Porsche lanseaza Panamera 4 E-Hybrid cu un consum surprinzator de mic

2017 Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Porsche doreste sa ne surprinda din ce in ce mai mult si se pare ca vor reusi. Nu de alta dar acum cateva zile au anuntat ca la Salonul Auto de la Paris, care va incepe luna aceasta, vor prezenta oficial al patrulea model din gama Panamera. Porsche Panamera 4 E-Hybrid este cu atat mai surprinzatoare, cu cat germanii au anuntat un consum record pentru o masina a brandului.

Consumul anutat cu mult fast de catre producatori este unul record, de 2,5 litri/100 kilometri. Masina este dotata cu un sistem de tractiune integrala si cu autonomie, atunci cand ruleaza in modul electric, de pana la 50 de kilometri.

Motorul care se afla sub capota noii masini Porsche este unul de 2,9 litri V6 biturbo, care furnizeaza 330 de cai putere si 450 Nm. Ei bine, dar puterea masinii este una mai mare, pentru ca motorul electric vine cu un plus de 136 de cai putere. Rezultatul este unul apreciat de majoritatea soferilor dornici de aventura si de cai putere: 462 cai care se stapanesc de o cutie de viteze automata PDK cu opt trepte de viteza.

Noul Panamera este, asa cum bine ati intuit, un autovehicul prietenos cu mediul, oferind posibilitatea de a rula fara a avea emisii, rezultatele publicate de germani in acest sens fiind de 56 g/kilometru.

Chiar daca unii credeau ca masina ar putea fi una mai lenta decat cele cu care ne-au obsinuit cei de la Porsche, ea reuseste sa ajunga de la 0 la 100 de kilometri/ora in doar 4,6 secunde, iar viteza maxima atinsa este de 278 kilometri/ora. Viteza maxima de rulare in modul electric este insa mai mica, de 140 de kilometri/ora.

Bateria care este montata sub portbagajul noului Panamera 4 E-Hybrid este una mai mare, capacitatea sa crescand de la 9,4 la 14,1 kWh. Si acum, probail, o sa va intrebati, daca nu cumva bateria atarna mai greu, acum ca este mai mare. Ei bine, se pare ca inginerii germani s-au gandit la acest aspect si au reusit sa pastreze greutatea bateriei, ceea ce este un lucru imbucurator.

In plus, dispozitivul de incarcarea are nevoie de doar 5,8 ore pentru a fi complet plin, incarcarea bateriei facandu-se la o priza 10-A de 230 V. Pe langa aceasta sursa de rulare, noul Porsche Panamera 4 E-Hybrid detine un incarcator optional de 7,2 kW care incarca bateria in 3,6 ore.

In privinta echiparii, noul Porsche Panamera 4 E-Hybrid are in versiunea standard dotari necesare, special concepute pentru o masina hibrid, care isi indreapta atentia spre partea ecologica. Vorbim aici despre modurile de conducere specifice oficarui hibrid si anume: E-Power - atunci cand masina ruleaza doar in modul electric, Hybrid Auto - cand ambele motoare functioneaza impreuna, E-Hold - cand bateria electrica este pastrata pentru oras si E-Charge - atunci cand motorul incarca bateria.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei
CE MASINI DETINE LEBRON JAMES
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter