vw

Lista stiri si informatii despre vw pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: top 10, masini clasice, honda, audi, mercedes-benz, bmw, suzuki, masini electrice, vanzari, dieselgate, franta, vw polo, gti, hatchback, renault

Cauti o masina sau un tanc? Avem o lista cu 10 modele vechi care indeplinesc ambele cerinte!

Avem printre prietenii nostri soferi, care atunci cand isi cauta o masina, criteriul de baza este rezistenta. Ei cauta, de obicei, adevaratele tancuri. In zilele noastre nu prea se mai fabrica astfel de masini, dar cei care doresc isi pot achizitiona una la mana a doua, care sa corespunda cerintelor.

Masinile acestea sunt vechi, dar nu necesita decat foarte putini bani pentru intretinere. Ele sunt extrem de rezistente si cateodata invincibile.

Am alcatuit pentru voi o lista cu cele mai bune exemple din aceasta categorie. Masinile de mai jos sunt vechi, dar sunt cautate pentru ca sunt construite cu materiale durabile, tabla groasa, rezistenta la socuri si motoare care functioneaza perfect, desi anul de fabricatie ar putea spune altceva.

Citeste continuarea articolului Cauti o masina sau un tanc? Avem o lista cu 10 modele vechi care indeplinesc ambele cerinte!

VW spune ca bateriile litiu-ion sunt pe cale de disparitie

Volkswagen vorbeste intr-un comunicat despre ceea ce s-ar putea numi criza viitorului in materie de tehnologie. Stim deja ca masinile electrice sunt masinile viitorului si ca foarte multi producatori auto isi doresc sa treaca treptat de la masinile diesel sau pe benzina la masinile electrice pe care le poti incarca cu usurinta la statiile electrice de reincarcare.

Totii marii constructori auto isi doresc ca gamele lor sa aiba un procent de pana la 25% pana in anul 2025. Insa Volkswagen afirma un lucru de luat in calcul: pana in anul 2025 vom avea parte de o criza a bateriilor de tip litiu-ion. Singurul lucru care ar putea combate criza bateriilor litiu-ion ar fi un numar mai mare de fabrici ca Tesla Giga Factory - cam inca 40 de fabrici de acest fel - care sa produca baterii litiu-ion pentru a asigura buna functionare a productiei de masini electrice.

Initiativa producatorilor auto de a fabrica masini electrice este una foarte buna avand in vedere ca trebuie sa ne gandim putin si la mediul inconjurator si sa realizam ca traim intr-o lume destul de toxica si imbacsita cu gaze de esapament, asa ca masinile electrice ar insemna viitorul si ar asigura o viata mult mai lunga pentru soferii lor.

Citeste continuarea articolului VW spune ca bateriile litiu-ion sunt pe cale de disparitie

Sediul Volkswagen din Franta raporteaza cifre mai mari doar pentru a da bine

Stim cu totii ca in acest gen de afacere numerele si mai ales vanzarile conteaza cel mai mult. Dand la o parte faptul ca trebuie sa construiesti o masina sigura, care sa indeplineasca si conditiile legate de aspect, dar si conditiile legate de confort, trebuie sa vorbesti foarte mult prin cifre, iar cifrele ofera siguranta.

Daca o masina e cumparata de prea putine ori inseamna ca e editie limitata sau ca nu e destul de buna si in acest articol vorbim despre Volkswagen, deci iese din calcul optiunea editiei limitate. Insa daca ajungi in punctul in care raportezi cifre mai mari biroului din Germania inseamna ca exista undeva o probloema si trebuie rapid rezolvata pentru ca nu da bine deloc pentru imaginea brandului tau.

Asta ar trebui sa tinem minte toti cei care hotaram sa pornim o afacere. Volkswagen - punctul din Franta - a avut parte de o echipa de auditori care au depistat nereguli in ceea ce priveste raportarea cifrelor, astfel ca auditorii au gasit masini vandute fara contracte sau contracte dubioase ale unor masini care s-ar fi inregistrat la cateva luni dupa vanzare, cand toti stim ca nu-ti cumperi o masina pe care sa o inregistrezi dupa luni buni sau chiar ani. Mai ales daca este noua.

Citeste continuarea articolului Sediul Volkswagen din Franta raporteaza cifre mai mari doar pentru a da bine

Un nou propulsor si mai multa putere pentru noul VW Polo GTI

Volkswagen a lansat intr-un eveniment special organizat la Berlin noile modele ale celei de-a sasea generatii Polo. Celebrul model german a adunat pana in prezent peste 42 de ani de existenta, fiind produs pana acum in peste 14 milioane de exemplare. Asadar, nu este de mirare interesul iscat pentru acest eveniment de lansare a noii generatii, Polo fiind unul dintre cele mai importante modele ale constructorului german.

Va vorbeam in articolul de ieri despre lansarea modelelor Polo standard, insa odata cu acestea, reprezentantii Volkswagen ne-au prezentat si noua versiune de performanta Polo GTI.

Noile modele se lauda inca de la bun inceput ca fiind cele mai generoase pe care le-au produs germanii pana acum. Generozitatea despre care vorbim poate fi observata atat la nivelul dimensiunilor, cat si la nivelul dotarilor tehnice.

Citeste continuarea articolului Un nou propulsor si mai multa putere pentru noul VW Polo GTI

Celebrul Volkswagen Polo a ajuns astazi la cea de-a sasea generatie, noile modele fiind prezentate astazi de producatorul german dupa o intreaga serie de teasere care au aparut in spatiul public in ultimul timp. Polo este unul dintre cele mai cunoscute modele din lumea auto, debutand inca din 1974 si fiind produs pana acum in peste 14 milioane de exemplare. Evenimentul de lansare a noii generatii a avut loc astazi, la Berlin, iar noi va prezentam cele mai importante noutati in randurile care urmeaza.

Prima noutate importanta pe care mizeaza cei de la Volkswagen este cea legata de dimensiuni, noul Polo castigand serios la acest capitol. Cu un ampatament de 2.564 mm, noul Polo beneficiaza de urmatoarea formula a dimensiunilor: 4.053 mm in lungime, 1.751 mm in latime, respectiv 1.446 mm in inaltime. De asemenea, si portbagajul noului Polo beneficiaza acum de un volum de depozitare al bagajelor ceva mai mare, de 351 de litri.

Noua generatie de modele este construita avand la baza platforma modulara MQB, aceeasi pe care regasim si alte modele consacrate ale grupului german precum Arteon, Tiguan sau Passat. Clientii vor putea alege intre 14 optiuni de nuante pentru culoarea in care va fi vopsita caroseria. In functie de motorizarea si echiparea aleasa, modelele noii generatii vor avea jante cu dimensiuni cuprinse intre 14 si 18 inci.

Citeste continuarea articolului VW a prezentat cea de-a sasea generatie Polo!

Aproape toate companiile producatoare de masini au raportat, anul acesta, cresteri in ceea ce priveste vanzarea de masini. Desi anul de abia a inceput, mai toti producatorii se bucura de cifre imbucuratoare ale vanzarilor. Topul celor mai vandute masini in Europa anunta anumite surprize, iar noi suntem gata sa va spunem mai multe despre asta.

In primul rand, primele patru luni au fost extrem de profitabile pentru germanii de la Volkswagen, se pare. De ce? Pentru ca, aruncand o privire pe clasament, observam ca modelul Tiguan a sarit aproape 23 de pozitii, si a aterizat pe locul 4, cu un total de 19.864 unitati vandute.

Deasupra lui, pe podium, se mai afla inca doua modele ale celor de la Volkswagen. Pe prima pozitie a podiumului se afla Volkswagen Golf, cu 35.085 exemplare vandute. In lupta pentru locul al doilea se dueleaza doua modele, Renault Clio si Volkswagen Polo. Pana in acest moment insa, modelul francezilor este pe doi, cu un numar de 26.088 unitati vandute.

Citeste continuarea articolului Care sunt cele mai vandute masini in Europa in primele luni ale anului?

De ieri nu ne putem lua gandul de la noul concept Golf GTI ce va fi prezentat de producatorul german VW la Worthersee. Din fericire, asteptarea a luat sfarsit: oficialii firmei germane au lansat oficial, cu o zi inainte de eveniment, 30 de fotografii a ceea ce va fi o adevarata nebunie - nu unul, ci doua versiuni concept - si o gramada de detalii despre ele.

Creat integral de un grup de 13 ucenici Volkswagen, noul concept Golf GTI First Decade este imbracat in doua tonuri de albastru la exterior, cu accente unice raspandite pe intreaga caroserie.

Design-ul este intregit de un finisaj de culoarea oceanului sau a satinului, cu elemente de crom albastre care constrasteaza nu foarte puternic cu vopseaua metalica ce acopera intreaga caroserie. Totul se incheie cu un spoiler Clubsport creat pe comanda si cu jante unice de aliaj, cu un diametru de 20 de inch.

Citeste continuarea articolului VW vrea sa impresioneze la Worthersee cu un noul model hibrid Golf GTI

Volkswagen pare decisa sa demonstreze intregii lumi ca si-a revenit in mare parte dupa scandalul in care a fost implicata. Si cum putea arata mai bine acest lucru decat prin anuntarea unor planuri marete pentru viitorul apropiat? Reprezentantii grupului german anunta o intreaga serie de 19 SUV-uri programate pentru viitor. Nu mai putin de sapte dintre acestea sunt anuntate a fi lansate pana la sfarsitul anului viitor. Ei bine, ce mai putem zice in acest caz?! Abia asteptam sa vedem ce surprize ne-au pregatit germanii!

Segmentul SUV-urilor este unul intr-o continua expansiune in ultima vreme, modelele lansate avand un succes consistent in orice parte a lumii. De acest lucru se pare ca si-au dat seama si cei de la Volkswagen, astfel se pare ca intreaga lor strategie pentru anii urmatori se invarte in jurul acestui segment. De asemenea, segmentul SUV-urilor este unul in care deja nemtii lucreaza intens, numai in ultimul timp facandu-ne cunostinta cu Atlas sau cu versiunea Allspace pentru Tiguan.

Asa cum va spuneam anterior, gama SUV-urilor pe care cei din Grupul Volkswagen planuiesc sa o construiasca este compusa din nu mai putin de 19 modele. Dintre acestea, sapte ar urma sa fie prezentate pana la sfarsitul lui 2018. Conform informatiilor aparute in ultima perioada pe piata auto, doua dintre modele sunt deja cunoscute publicului: Volkswagen T-Roc, respectiv Seat Arona.

Citeste continuarea articolului Planuri marete pentru Volkswagen in urmatorii ani!

Una dintre cele mai importante aparitii de la editia din acest an a Salonului Auto de la Geneva a fost fara indoiala cea a noului Volkswagen Arteon, model care ia locul in portofoliul constructorului german modelului CC. Arteon vrea sa impresioneze prin aspectul sau exterior agresiv si sportiv, dar in acelasi timp vrea sa faca fata si cerintelor venite dinspre cei care isi doresc o simpla masina de familie. Conform reprezentantilor producatorului de la Wolfsburg, Arteon beneficiaza de o serie numeroasa de caracteristici practice si aduce cu sine o combinatie unica in acest segment.

La doua luni de la lansarea sa din capitala Tarii Cantoanelor, Volkswagen Arteon ajunge in cele din urma si pe piata auto din tara noastra. Si cum Volkswagen este unul dintre producatorii auto apreciati in tara noastra, astazi vrem sa va prezentam si preturile la care va putea fi achizitionat acest ultim model prezentat de germani. Nu de alta, dar Arteon va fi cu siguranta un model care se va bucura de un succes important in perioada urmatoare pe toate pietele pe care activeaza.

Cei care isi doresc o motorizare diesel, pot comanda noul Arteon in doua variante. Prima dintre ele este reprezentata de o unitate de motorizare TDI cu o capacitate de 2.0 litri, capabila sa dezvolte 150 de cai putere si un cuplu maxim de 340 Nm. Aceasta varianta de motorizare poate fi alaturata unei versiuni de echipare Elegance pentru un pret de pornire de 36.240 de euro, cu toate taxele incluse. In cazul in care doriti versiunea de echipare R – Line, veti plati 36.951 de euro, cu toate taxele incluse.

Citeste continuarea articolului VW Arteon poate fi comandat si in Romania! Afla ce pret are!

Cele mai importante departamente ale producatorului german Volkswagen s-au intalnit, saptamana trecuta (o intalnire anuala, de altfel), la Wolfsburg, in Germania, iar subiectul principal de discutie a fost planul de afaceri "Transform 2025+", cel legat de vehiculele electrice si hibride.

Binenteles ca n-a fost singurul subiect de pe agenda, oficialii Volkswagen au anuntat si la ce sa ne asteptam in 2017, in materie de noi modele.

Inginerii germani vor incepe productia la noul Polo in luna iunie, ceea ce inseamna ca noul supermini va fi prezentat cum trebuie in saptamanile urmatoare.

Citeste continuarea articolului VW a anuntat inceperea productiei pentru noile modele T-Roc, Touareg si Jetta

Este in natura umana sa ne dorim lucruri mai mari sau mai sigure. Pentru cei aflati in cautarea unei masini de familie, marimea acesteia si sistemele de siguranta sunt printre cele mai importante detalii de pe lista de prioritati.

Inaintea aparitiei unor sisteme ca cele pentru deblocarea rotilor la franare, asistenta la franare, controlul tractiunii, avertizare de coliziune, franare automata sau a centurilor de siguranta cu airbag-uri, modele ca Volkswagen Golf erau considerate printre cele mai importante masini de familie din lume.

La aparitia sa pe piata, in 1974, modelul Golf Mk1 cantarea doar 800 de kg si nu intrunea aproape nici una dintre masurile de siguranta de astazi. Pe de alta parte, a saptea generatie de Volkswagen Golf este un adevarat gigant fata de acest stra-strabunic al grupului.

Citeste continuarea articolului Top 6 cele mai usoare masini de familie produse in zilele noastre

Salonul Auto de la Shanghai si-a deschis portile pentru public la sfarsitul saptamanii trecute si pentru inca trei zile va incanta ochii tuturor pasionatilor auto prin modelele ce sunt prezentate aici de marii producatori auto ai lumii. Unul dintre standurile cu cel mai mare succes din Shanghai este cel al nemtilor de la Volkswagen, constructor care pare ca a trecut peste problemene iscate in ultimii ani de scandalul Dieselgate.

Cei de la Volkswagen au pregatit pentru editia din acest an a Salonului Auto de la Shanghai o noua versiune a modelului Phideon, un sedan cu accente premium gandit special pentru piata asiatica. Asadar, daca in urma cu ceva timp am aflat de la reprezentantii producatorului german ca nu vom avea parte de un inlocuitor al lui Phaeton prea curand, se pare ca asiaticii sunt ceva mai norocosi cu acest nou model.

Cum am spus si mai devreme, vorbim despre o noua versiune a lui Phideon GTE, o versiune PHEV, care poate fi incarcata la priza. Noul model va fi echipat cu o unitate de motorizare cu o capacitate de 2.0 litri si cu patru cilindri, caruia i se va alatura un propulsor electric. Sistemul va fi intregit de prezenta unei baterii de tip Litiu-Ion. Asadar, avem in fata primul model hibrid al celor de la Volkswagen care va fi construit in China.

Citeste continuarea articolului VW lanseaza la Shanghai noua versiune Phideon GTE PHEV

Olandezul Paul Schilperoord si elvetianul Lorenz Schmid vor sa readuca la viata modelul VW Beetle fabricat in urma cu 84 de ani, in doar 250 de unitati din aprilie pana in septembrie 1933, scrie Wall-street.ro.

In 1933, la Salonul Auto de la Berlin, inginerul Josef Ganz a prezentat un model revolutionar Volkswagen, cunoscut sub numele de VW Standard Superior I.

Cei doi antreprenori au cumparat singurul exemplar care a supravietuit de-a lungul timpului si acum strang fonduri prin platforma americana de crowdfunding Indiegogo pentru a recrea originalul caroseriei. Modelul a fost gasit in Germania de Est si are sasiul si trenul de rulare original, inclusiv rotile si aripile. Caroseria din lemn va fi reconstruit ade Stellmacherei Tiede folosind mai multe fotografii originale din arhivele Josef Ganz.

Citeste continuarea articolului Un olandez si un elvetian vor sa reconstruiasca un autoturism fabricat in urma cu 84 de ani, modelul VW Beetle din 1933

Ultima perioada ne-a aratat in cadrul Volkswagen o intensificare a muncii depuse in vederea dezvoltarii brandului ID, brand care reuneste sub cupola sa modelele electrice dezvoltate de producatorul german. Daca pana in acest moment am facut cunostinta cu un hatchback si cu un minivan, cei de la Volkswagen ne-au prezentat cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai si cel de-al treilea model la care lucreaza: ID Crozz.

Asa cum probabil va ganditi cei mai multi dintre voi deja, ID Crozz ne-a fost prezentat sub forma unui viitor crossover cu propulsie electrica. Primul model electric de serie va fi lansat din cate se pare in acest moment abia in anul 2020. Volkswagen ID Crozz va fi dezvoltat pe noua platforma modulara MEB, platforma dedicata exclusiv modelelor cu zero emisii.

Asa cum am vazut si pe celelalte modele din gama ID care ne-au fost prezentate pana in momentul de fata, viitorul Crozz va beneficia de niste blocuri optice ceva mai ascutite cu lumini LED si de un logo frontal luminat.

Citeste continuarea articolului Volkswagen ne prezinta ID Crozz Concept

In urma cu aproximativ un an vorbeam prima data despre noua unitate de motorizare pe care ne-o propuneau cei de la Volkswagen, un propulsor pe benzina TSI, disponibil in versiuni de 130 si 150 de cai putere. Varianta mai puternica a acestuia, cea de 150 de cai putere, este disponibila acum si pentru cei care au in plan sa isi achizitioneze in perioada urmatoare un model Volkswagen Golf 7 Facelift. Aflam impreuna ce noutati ne aduce aceasta noua varianta de motorizare si la ce pret ajunge un Golf 7 echipat astfel.

Noul propulsor TSI de 1.5 litri pe care ni l-au prezentat cei de la Volkswagen la inceputul anului trecut prezinta marele avantaj de a beneficia de o eficienta mai buna in ceea ce priveste consumul de carburant. Propulsorul in cauza dispune de o tehnologie care permite dezactivarea unor cilindri in momentul in care automobilul nu are nevoie de intreaga putere de care poate beneficia. Astfel, vorbim despre o eficienta mai buna cu aproximativ 10 procente in comparatie cu o unitate de motorizare TSI de 1.4 litri care dezvolta 125 de cai putere.

Ei bine, noul Golf 7 Facelift poate fi comandat acum de pe piata auto din tara noastra si cu aceasta echipare sub capota. Asa cum va spuneam si mai devreme, noua echipare are avantajul unui consum mai bun de carburant, insa performantele tehnice sunt in mare parte aceleasi.

Citeste continuarea articolului VW anunta pretul modelului Golf 7 Facelift echipat cu noul propulsor de 1.5 litri TSI

Daca tot am vorbit astazi despre planurile celor de la Seat in segmentul SUV-urilor, iata ca nici cei de la Volkswagen nu se lasa mai prejos. Doar este un segment care se afla de ceva ani buni intr-o continua crestere a popularitatii, crestere care se pare ca nu vrea sa se mai opreasca. Descoperim astazi impreuna ce planuri au cei de la Volkswagen pentru perioada urmatoare si ce suprize ne pregatesc in acest segment.

Producatorul german planuieste pentru vara acestui an lansarea noului Volkswagen T-Roc, un nou SUV care va fi inclus incepand din acest an in portofoliu. Acesta isi va face debutul in luna iunie si va fi pozitionat in gama constructorului german sub Tiguan. Ideea lui T-Roc nu este una chiar noua pentru cei care urmaresc piata auto din ultimii ani, conceptul fiind prezentat in premiera in urma cu aproape trei ani. In cele din urma, nemtii au decis ca a venit momentul oportun pentru ca T-Roc sa primeasca in sfarsit o versiune de serie.

Lasand la o parte ceea ce ne-a fost prezentat in urma cu trei ani, atunci cand am facut cunostinta pentru prima data cu conceptul T-Roc, cei de la Autocar au publicat la sfarsitul saptamanii trecute prima imagine cu noul model. Aceasta prima infatisare a lui T-Roc a fost posibila datorita tehnologiei Computer Generated Imagery (CGI), arantandu-ne liniile generale ale acestuia.

Citeste continuarea articolului Cum arata noul Volkswagen T-Roc?

Cunoastem cu totii grija pe care o poarta toti marii producatori auto cu privire la modelele care urmeaza sa fie lansate in viitorul apropiat si secretomania pe care acestia o doresc cu privire la infatisarea acestora pentru a-i tine in suspans pe pasionatii auto pana aproape de momentul in care noile modele se pregatesc de lansare. Ei bine, nici despre cei de la Volkswagen nu am fi spus ca nu fac parte din aceeasi categorie de producatori auto pe care vi i-am descris mai sus, insa un eveniment surprinzator s-a petrecut in aceasta saptamana.

Cu ocazia unui eveniment desfasurat tocmai in Africa de Sud, reprezentantii Volkswagen au lasat in mod accidental sa fie vazute doua dintre modelele pe care acestia le pregatesc pentru viitorul apropiat. Este vorba despre noile modele Volkswagen Polo, respectiv Touareg, modele programate spre a fi lansate in toamna acestui an. Evenimentul in care acestia isi vor face debutul se va desfasura in cadrul Salonului International Auto de la Frankfurt.

Asadar, nu mica i-a fost mirarea unui fotograf care a trecut zilele trecute prin aeroportul orasului Johannesburg din Africa de Sud. Desi pana acum cei de la Volkswagen nu publicasera nici macar o fotografie oficiala cu vreunul din cele doua modele, acestea au putut fi surprinse acum fara nici un fel de probleme. Deocamdata nu avem prea multe informatii despre surprizele tehnice pe care ni le-au pregatit cei de la Volkswagen, insa haideti sa vedem impreuna cum arata noile modele.

Citeste continuarea articolului Cum arata noile VW Polo si VW Touareg?

Daca saptamana trecuta am tot vorbit despre tranzactia prin care grupul francez PSA Peugeot-Citroen a cumparat marca Opel, iata ca acum apar in peisaj alte posibilitati la care nu ne-am fi gandit prea serios in urma cu ceva timp. Ideea unei posibile fuziuni intre Volkswagen si Fiat-Chrysler a aparut in peisaj in urma cu cateva zile, dar a fost rapid negata de oficialii germani.

Ei bine, nu au trecut nici cateva zile de atunci si iata ca Matthias Mueller, director general in cadrul constructorului german, a declarat ca varianta unei fuziuni nu este exclusa complet. Astfel, problemele cu care se confrunta cei de la Volkswagen chiar si la un an si jumatate de la izbucnirea scandalului Dieselgate se fac inca resimtite prin prisma scaderii profitului operational. Probleme care ar putea cauza schimbul rapid de pozitie pe care l-au avut cei de la Volkswagen in legatura cu acest subiect.

Mueller a tinut sa precizeze ca in acest moment nu exista niciun contact intre producatorul pe care il reprezinta si un alt oficial al celor de la Fiat. Dar, o eventuala discutie pe baza acestei teme nu este complet exclusa. Acesta s-a aratat poate si un pic deranjat asupra faptului ca Sergio Marchionne a vorbit pe acest subiect in mediul public, in dauna unei discutii prealabile cu el. Cert este ca Mueller s-a aratat increzator in viitorul pe care Volkswagen il va avea in urmatorii ani, spunand ca nu este atat de important daca acest viitor ii va include si pe cei de la Fiat sau nu.

Citeste continuarea articolului VW nu exclude o posibila fuziune cu Fiat-Chrysler

Am tot discutat saptamana trecuta despre Volkswagen Arteon, noul model prezentat de producatorul german in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Dupa ce am aflat detaliile tehnice ale modelelor, a venit randul sa aflam si preturile de la care acestia pornesc pe piata auto din Germania. Si, desi stiam deja ca nu vor fi niste preturi mici, nu mica ne-a fost mirarea cand am vazut ca pretul minim la care poate fi achizitional un model echipat cu motorizarea de top se apropie de 50.000 de euro.

EI bine, acum a venit randul sa ii ascultam pe reprezentantii constructorului de la Wolfsburg care ne aduc motive suplimentare care ar trebui sa ne faca sa ne gandim mai serios la un model Arteon. Acestia spera fara dar si poate ca noul model va fura un procent semnificativ de clienti ai modelelor rivale BMW Seria 5, respectiv Mercedes-Benz Clasa E.

In primul rand stim despre noul Arteon ca se pozitioneaza in portofoliul Volkswagen deasupra modelului Passat. Daca Passat este un model care se incadreaza mai mult in categoria „business”, Arteon vrea sa impresioneze prin aspectul sau exterior agresiv si sportiv. Cu toate acestea, producatorul german se adreseaza in continuare prin Arteon unui public format si din familisti, dar care isi doresc ceva mai multa sportivitate in domeniul auto. De asemenea, publicul tinta spre care cei de la Volkswagen isi indreapta atentia este format din antreprenori sau angajati cu functii importante.

Citeste continuarea articolului Noul VW Arteon vrea sa fure clientii modelelor BMW Seria 5, Mercedes-Benz Clasa E

Fiintele umane nu au fost create pentru a sta in aceeasi pozitie ore in sir. De aceea, la drum lung apar durerile, iar oboseala se instaleaza surprinzator de repede. Acest lucru se intampla si daca parcurgi acest drum intr-o masina extrem de confortabila.

Binenteles ca poti face ceva miscari de intretinere si la volan, sau poti consuma bauturi energizante impotriva oboselii, dar inginerii de la Volkswagen au ajuns la concluzia ca aceste lucruri nu sunt de ajuns.

De aceea, intr-un stil tipic german, acestia au gandit un set de exercitii fizice eficiente care are rostul de a te scapa de dureri si de a te mentine in stare alerta atunci cand pornesti la un drum lung.

Citeste continuarea articolului VW iti arata ce trebuie faci pentru a te pastra intr-o buna forma fizica la drum
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare