Noul Hyundai i30 Fastback are o caroserie noua si o garda la sol mai joasa

Articol scris de Marian P. , in data de 14 Iulie 2017

Desi noul Hyundai i30, aflat la a treia generatie, este pe piata de cateva luni, e bine sa stiti ca in acest interval marca din Coreea de Sud a mai lansat doua versiuni derivate din aceasta, foarte practicul Tourer si mai agresivul hatchback i30 N.

Nu despre aceste modele vorbim, insa, in acest articol, ci despre Hyundai i30 Fastback, prezentat ca fiind o versiune sportiva a masinii de baza.

Cu o garda la sol mai joasa cu 30 de mm fata de modelul standard, noul i30 Fastback este definit de liniile acoperisului. La o privire mai atenta, forma distincta de lacrima se scurge, parca, intr-un spoiler integrat care arata interesant.

Mai mult, bara din fata, parca ceva mai atent "sculptata", da o imagine si mai sportiva masinii, ajutata, fara indoiala, si de noile jante de aliaj create special pentru acest model.

Pentru a fi pe aceleasi coordonate cu noile linii ale masinii, producatorul coreean a pregatit nu mai putin de 12 culori diferite dintre care cumparatorul sa aleaga. Exista combinatii de nuante solide sau metalice, ba chiar si trei tonuri perlate, astfel incat sa satisfaca aproape toate gusturile.

Asta ca sa nu mai vorbim despre interiorul cabinei, in care stilistii de la Hyundai au ales sa permita trei nuante optionale, printre care si un rosu Merlot destul de extravagant.

Din fericire, noul Hyundai i30 Fastback nu inseamna doar schimbari la capitolul stil. Printre modificari se numara si suspensiile ceva mai dure, care reduc miscarea pasagerilor la interior in cazul manevrelor bruste.

Sub capota, producatorul coreean a ales sa vina atat cu motoare pe benzina, cat si cu propulsoare diesel. De exemplu, cea mai simpla motorizare este cea turbo pe benzina de 1,0 litru, in trei cilindri si 118 cai putere, dar puteti avea acest nou Hyundai si cu un propulsor de 1,4 litri in patru cilindri, care produce 138 de cai putere.

Prima versiune este dotata cu o cutie manuala de viteze in sase trepte, in timp ce a doua are de ales intre o cutie manuala si una automata, cu dublu ambreiaj, in sapte trepte.

Pentru cei obisnuiti cu mai multa putere, Hyundai are si o versiune de motorizare diesel, de 1,6 litri, care vine cu 108 sau 134 de cai putere si ambele variante de transmisie.

Masina este dotata cu multe dintre tehnologiile de siguranta intalnite pe majoritatea vehiculelor moderne de astazi. Nu lipsesc franarea autonoma de urgenta, sistemul de atentionare a soferului, asistenta la faza lunga sau sistemul de mentinere a benzii de rulare, toate in varianta standard a modelului.

Producatorul nu a anuntat inca preturile lui i30 Fastback, dar suntem siguri ca acestea vor fi mai ridicate decat cele ale versiunii normale hatchback.

Sursa: Hyundai

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Te-ar mai putea interesa

Iti mai recomandam

Un nou proiect (tampit) de lege este in plina dezbatere. Depasirea pe linia continua va fi PERMISA in anumite conditii. Ce inseamna asta? Mai exact, Codul Rutier devine Legea Junglei....
de - 18 Noiembrie 2017
Asa cum stim cu totii deja in acest moment, emisiile de CO2 reprezinta una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta mai toate tarile lumii. Din ce in...
de - 17 Noiembrie 2017
Ca urmare a integrarii in Grupul PSA Peugeot-Citroen, planurile Opel se schimba si ele pentru urmatorii ani. Si, trebuie sa recunoastem, avem in fata un plan de reorganizare serios si...
de - 17 Noiembrie 2017
17 noiembrie 2017 este ziua in care toti romanii stau cu nasul in laptop, tableta sau telefon pentru ca e Black Friday. Toata lumea spera ca isi va cumpara ceva...
de - 17 Noiembrie 2017
Ne pregatim cat putem de bine pentru un 2018 cat se poate de interesant din punctul de vedere al lansarilor auto. Printre numeroasele si, pe undeva, obisnuitele modele noi, cei...
de - 17 Noiembrie 2017
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook