Seat ne prezinta un nou Ateca FR

2017 Seat Ateca FR

Seat Ateca a fost prezentat publicului in urma cu un an si s-a dovedit deja a fi unul dintre lozurile castigatoare ale producatorului spaniol, bucurandu-se de numeroase aprecieri pozitive din partea pasionatilor auto din intreaga lume. Beneficiind de o asemenea popularitate pe multe dintre pietele importante pe care activeaza, reprezentantii constructorului considera benefica oferirea unor noi posibilitati in ceea ce priveste variantele de propulsie pentru care se poate opta la momentul achizitionarii unui noi model.

Asadar, reprezentantii Seat ne comunica in acest debut de aprilie ca Ateca va fi disponibil incepand cu acest moment cu o noua unitate de motorizare pe benzina. Mai exact, vorbim despre un propulsor TSI cu o capacitate de 2.0 litri, capabil sa produca 190 de cai putere.

Noul agregat se alatura astfel celorlalte doua variante pe benzina pe care le cunosteam pana acum: o unitate 1.0 TSI capabila sa livreze 115 cai putere, respectiv un propulsor 1.4 TSI cu o putere de 150 de cai. Din pacate, pana la acest moment, reprezentantii producatorului spaniol nu ne-au oferit nici un fel de informatii cu privire la performantele tehnice de care va beneficia un model cu o astfel de echipare. Asta inseamna ca mai avem de asteptat putin pana sa ne facem o idee mai exacta asupra noii variante pe care spaniolii ne-o propun.

Noua varianta de propulsie nu este singura surpriza pe care ne-au pregatit-o cei de la Seat, acestia vorbindu-ne acum si despre o noua versiune de echipare pentru modelele Ateca. Aceasta va purta numele de FR si se aseamana intr-o mare masura cu echiparea Xcellence. Dar haideti mai bine sa vedem exact care sunt deosebirile care exista intre cele doua versiuni!

Primele diferente importante pe care le putem observa in cazul unui Ateca dotat cu o versiune de echipare FR le putem vedea la exterior. In primul rand, in partea frontala regasim grila care a fost reconceputa si care este acum vopsita intr-un negru lucios, respectiv luminile de ceata care se prezinta de asemenea intr-o alta forma. Totodata, bara de protectie spate a fost usor modificata pentru aceasta versiune de echipare.

Jantele sunt de 19 inci, in timp ce logo-urile FR pot fi observate atat in partea frontala, cat si in cea din spate. Acelasi logo il regasim si la nivelul habitaclului interior, acolo unde este prezent pe volanul imbracat in piele. Interiorul cuprinde acum si niste scaune sport imbracate in tapiterie Alcantara, respectiv pedale din aluminiu.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE PIESE SE FURA CEL MAI DES LA MODELELE BMW?
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter