Noul concept Audi E-Tron Sportback vine echipat cu sute de lumini LED

Audi E-Tron Sportback Concept

La editia din 2015 a Frankfurt Motor Show, Audi a prezentat un model nou pentru companie, E-Tron Quattro, unul care semnaliza, in acel moment, interesul producatorului german pentru variantele crossover electric.

Ei bine, acel concept se metamorfozeaza, in 2018, intr-un nou model de serie si va fi urmat, un an mai tarziu, de versiunea coupe.

E-Tron Sportback Concept, care a debutat la Auto Shanghai nu este altceva decat un derivat coupe de la platforma VAG si imparte luminile scenei, in China, cu alte doua idei noi, electrice, care se aseamana si la capitolul stil sau caroserie: VW ID Crozz si Skoda Vision E.

Asa cum au tot au anuntat producatorii cu diverse ocazii, dar mai ales in ultima perioada, noul concept Audi este plin de diode emitatoare de lumina (LED). Pe langa faruri si stopuri de acest fel, noul E-Tron Sportback mai are alte aproximativ 250 de lumini LED, pozitionate pe bara de protectie frontala, in stanga si in dreapta grilei fata. Aceste lumini formeaza diverse modele si se vor a fi moduri de comunicare cu alte masini de pe strada. Nu vom uita nici de logo-ul Audi, care este de asemenea luminat.

In lungime de 4,9 metri, latime de 1,98 metri si inaltime de 1,53 metri, acest nou concept nu inseamna, din fericire, doar o baie de lumini LED. Inima modelului consta intr-un sistem de propulsie electrica de 320 de kW, care produce nu mai putin de 430 de cai putere, sau de 370 de kW si 496 de cai putere, imediat ce modulul de acceleratie este activat. Puterea electrica este atat de "generoasa" ca noul E-Tron Sportback accelereaza de la 0 la 100 de km/h in 4 secunde si jumatate.

Daca va pasa mai mult de autonomie decat de viteza, acest noul concept Audi vine echipat cu o baterie li-ion de 95 de kWh, care-i asigura masinii putere petru aproape 500 de km. Poate parea mult, dar este estimarea oficiala a celor de la New European Driving Cycle (NEDC).

Versiunea normala a conceptului include jante de aliaj de marime mare (22 inci in acest caz), camere laterale, dar si un design minimalist la interior. Ce inseamna asta? Simplu, cabina este dotata cu un panou de instrumente de bord complet digitalizat si cu un sistem de infotainment care vine cu un ecran touch mai mult decat generos.

Sub toate acestea, intalnim un alt ecran tactil, de la care se pot controla incalzirea, ventilatia sau aerul conditionat, in timp ce deasupra torpedoului mai avem un ecran lat care afiseaza detalii despre vreme, timp sau informatii multimedia.

Deocamdata, producatorul german nu a spus nimic despre data de intrare in productie a acestui model, dar e foarte posibil ca acesta sa imparta linia de asamblare cu versiunea non-coupe deja confirmata, ce va fi construita la fabrica Audi din Bruxelles, in Belgia.

La fel de important este faptul ca toti specialistii auto vad acest nou model, Audi E-Tron Sportback, ca fiind o importanta cotitura pentru cunoscutul producator in lumea vehiculelor actionate electric.

Partenerii nostrii cred ca s-ar putea sa-ti placa
Videoclipul zilei

Newsletter