutate de la modelul Huracán GT3 EVO.

Ne mai intalnim si cu alte influente Huracán pe partile laterale si pe partea spate, cu aripi si finisaje inspirate de versiunea Super Trofeo EVO. Aripa spate masiva, din fibra de carbon, poate fi ajustata manual in trei pozitii, asa ca masina beneficiaza de o mai buna forta de greutate si de o pozitie mai buna la viteze mari.

Ca motorizare, in pozitie centrala ne intalnim cu familiarul propulsor V12 de 6,5 litri aspirat natural al celor de la Lamborghini. Pe acest model SC18 Alston, motorul ajunge la 770 de cai putere si un cuplu-forta de 720 Newtoni-metru, totul distribuit catre toate cele 4 roti prin intermediul unei cutii de viteze in sapte trepte.

Din pacate, producatorul nu ne spune nimic despre cat de rapid este acest SC18 Alston dar, daca luam in considerare faptul ca beneficiaza de o noua caroserie din fibra de carbon si de celelalte "materiale ultrausoare" folosite la constructie, suntem siguri ca va fi extrem de rapid.

In plus, avand in vedere faptul ca vorbim despre un model complet personalizat, construit pentru un client unic, e foarte probabil ca nu vom afla niciodata prea multe despre caracteristicile sale. Si pentru ca vorbim despre asta, e chiar posibil sa nu mai vedem niciodata masina, asa ca ar fi indicat sa va bucurati de imaginea atasata acestui articol cat mai puteti.

Videoclipul zilei
CUM CONDUCI EFICIENT O MASINA DIESEL
Aboneaza-te la canalul de YouTube!
Sursa: Lamborghini

Newsletter

Whatsapp