2014 Porsche 911 Turbo si Turbo S, noile jucarii ale baietilor de bani gata

Porsche a lansat ultimele modele 911: Turbo si Turbo S. Cum era de asteptat, compania producatoare de autovehicule a uimit din nou! Ambele masini sunt alimentate de motorul turbo de de 3,8 litri cu sase cilindri si injectie directa de benzina care produce 520 CP la Turbo si 560 CP la Turbo S.

Porsche continua sa fie singurul producator auto care ofera doua turbocompresoare cu geometrie variabila a turbinei pentru un motor pe benzina. Folosind noul sistem de management termic pentru motorul turbo si transmisia PDK, modelele Turbo si Turbo S sunt capabile sa ofere un consum de combustibil de doar 9,7l/100 km. In plus, noile modele au un nou sistem de tractiune integrala (PTM), cu cuplaj multi-disc controlat electronic si activat.

Optiunea Sport Chrono Package ii permite lui Turbo sa accelereze de la 0 la 100km/h (62 mile pe ora) in 3.2 secunde, in timp ce Turbo S atinge aceeasi viteza in 3.1 secunde. Viteza maxima este limitata la 318 km pe ora sau 197.5 mile pe ora. La Turbo S, unghiul de bracare al rotilor din spate poate fi variat pana la 2,8 grade, in functie de viteza autovehiculului, simplificand manevrarea masinii si ajutand astfel la parcarea ei.

La viteze mai mari de 80 km/h, rotile din fata se deplaseaza in aceeasi directie cu cele din spate. Noile modele sunt mai lungi cu 4 cm si mai late cu 2,4 cm fata de modelele Carrera 4. In plus, Turbo S are faruri cu tehnologie LED, oferind patru moduri de iluminare diurna, dar si camera video care ajuta soferul in trafic. In septembrie vor fi scoase la vanzare pe piata din Germania la 162.055 de euro, pret de pornire pentru Turbo si 195.256 de euro, pretul cel mai mic pentru Turbo S. Probabil ca pana in decembrie le vom vedea si prin Bucuresti!

Newsletter

Whatsapp