2014 Mercedes-Benz S-Class s-a aratat

Mercedes-Benz a dezvaluit, in sfarsit, noul S-Class, model care va inlocui nu doar un o versiune mai veche, ci doua, inclusiv modelul Maybach pe care s-a bazat initial. Poreclit W222, modelul 2014 S-Class este clar un pas in fata important pentru Mercedes. Design-ul este chiar impresionant, desi noul S-Class vine cu o grila fata clasica, deja traditionala.

In schimb, vine cu faruri mai mari, cu 56 de leduri fiecare, o capota mult mai bine conturata si o bara fata superba. Si spatele masinii a fost redesenat si trebuie sa recunoastem ca arata mult mai bine fata de modelul precedent. Ca si oricare alt model S-Class, si acesta vine cu noutati in materie de siguranta. 2014MY S-Class are cataramele centurilor de siguranta luminate, dar si airbag-uri in centurile pentru pasagerii din spate. O alta noutate este amplasarea unui airbag in perna banchetei spate. La o prima vedere, pare ca cei de la Mercedes s-au concentrat mai mult pe confortul pasagerilor din spate, pentru ca trebuie sa impresioneze piata asiatica.

S-au straduit si au reusit si sa reduca zgomotul in habitaclu, iar suspensia imbunatatita are un rol important in aceasta realizare. Ampatamentul a fost pastrat de la vechiul model si are 3165 de milimetri. In schimb, modelul 2014 este cu 21 de milimetri mai lung, cu 29 mai lat si cu 11 milimetri mai inalt. Noul model pierde 30 de litri din capacitatea portbagajului si asta din cauza noilor banchete, a caror inclinatie poate fi ajustata. Cum era de asteptat, noul S-Class va avea motorizari multiple : benzina, benzina-electric, diesel si diesel-electric, toate ajutate de o cutie automata cu sapte trepte imprumutata de la vechiul model.

Este de asteptat ca anul viitor sa fie scos pe piata si modelul S500 Plug-In Hybrid. In ceea ce priveste sistemele de siguranta, MBC (Magic Body Control) este, probabil, cel mai interesant si foloseste camera video instalate pe parbriz care scaneaza soseaua ca sa detecteze denivelarile. Automat, suspensia masinii se adapteaza pentru o calatorie lina. Si sistemul de climatizare este inovativ. Thermotronic, asa cum a fost numit, controleaza foarte bine accesul in habitaclu al virusilor, a sporilor si a prafului in habitaclu.

Tot la capitolul comfort, inginerii de la Mercedes au reusit sa faca scaunele masinii sa imite masajul cu pietre fierbinti, o premiera in domeniu.

Pret

Noul S-Class mai are un pilot automat adapativ, un sistem audio cu 24 de boxe, atomizer sau sistem de vedere pet timp de noapte. In Germania, pretul unui S-Class este cuprins intre 79.789 de euro cu TVA si 107.635 de euro.

Comparatie
Videoclipul zilei
CUM CONDUCI EFICIENT O MASINA DIESEL
Aboneaza-te la canalul de YouTube!

Newsletter

Whatsapp