E frumos, e super-rar si va poate goli contul bancar: 1987 BMW Alpina B7 Turbo Coupe

1987 BMW Alpina B7 Turbo Coupe

Chiar daca Alpina a construit doar 130 de unitati ale modelului sau B7 Turbo, acest clasic si particular BMW E24 din Seria 6 este chiar mai rar decat un B7 Turbo.

Conform vanzatorului, ceea ce vedeti in imagini este doar unul dintre cele 17 exemplare coupe B7 Turbo echipate cu catalizator.

Asta inseamna ca motorul in linie in sase cilindri produce 320 de cai si nu 330, dar are un cuplu-forta ceva mai bun, de 520 Nm la 2.400 de rpm, in loc de 512 Nm la 3.000 rpm, asa ca magia se intampla la mai putine rotatii pe minut, ajutand astfel acceleratia.

In linie dreapta, aceasta versiune BMW poate accelera de la 0 la 100 de km/h in 5,8 secunde si poate atinge o viteza maxima de 265 de km/h, destul de mult chiar si pentru standardele de astazi.

In fisa de produs a celor de la RM Sotheby se mai vorbeste si despre compresia scazuta a motorului, cu o ratie de 7.45:1 in loc de 8.0:1, dar si despre faptul ca aceste modele coupe B7 Turbo Coupe sunt "extrem de dezirabile in cercurile iubitorilor de Alpina", mai ales pentru ca sunt rare si altfel gandite.

Pana la urma, casa de licitatii spera ca modelul sa aduca, zilele acestea, la vanzare, o suma cuprinsa intre 140.000 si 160.000 de euro.

Exemplarul de fata este vopsit in negru la exterior si beneficiaza de un interior intr-o nuanta rosu aprins. Sa nu uitam nici de placa oficiala pe care scrie "Autosattlerei Wenger, Exklusiv Interieur", care ne spune ca interiorul a fost retapitat la un moment dat si dotat cu scaune sport.

Printre elementele care ies in evidenta se numara jantele Alpina cu multe spite, un kit complet de scule si unul de prim ajutor, dar si un CD player Sony CDX-J10 cu un sistem de schimbare a discurilor montat in portbagaj.

Videoclipul zilei

Newsletter

Whatsapp