Specialistii confirma: Noul BMW M4 CS este aproape la fel de bun ca modelul M4 GTS

Noul BMW M4 CS a fost reperat, pentru prima data, fara camuflaj acum cateva luni, in timp ce participa la filmarile unui spot comercial. Ei bine, modelul este foarte aproape de o dezvelire completa si credeti-ne, are cu ce se mandri.

Asa cum era de asteptat, noua versiune combina elemente de la modelul M4 (dotat cu Competition Package) si varianta M4 GTS. De vreme ce ultima nu se mai fabrica de ceva timp, inseamna ca modelul CS este noul cap de serie al Seriei 4.

Producatorul german a declarat ca sufixul "CS" nu va disparea de pe piata, rolul sau fiind acela de a semnaliza versiunile mai puternice ale seriei, cele pozitionate deasupra modelelor echipate cu pachetul de competitie.

Pe langa motor, noul M4 CS a trecut prin diverse schimbari menite sa-i mai scada din greutate (aproximativ 32 de kg). Acest lucru a fost posibil datorita folosirii extensive a plasticului ranforsat cu fibra de carbon, un material nou care, de exemplu, scade greutatea acoperisului acestuia model cu 6 kg. Pana si capota motorului este cu 25 de procente mai usoara decat varianta de pe M4, lucru ce contribuie din plin la "dieta" acestei versiuni.

Pe langa aceste modificari serioase, inginerii de la BMW au umblat si la suspensii, regandind in totalitate amortizoarele si arcurile, si au echipat modelul cu jante de 19 inci pe fata si de 20 de inci pe spate. Caroseria usor modificata a masinii permite, datorita noului splitter frontal, dar si difuzoarelor spate, o mai buna circulatie a aerului.

Toate aceste transformari au permis modelului BMW M4 CS sa parcurga o tura a celebrului traseu de viteza de la Nurburgring in 7 minute si 38 de secunde, cu doar 10 secunde mai mult decat puternicul GTS, dar cu 14 secunde mai putin decat un model obisnuit M4.

BMW vinde acest nou M4 CS cu 116.900 de euro, dar masina nu va fi scoasa oficial pe piata decat pe la jumtatea anului 2018.

Design Interior

La interior, schimbarile par sa aiba acelasi rost, producatorul folosind fibre naturale pe interiorul usilor, dar si in compartimentul din spate. In plus, din acelasi motiv, exista o singura zona cu control automat al climei, iar sistemul audio al masinii este creat pe comanda.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter