vw

Lista stiri si informatii despre vw pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: vw golf r, masini sport, noua generatie, vw touareg, v8, diesel, motor, vw polo, recall, romania, volkswagen e-golf, curiozitati, vw passat, facelift, europa

Oficialii VW: urmatoare generatie Golf R va fi "fantastica"!

Poate ca Volkswagen nu a prezentat inca a opta generatie a celui mai bina vandut model al sau, dar specialistii de la Wolfsburg sunt extrem de nerabdatori sa vorbeasca despre varful de gama al modelului Golf.

Intr-un interviu recent, seful diviziei R a marcii, Jost Capito, s-a referit la Golf R ca la "coroana marcii in materie de performante", dar mentioneaza si ca noua generatie a acestui hatchback va fi "fantastica".

Bun, dar la ce anume se refera? Ceea ce stim este ca nu va fi vorba despre un model electrificat pentru ca, asa cum a declarat oficialul german Jürgen Stackmann, o versiune hibrida trebuie sa fie ceva mai accesibila si mai prietenoasa cu mediul decat o masina sport.

Citeste continuarea articolului Oficialii VW: urmatoare generatie Golf R va fi "fantastica"!

Touareg, ultimul model Volkswagen cu motor V8 diesel!

Volkswagen si diesel nu sunt chiar cuvintele cele mai bune impreuna in ultimii ani. Multi producatori inca mai sufera in urma scandalului "dieselgate" de acum cativa ani, printre ei si marci din Volkswagen Group, ca Porsche sau Audi, marci care au ajuns la ideea de oprire definitiva a productiei masinilor diesel.

Nu acelasi lucru se intampla, insa, cu Volkswagen. Gigantul german inca nu a depasit inca scandalul, sau cel putin asta credem noi. Cu toate acestea, producatorul german a prezentat, la Geneva Motor Show 2019, cel mai puternic bolid al marcii, un Touareg V8 TDI.

In comparatie cu modelul la moda, ID Buggy Concept complet electric, prezentat si el la Geneva, noul Touareg V8 TDI este echipat cu un propulsor monstruos.

Citeste continuarea articolului Touareg, ultimul model Volkswagen cu motor V8 diesel!

Volkswagen recheama in service 1.600 de unitati Polo din Romania

Volkswagen Romania a anuntat nu cu mult timp in urma ca va rechema in service aproape 1.600 de unitati Polo comercializate pe piata din tara noastra. In acest sens, producatorul german a notificat deja Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC). Specialistilor germani le este teama ca aceste unitati ar putea avea un posibil defect la frana de mana. In aceste conditii, pentru a se asigura ca totul este in regula, cei de la Volkswagen au hotarat ca cea mai buna optiune este reprezentata de acest recall.

Conform informatiilor care au aparut pana la acest moment pe aceasta speta, specialistii constructorului german au descoperit o posibila defectiune la frana de mana, defectiune din cauza careia exista pericolul ca masina “sa nu fie asigurata in mod corespunzator”.

In acelasi timp, oficialii germani subliniaza faptul ca in tara noastra nu au existat pana acum incidente provocate de aceasta problema. Acestea fiind spuse, cei de la Volkswagen isi doresc acum sa se asigure ca aceasta problema nu a aparut si la celelalte modele Polo care sunt disponibile pe piata. Pentru a putea face acest lucru, solutia de rechemare in service a aproape 1.600 de masini a parut ca fiind cea mai avantajoasa pentru germanii de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Volkswagen recheama in service 1.600 de unitati Polo din Romania

Top 4 lucruri pe care nu le stiai despre VW e-Golf!

Acum cativa ani, intr-un interviu acordat unei publicatii din strainatate, un reprezentant al companiei Volkwagen a spus ca modelul Golf este cea mai potrivita masina pentru a fi transformata intr-o masina electrica.

Acest lucru s-a si intamplat, cei de la Volkwagen lansand versiunea electrica a celui mai popular model din gama lor. Modelul e-Golf de la Volkswagen a avut parte, in anul 2017, de un facelift care a avut debutul oficial la Salonul Auto de la Los Angeles.

In afara de alte schimbari nu foarte semnificative, masina a primit atunci un nou set de baterii cu ajutorul carora autonomia a crescut cu aproape 50%.

Citeste continuarea articolului Top 4 lucruri pe care nu le stiai despre VW e-Golf!

Dupa ce Volkswagen a lansat, anul trecut, un nou Passat in China si, luna trecuta, o versiune nu tocmai noua in Statele Unite, a venit randul continentului european sa se bucure de noua generatie a acestui sedan de clasa medie.

Prezentata alaturi de mai practica versiune combi, in varianta standard, dar si de versiunile Alltrack, a doua cea mai bine vanduta masina a producatorului german (dupa Golf!) este pregatita sa intre in competitie cu noul Ford Mondeo, de aceasta data cu o serie de modificari interesante, atat la exterior cat si la interior.

Una dintre cele mai importante caracteristici ale noului Passat este reprezentata de multitudinea de sisteme de asistenta, care ofera masinii posibilitatea automatizarii pe autostrada, la viteze de pana la 210 km/h. Daca va permite portofelul, modelul poate fi echipat cu control al vitezei cu predictie, asistent la pastrarea benzii de mers, asistent la virarea de urgenta, asistent la folosirea unei rulote sau asistent de parcare.

Citeste continuarea articolului 2019 VW Passat Facelift: un debut european care abunda in tehnologie!

Ceea ce se intampla in acest moment cu modelul Passat a creat deja confuzie, avand in vedere ca exista trei versiuni ale masinii, in functie de regiune. Mai exact, e vorba despre recent lansata versiune pentru piata chinezeasca, care are la baza o platforma MQB, noua versiune americana 2020, care ramane la specificatiile vechi ale modelului, dar si despre varianta europeana, care se pregateste acum de o noua generatie.

Versiunea vanduta in tarile europene a trecut la platforma MQB in 2015, odata cu lansarea celei de opta generatii. In acest moment, inginerii de la VW se gandesc la imbunatatiri la aproape toate capitolele.

De aceea, producatorul din Wolfsburg a inceput modificarile la linia de productie a fabricii din Emden, in nordul Germaniei. Desi nu avem prea multe detalii, deocamdata, oficialii de la VW au declarat ca vor vinde masina atat in forma sedan, cat si combi, atat cu motorizare conventionala, cat si cu propulsie hibrid plug-in.

Citeste continuarea articolului Avem detaliile preliminare pentru noul VW Passat european!

Fara indoiala, Beetle este unul dintre cele mai iubite modele produse vreodata de cei de la Volkswagen. Fie ca ii intrebam pe cei mai tineri dintre noi, fie ca discutam cu pasionatii auto ceva mai inaintati in varsta si mai nostalgici, Beetle va fi mereu pe buzele tuturor.

Se pare ca si pentru Kathleen Brooks a fost o masina cu adevarat speciala, cu care a parcurs nu mai putin de 560.000 de kilometri. Da, ati citit bine, Kathleen s-a aflat la volanul acestui Beetle pentru mai bine de 50 de ani, timp in care a condus peste 560.000 de kilometri. Cu adevarat impresionant, nu-i asa?!

Kathleen Brooks a cumparat acest model Beetle in iarna anului 1966, chiar in luna decembrie. Kathleen a indragit extrem de mult aceasta masina, purtandu-i de grija intr-un mod deosebit. Altfel nu am mai fi putut vorbi astazi despre acest model.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a restaurat complet un Beetle cu peste 560.000 km la bord, cel mai batran model!

Foarte cunoscuta companie de tuning Arctic Trucks a gandit si creat pentru iubitorii de off-road o versiune extrem de limitata a modelului pickup Volkswagen Amarok, cu specificatii cu adevarat... arctice.

Compania, care s-a facut remarcata atunci cand a "pregatit" un model Toyota Hilux pentru expeditia Top Gear de la Polul Nord, a mai facut asa ceva si pe alte versiuni pickup din Marea Britanie.

De exemplu, in 2016, specialistii companiei au participat la lansarea pe piata a modelului Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 si, de atunci, a mai lucrat la versiuni modificate ale unor masini ca Nissan Navara sau Toyota Hilux.

Citeste continuarea articolului Cum arata un VW Amarok echipat pentru zona arctica

Finele anului trecut ne aducea in prim plan o imagine teaser cu viitorul Golf 8, publicata de cei de la Volkswagen. Asa cum stim deja, lansarea noului model va avea loc in prima parte a acestui an, urmand ca productia sa debuteze undeva la mijlocul anului, cel mai probabil in luna iunie.

Insa, acum avem ceva si mai interesant de atat, nemtii aducand in prim plan o editie speciala care se anunta a fi extrem de interesanta - Golf GTI TCR. Primele imagini cu prototipul acestuia au fost publicate chiar din vara anului trecut, asa ca suspansul este deja destul de mare in acest sens.

Asa cum spuneam si mai devreme, primele imagini au fost publicate inca de acum cateva luni bune, insa planurile celor de la Volkswagen au fost date in cele din urma peste cap. Trecerea la noul ciclu de testare WLTP i-a facut pe germani sa ia o decizie radicala la acea vreme, si anume sa amane lansarea versiunii de serie. Acum insa, se pare ca nu mai este nimic care sa poata sa ii opreasca pe germani din drumul lor.

Citeste continuarea articolului Volkswagen lanseaza versiunea de strada Golf GTI TCR cu 290 cp

Inca de la aparitia pe piata a versiunilor crossover, cererea pentru modele sedan nu mai este la fel de mare, lucru destul de evident daca ne uitam la cifrele de vanzare din ultimii ani. Pentru a va face o idee, Volkswagen a vandut 41.401 de modele sedan Passat anul trecut in Statele Unite, ceea ce reprezinta o scadere cu aproape 32% fata de 2017. Cu cererea de care vorbeam in scadere, nu mira pe nimeni faptul ca multi dintre cumparatori prefera un crossover in locul unui sedan.

Plecand de la aceasta idee, VW a decis sa acopere aceasta zona a pietei cu modelul Passat 2020 care, desi nu este o masina noua (si ramane la aceeasi platforma), vine cu numeroase modificari, in incercarea de a atrage din nou atentia la masinile sedan.

Fara legatura cu versiunea Passat pe platforma MQB vanduta in Europa, varianta nord americana adopta o infatisare proaspata, cu o grila mai impunatoare si acoperisul schimbat dar, in stilul celor de la VW, nu se indeparteaza prea mult de predecesorul sau.

Citeste continuarea articolului Noul VW Passat 2020: mai proaspat, mai tehnologizat!

Noul T-Cross a fost prezentat de cei de la Volkswagen la finalul lunii octombrie, fiind in prezent cel mai mic model de tip SUV din gama producatorului german. Asa cum stim deja, noul T-Cross va fi dezvoltat in primul rand in cadrul uzinei din Navarra, Spania. Insa, germanii vor sa produca acest model si pe alte continente, productia lui fiind programata atat pentru fabrici din China, cat si pentru America de Sud. Astfel, se pare ca cei de la Volkswagen isi pun mari sperante in acest model si in capacitatea lui de a atrage un numar considerabil de clienti.

Si daca tot vorbim despre clienti, haideti sa va spunem si despre planurile si sperantele pe care le au cei de la Volkswagen in legatura cu acest nou T-Cross. Oficialii producatorului german vor sa faca din T-Cross unul dintre cele mai cautate modele in randul tinerilor care sunt in cautarea unui model de tip crossover.

Segmentul tanar de varsta este unul extrem de important pentru toti constructorii auto, toti incercand sa ii castige pe cei tineri de partea lor. Desigur, acesta este un segment destul de imprevizbil din punct de vedere al cerintelor si asteptarilor, drept pentru care nu este usor pentru niciun producator sa isi fidelizeze clientii tineri.

Citeste continuarea articolului Volkswagen isi doreste ca noul T-Cross sa fie apreciat de tineri

Conducerea Volkswagen pare sa isi indrepte atentia din ce in ce mai mult inspre producerea masinilor electrice. Scandalul Dieselgate nu a fost unul deloc placut pentru constructorul german, ducand la niste amenzi financiare uriase si la patarea imaginii constructorului.

Acum, Volkswagen vrea sa isi spele pacatele si sa aduca lumii o oferta cat mai variata de masini electrice. Acest lucru a fost confirmat si de Herbert Diess, seful Volkswagen spunand ca se asteapta ca producatorul pe care il reprezinta sa devina cel mai profitabil grup care produce masini electrice.

In urma cu cateva zile va spuneam despre obiectivul indraznet pe care si l-au setat cei de la Volkswagen, si anume construirea a 50 de milioane de masini electrice. Desigur, este un obiectiv pe termen lung, insa nici obiectivul pe termen scurt nu este unul prea usor de indeplinit. Germanii isi propun sa construiasca intr-o prima faza cel putin 15 milioane de masini electrice pe baza platformei modulare MEB.

Citeste continuarea articolului VW va deveni cel mai profitabil grup care produce masini electrice

Grupul Volkswagen a anuntat la inceputul acestei saptamani ca va mari bugetul de cheltuieli pana la 44 de miliarde de euro pana in anul 2023. Vorbim despre cheltuielile alocate dezvoltarii masinilor electrice, proiect pe care producatorul german dovedeste intregii lumi ca il ia in extrem de serios. Scandalul Dieselgate s-a cam terminat la acest moment pentru Volkswagen, insa urmarile inca se simt.

Nu vorbim doar despre pierderi financiare uriase, ci si despre o pata pe imaginea marcii VW. Acum, constructorul german incearca sa isi spele imaginea, drept pentru care se va indrepta din ce in ce mai mult spre directia dezvoltarii masinilor electrice.

Bugetul initial destinat cheltuielilor din urmatorii cinci ani era in valoare de 34 de miliarde de euro, acesta fiind stabilit in urma cu aproape un an. Acum, cand cei de la Volkswagen si-au dat seama ca vor sa accelereze procesul de dezvoltare al masinilor electreice, au hotarat ca bugetul sa fie suplimentat pana la nu mai putin de 44 de miliarde de euro. Asadar, avem o crestere a bugetului cu 10 miliarde de euro, bani care vor fi cheltuiti pana in anul 2023 cu un singur scop, si anume dezvoltarea unei oferte diversificata de modele electrice.

Citeste continuarea articolului Volkswagen mareste bugetul pentru dezvoltarea masinilor electrice

La doar o saptamana dupa ce ne-a incantat cu un alt model pick-up ajustabil, Volkswagen a prezentat oficial, la São Paulo International Motor Show, noul concept Tarok.

Sa fie clar, insa, oficialii de la VW sunt siguri ca vor scoate pe piata o versiune de serie a acestei masinii, iar varianta deja pregatita pentru lansare nu difera, conform producatorului, prea mult de aceasta masina.

Noul Tarok este foarte stilat si abunda de lumini pe partea frontala, inclusiv pe grila frontala si in jurul gurilor de aer de pe partea de jos. Finisajele argintii de pe lateralul modelului aduc o nota contrastanta masinii si se intind catre partea din spate a acesteia.

Citeste continuarea articolului VW a prezentat conceptul Tarok: un pick-up cu bena ajustabila!

Atunci cand ne referim la viitor, ne referim in primul rand la inovatie. Lumea se transforma fara doar si poate, iar cei care sunt actorii principali in diferite domenii de activitate au nevoie sa se transforme, de asemenea! Spre exemplu, Volkswagen anunta lansarea unei platforme online prin intermediul careia va vinde masini si servicii, va gestiona platile ratelor si va furniza update-uri software.

In acest fel, clientii nu vor mai fi nevoiti sa piarda timpul cu tot felul de drumuril la dealerii auto la care au treaba. Timpul devine usor usor cea mai pretioasa resursa pe care o avem, cu totii fiind in cautarea timpului liber pe care sa il dedicam celor dragi.

Constructorul german a oferit si un comunicat de presa pe aceasta tema, prin care a anuntat planurile pe care le are in acest sens. Astfel, conform celor mentionate in acel comunicat de presa, Volkswagen isi propune ca prin aceasta platforma sa gestioneze intreg procesul de achizitie de la primul si pana la ultimul punct al acestuia. Asadar, vorbim aici atat de finantare, de plata sau de alte servicii de trade-in. Prin aceasta platforma, producatorul german isi doreste sa dezvolte un nou model de vanzari pe aceasta piata.

Citeste continuarea articolului Volkswagen va lansa o platforma online pentru vanzarea masinilor in 2020

Gama vehiculelor Volkswagen creste odata cu introducerea pe piata a celei mai mici versiuni din clasa SUV, modelul T-Cross. Masina nu va fi disponibila in Statele Unite, dar preturile in Europa incep de la 17.975 euro.

Noul T-Cross ajunge la o lungime de 4,11 metri si a fost construit pe versiunea compacta A0 a platformei MQB a producatorului, pe care o mai intalnim pe modelele VW Polo, Audi A1, SEAT Ibiza si pe crossover-ul SEAT Arona. Mai mult, elementele stilistice ale masinii o fac sa semene foarte mult cu o versiune mai mica a lui VW T-Roc.

T-Cross este echipat standard cu un propulsor turbo in trei cilindri, de 1,0 litru, care este disponibil cu 94 si 113 cai putere. In plus, ne mai intalnim cu un motor turbo in patru cilindri, de 1,6 litri, care produce 94 de cai putere, si producatorul promite ca, imediat dupa lansare, va exista si un propulsor turbo in patru cilindri (pe benzina), de 1,5 litri, care va ajunge la 148 de cai putere.

Citeste continuarea articolului Micutul Volkswagen T-Cross isi face debutul in Europa

Lasand la o parte cea de-a doua generatie pe care a primit-o Tiguan in urma cu doi ani, cei de la Volkswagen pregatesc acum o surpriza pentru fanii acestui model. Sau mai bine zis, celor care isi doresc ceva mai multa aventura la volanul unei versiuni offroad. Ei bine, vorbim despre o versiune speciala, Tiguan Offroad, pentru care producatorul german a publicat deja primele fotografii si detalii oficiale.

Tiguan se bucura la ora actuala de o recunoastere importanta in acest segment, primele modele aparand inca din anul 2007. De atunci si pana in ziua de astazi, Tiguan a reusit sa isi construiasca o reputatie solida pe piata!

Nu putini sunt cei care visau la un Tiguan cu care sa se poata aventura si in offroad, pe acele drumuri pe care asfaltul nu mai exista si pe care este greu sa intri cu o masina normala. In aceste conditii, cei de la Volkswagen s-au gandit ca este timpul pentru o versiune speciala care sa satisfaca aceasta dorinta!

Citeste continuarea articolului Volkswagen publica primele fotografii si detalii despre versiunea Tiguan Offroad

Nu mai este decat o zi pana ce noul SUV T-Cross va debuta in mod oficial, insa cei de la Volkswagen au publicat in acest inceput de saptamana un nou teaser video. Nu putem spune ca ne-au fost prezentate toate detaliile de care suntem interesati, insa putem observa cateva mici elemente atat de la exterior, cat si de la interior. Asa cum stiti deja, noul SUV al celor de la Volkswagen va fi lansat in mod oficial in aceasta saptamana, in data de 25 octombrie.

Desi pare de neinteles publicarea unor asemenea detalii cu doar cateva zile inainte de lansarea oficiala, strategia producatorului german este aceea de a ne starni interesul si mai tare cu privire la acest model!

Haideti sa descoperim impreuna ce surprize ne-au fost pregatite! Asa cum puteti observa si voi din fotografiile afisate, cei de la Volkswagen si-au dorit sa ne lase sa vedem cateva detalii de caroserie. De asemenea, putem observa si cateva fotografii din habitaclului noului T-Cross, care trebuie sa recunoastem ca arata destul de bine.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a publicat un nou teaser video inaintea de lansarea lui T-Cross

Sfarsitul anului trecut ne aducea primele informatii si fotografii cu noul Volkswagen  Polo GTI R5, un model realizat special pentru competitiile specialziate. La acea vreme, modelul a fost descris drept un model construit pentru echipele private care au nevoie de o masina capabila sa concureze in toate competitiile sportive incepand de la campionatele nationale si regionale si pana la Campionatul Mondial de Raliuri in cadrul Grupei WRC2. Orice am vrea sa spunem, Polo GTI R5 a reusit inca de atunci sa atraga toata atentia asupra sa, avand o alura care nu are cum sa nu iti ia ochii!

Ei bine, desi nu l-am mai vazut de ceva timp, Polo GTI R5 ajunge din nou in fata noastra in aceste zile, de data asta si mai impresionant. Si asta pentru ca este deja echipat cu „hainele de competitie”, mai fiind doar cateva saptamani pana la prima lui aparitie publica.

Acesta va debuta in data de 25 octombrie, in cadrul etapei de WRC din Spania. Uitandu-ne la felul in care arata acum acest Polo GTI R5 ne vom da seama ca producatorul german a ales o tema inspirata de la un alt model care a fost construit special pentru competitii, si anume Golf GTI TCR.

Citeste continuarea articolului 2019 VW Polo GTI R5 va debuta la sfarsitul lunii, in cadrul etapei WRC din Spania

Noile standarde de emisii WLTP le-au dat batai de cap producatorilor auto, care nu au reusit sa le respecte inca din prima zi cu toate masinile din gama. Spre exemplu, Volkswagen este unul dintre constructorii care a recunoscut intr-o conferinta de presa ca noile norme de emisii WLTP le ingreuneaza destul de mult viata.

In aceste conditii, producatorul german s-a vazut nevoit sa intrerupa vanzarea unor modele. Insa, iata ca acum aflam ca toate modelele importante din gama se supun noilor norme de emisii, ceea ce face ca acestea sa poata fi vandute din nou.

O intarziere mai mare ar fi cauzat cu siguranta probleme destul de mari pentru Volkswagen. Perioada de tranzitie spre noile norme de emisii WLTP s-a dovedit a fi un hop destul de greu de trecut, iar asta s-a resimtit puternic si in cifra de vanzare.

Citeste continuarea articolului Volkswagen anunta obtinerea omologarii WLTP pentru toate modelele din gama!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare