vw

Lista stiri si informatii despre vw pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: vw tarok, pick-up, concept, vanzari, vw t-cross, crossover, pret, vw tiguan, editie speciala, vw polo, gti, masini de curse, wltp, lansare, vw caddy

VW a prezentat conceptul Tarok: un pick-up cu bena ajustabila!

La doar o saptamana dupa ce ne-a incantat cu un alt model pick-up ajustabil, Volkswagen a prezentat oficial, la São Paulo International Motor Show, noul concept Tarok.

Sa fie clar, insa, oficialii de la VW sunt siguri ca vor scoate pe piata o versiune de serie a acestei masinii, iar varianta deja pregatita pentru lansare nu difera, conform producatorului, prea mult de aceasta masina.

Noul Tarok este foarte stilat si abunda de lumini pe partea frontala, inclusiv pe grila frontala si in jurul gurilor de aer de pe partea de jos. Finisajele argintii de pe lateralul modelului aduc o nota contrastanta masinii si se intind catre partea din spate a acesteia.

Citeste continuarea articolului VW a prezentat conceptul Tarok: un pick-up cu bena ajustabila!

Volkswagen va lansa o platforma online pentru vanzarea masinilor in 2020

Atunci cand ne referim la viitor, ne referim in primul rand la inovatie. Lumea se transforma fara doar si poate, iar cei care sunt actorii principali in diferite domenii de activitate au nevoie sa se transforme, de asemenea! Spre exemplu, Volkswagen anunta lansarea unei platforme online prin intermediul careia va vinde masini si servicii, va gestiona platile ratelor si va furniza update-uri software.

In acest fel, clientii nu vor mai fi nevoiti sa piarda timpul cu tot felul de drumuril la dealerii auto la care au treaba. Timpul devine usor usor cea mai pretioasa resursa pe care o avem, cu totii fiind in cautarea timpului liber pe care sa il dedicam celor dragi.

Constructorul german a oferit si un comunicat de presa pe aceasta tema, prin care a anuntat planurile pe care le are in acest sens. Astfel, conform celor mentionate in acel comunicat de presa, Volkswagen isi propune ca prin aceasta platforma sa gestioneze intreg procesul de achizitie de la primul si pana la ultimul punct al acestuia. Asadar, vorbim aici atat de finantare, de plata sau de alte servicii de trade-in. Prin aceasta platforma, producatorul german isi doreste sa dezvolte un nou model de vanzari pe aceasta piata.

Citeste continuarea articolului Volkswagen va lansa o platforma online pentru vanzarea masinilor in 2020

Micutul Volkswagen T-Cross isi face debutul in Europa

Gama vehiculelor Volkswagen creste odata cu introducerea pe piata a celei mai mici versiuni din clasa SUV, modelul T-Cross. Masina nu va fi disponibila in Statele Unite, dar preturile in Europa incep de la 17.975 euro.

Noul T-Cross ajunge la o lungime de 4,11 metri si a fost construit pe versiunea compacta A0 a platformei MQB a producatorului, pe care o mai intalnim pe modelele VW Polo, Audi A1, SEAT Ibiza si pe crossover-ul SEAT Arona. Mai mult, elementele stilistice ale masinii o fac sa semene foarte mult cu o versiune mai mica a lui VW T-Roc.

T-Cross este echipat standard cu un propulsor turbo in trei cilindri, de 1,0 litru, care este disponibil cu 94 si 113 cai putere. In plus, ne mai intalnim cu un motor turbo in patru cilindri, de 1,6 litri, care produce 94 de cai putere, si producatorul promite ca, imediat dupa lansare, va exista si un propulsor turbo in patru cilindri (pe benzina), de 1,5 litri, care va ajunge la 148 de cai putere.

Citeste continuarea articolului Micutul Volkswagen T-Cross isi face debutul in Europa

Volkswagen publica primele fotografii si detalii despre versiunea Tiguan Offroad

Lasand la o parte cea de-a doua generatie pe care a primit-o Tiguan in urma cu doi ani, cei de la Volkswagen pregatesc acum o surpriza pentru fanii acestui model. Sau mai bine zis, celor care isi doresc ceva mai multa aventura la volanul unei versiuni offroad. Ei bine, vorbim despre o versiune speciala, Tiguan Offroad, pentru care producatorul german a publicat deja primele fotografii si detalii oficiale.

Tiguan se bucura la ora actuala de o recunoastere importanta in acest segment, primele modele aparand inca din anul 2007. De atunci si pana in ziua de astazi, Tiguan a reusit sa isi construiasca o reputatie solida pe piata!

Nu putini sunt cei care visau la un Tiguan cu care sa se poata aventura si in offroad, pe acele drumuri pe care asfaltul nu mai exista si pe care este greu sa intri cu o masina normala. In aceste conditii, cei de la Volkswagen s-au gandit ca este timpul pentru o versiune speciala care sa satisfaca aceasta dorinta!

Citeste continuarea articolului Volkswagen publica primele fotografii si detalii despre versiunea Tiguan Offroad

Nu mai este decat o zi pana ce noul SUV T-Cross va debuta in mod oficial, insa cei de la Volkswagen au publicat in acest inceput de saptamana un nou teaser video. Nu putem spune ca ne-au fost prezentate toate detaliile de care suntem interesati, insa putem observa cateva mici elemente atat de la exterior, cat si de la interior. Asa cum stiti deja, noul SUV al celor de la Volkswagen va fi lansat in mod oficial in aceasta saptamana, in data de 25 octombrie.

Desi pare de neinteles publicarea unor asemenea detalii cu doar cateva zile inainte de lansarea oficiala, strategia producatorului german este aceea de a ne starni interesul si mai tare cu privire la acest model!

Haideti sa descoperim impreuna ce surprize ne-au fost pregatite! Asa cum puteti observa si voi din fotografiile afisate, cei de la Volkswagen si-au dorit sa ne lase sa vedem cateva detalii de caroserie. De asemenea, putem observa si cateva fotografii din habitaclului noului T-Cross, care trebuie sa recunoastem ca arata destul de bine.

Citeste continuarea articolului Volkswagen a publicat un nou teaser video inaintea de lansarea lui T-Cross

Sfarsitul anului trecut ne aducea primele informatii si fotografii cu noul Volkswagen  Polo GTI R5, un model realizat special pentru competitiile specialziate. La acea vreme, modelul a fost descris drept un model construit pentru echipele private care au nevoie de o masina capabila sa concureze in toate competitiile sportive incepand de la campionatele nationale si regionale si pana la Campionatul Mondial de Raliuri in cadrul Grupei WRC2. Orice am vrea sa spunem, Polo GTI R5 a reusit inca de atunci sa atraga toata atentia asupra sa, avand o alura care nu are cum sa nu iti ia ochii!

Ei bine, desi nu l-am mai vazut de ceva timp, Polo GTI R5 ajunge din nou in fata noastra in aceste zile, de data asta si mai impresionant. Si asta pentru ca este deja echipat cu „hainele de competitie”, mai fiind doar cateva saptamani pana la prima lui aparitie publica.

Acesta va debuta in data de 25 octombrie, in cadrul etapei de WRC din Spania. Uitandu-ne la felul in care arata acum acest Polo GTI R5 ne vom da seama ca producatorul german a ales o tema inspirata de la un alt model care a fost construit special pentru competitii, si anume Golf GTI TCR.

Citeste continuarea articolului 2019 VW Polo GTI R5 va debuta la sfarsitul lunii, in cadrul etapei WRC din Spania

Noile standarde de emisii WLTP le-au dat batai de cap producatorilor auto, care nu au reusit sa le respecte inca din prima zi cu toate masinile din gama. Spre exemplu, Volkswagen este unul dintre constructorii care a recunoscut intr-o conferinta de presa ca noile norme de emisii WLTP le ingreuneaza destul de mult viata.

In aceste conditii, producatorul german s-a vazut nevoit sa intrerupa vanzarea unor modele. Insa, iata ca acum aflam ca toate modelele importante din gama se supun noilor norme de emisii, ceea ce face ca acestea sa poata fi vandute din nou.

O intarziere mai mare ar fi cauzat cu siguranta probleme destul de mari pentru Volkswagen. Perioada de tranzitie spre noile norme de emisii WLTP s-a dovedit a fi un hop destul de greu de trecut, iar asta s-a resimtit puternic si in cifra de vanzare.

Citeste continuarea articolului Volkswagen anunta obtinerea omologarii WLTP pentru toate modelele din gama!

Nu ne mai despart decat doua saptamani pana la lansarea lui Volkswagen T-Cross, cel mai mic SUV din portofoliul producatorului german. Noul model va fi prezentat in data de 25 octombrie, in cadrul unui eveniment special. Atunci, T-Cross va putea fi admirat in cadrul Salonului Auto de la Sao Paulo, eveniment auto ce isi va deschide portile la inceputul lunii noiembrie.

Lansarea acestui model vine dupa o campanie serioasa de popularizare a lui, desfasurata in intreaga lume. Nemtii au publicat mai intai mai multe teasere video cu viitorul T-Cross, dar si mai multe schite si fotografii de la interior.

Din punct de vedere al dimensiunilor, ca tot vorbim despre cel mai mic SUV din gama celor de la Volkswagen, stim deja ca lungimea lui T-Cross va fi de 4.107 mm, cu 123 mm mai putin in comparatie cu T-Roc. Bancheta din spate poate culisa pana la 15 cm, ceea ce face ca volumul de la interior sa fie destul de mare.

Citeste continuarea articolului Volkswagen T-Cross va fi lansat pe 25 octombrie

Mijlocul saptamanii trecute a coincis si cu prima zi a Salonului de Vehicule Utilitare IAA, desfasurat in Hanovra, Germania. Astfel, cei pasionati de aceste modele au putut vedea cu proprii ochi toate surprizele pe care le-au pregatit marii constructori in acest segment. Iar surprizele nu sunt putine deloc!

Daca ne-am putut da seama deja cu totii ca mai toti producatorii investesc sume din ce in ce mai mari in electrificare, iata ca acum sunt martorii unor pasi importanti spre electrificare chiar si in acest segment. Spre exemplu, cei de la Volkswagen au venit la Hanovra cu o versiune full electrica a lui Caddy, un model dedicat transportului atat de marfa, cat si de persoane.

Versiunea full electrica poarta denumirea ABT e-Caddy si va ajunge pe piata, cel mai probabil, pe parcursul anului urmator. Producatorul german se gandeste la acest model ca fiind unul potrivit atat pentru companiile de taxi, cat si pentru serviciile de transport de persoane sau de marfa.

Citeste continuarea articolului Volkswagen prezinta ABT e-Caddy, o utilitara full electrica

Conflictul diplomatic intre Statele Unite ale Americii si Iran se adanceste din ce in ce mai tare in ultima perioada. Mai mult decat atat, dupa atacul provocat la sfarsitul saptamanii trecute in cadrul unei parade militare, Iranul lanseaza o amenintare cu subiect si predicat atat catre Statele Unite, cat si catre Israel, principalul aliat al americanilor din aceasta zona si un principar stat rival al Iranului. O amenintare cum nu a mai existat pana acum, cu exceptia celei lansase de Coreea de Nord in urma cu ceva timp.

Acest conflict geopolitic, ajuns atat de departe, reuseste sa afecteze intr-o buna masura si mai multe industrii. Dat fiind faptul ca Washington-ul impune tot felul de sanctiuni financiare Iranului, mai multe afaceri au de suferit. Spre exemplu, aflam in urma cu cateva zile ca Volkswagen a decis in cele din urma sa se retraga complet din Iran.

Administratia americana a depus eforturi uriase in ultimele saptamani pentru a ii convinge pe cei de la Volkswagen sa se retraga din Iran. Potrivit ambasadorului american in Germania, producatorul din Wolfsburg a acceptat in cele din urma sa faca acest pas. Insa, se pare ca, totusi, germanii vor ramane in Iran prin intermediul unor actiuni umanitare desfasurate in aceasta zona. Asadar, putem vedea inca o data cat de puternice au devenit Statele Unite si cat de convingatoare este administratia Donald Trump.

Citeste continuarea articolului Volkswagen decide sa se retraga din Iran dupa sanctiunile impuse de Statele Unite

Constructorii auto germani se confrunta cu noi probleme legate de sistemele de control a emisiilor. Comisia Europeana a primit anumite informatii care indicau faptul ca toti constructorii auto din Germania au convenit sa nu concureze intre ei pe acest subiect.

Se pare ca, in lunile trecute, mai multi oficiali importanti ai producatorilor auto germani au avut anumite intalniri secrete, in care au discutat pe marginea acestui subiect. In cazul in care aceste informatii se vor dovedi a fi adevarate, producatorii auto germani risca sa fie acuzati de formarea unui cartel pentru evitarea concurentei.

Margrethe Vestager, comisar european pentru Concurenta la Bruxelles, a oferit si cateva informatii pe aceasta tema. Aceasta a spus ca tehnologiile despre care se vorbeste au ca obiectiv de a face autovehiculele de pasageri mai putin poluante.

Citeste continuarea articolului Comisia Europeana ancheteaza existenta unui posibil cartel intre producatorii germani

Nu mai este mult pana ce Volkswagen Passat va primi un facelift, asa ca ochii pasionatilor auto sunt atintiti in ultima perioada spre noutatile ce vin din tabara producatorului german. Jurnalistii de la o revista de specialitate sustin si ca au intrat in posesia unor informatii cu privire la versiunea plug-in hybrid care va veni odata cu facelift-ul modelului Passat. Desi suntem siguri ca cei mai multi dintre voi sunteti interesati de detaliile de la celelalte motorizari, haideti sa aflam si care sunt suprizele pregatite de Volkswagen pentru aceasta varianta plug-in!

Volkswagen Passat nu reuseste sa mai atraga o cifra de vanzari atat de mare de partea sa, insa se bucura in continuare de o popularitate destul de ridicata pe plan european. Spre exemplu, pe parcursul anului trecut, au fost vandute nu mai putin de 180.000 de masini Passat.

In primul rand, haideti sa ne uitam la partea tehnica. Versiunea plug-in hybrid a facelift-ului Volkswagen Passat presupune o unitate de motorizare pe benzina, cu capacitate de 1.4 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 156 de cai putere.

Citeste continuarea articolului VW Passat Facelift va aduce o versiune plug-in hybrid cu 70 de kilometri autonomie

Problemele se tin scai de cei de la Volkswagen, producatorul german fiind lovit din toate partile odata la cateva luni. Desi scandalul Dieselgate aproape ca s-a terminat, acum pentru Volkswagen a aparut o alta problema. Si anume cea ridicata de investitorii care sunt nemultumiti de faptul ca nu au fost anuntati inainte de ceea ce avea sa se intample.

Si nu este vorba doar despre o simpla nemultumire aruncata in spatiul public de anumiti investitori. Acestia cer despagubiri in valoare de nu mai putin de 9.2 miliarde de euro pentru acest lucru, o suma deloc de neglijat in conditiile actuale prin care trec germanii.

Problema este cat se poate de serioasa pentru cei de la Volkswagen, numarul celor nemultumiti de acest lucru fiind urias. Mai exact, este vorba despre nu mai putin de 1.620 de investitori care au demarat procedura unui proces colectiv impotriva celor de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Noi probleme pentru Volkswagen. Investitorii cer despagubiri uriase!

Masinile de top de la inceput anilor 2000 s-au devalorizat rapid, iar un roman cu un salariu decent isi poate achizitiona o astfel de masina dupa 18 ani. Limuzinele cu interior spatios si multi cai putere pot fi cumparate un mai putin de 10.000 de euro in acest moment.

Una dintre cele mai interesante limuzine aparute pe piata la inceputul anilor 2000 este un Jaguar XJ. Producator britanic a lansat a 3-a generatie din aceasta gama de modele si i-a surprins pe multi cu sistemul de tip touchscreen si navigatie, un lucru rar la momentul respectiv. Cei care isi doresc o asemenea masina sunt nevoiti sa plateasca aproximativ 8.000 de euro pentru un model cu un motor de 2,7 litri.

Citeste continuarea articolului Top 5 limuzine din anii 2000, ce costa sub 10.000 euro, pe care acum le poate avea orice roman!

Modelul Up! este, fara urma de indoiala, cea mai mica si, in acelasi timp, cea mai veche masina vanduta de Volkswagen acum, aflandu-se pe piata inca din 2011. Ei bine, inginerii din Wolfsburg inca nu au un inlocuitor direct pentru model, asa ca tot cauta variante prin care sa mai ofere noutati compatibile cu acesta.

Dupa ce, anul trecut, vehiculul a trecut printr-un tratament GTI, moment ce ne-a amintit de modelul original Golf GTI, VW a prezentat recent si un pachet exterior optional R-Line, care vine cu cateva imbunatatiri vizuale.

Ca si celelalte pachete R-Line croite pentru alte modele VW, cel pregatit pentru Up! ofera o imagine mai sportiva masinii, care ar putea pacali pe cei mai putin cunoscatori ca au de-a face, de parca ar exista asa ceva, cu o versiune Up! R-Line.

Citeste continuarea articolului VW Up! cu pachet exterior R-Line: arata bine dar nu vine cu mai multa putere!

Volkswagen pare sa mearga din scandal in scandal, orice ar face. Desi scandalul Dieselgate parea intr-un fel sau altul pe sfarsite, cei de la Volkswagen se confrunta acum cu o alta problema. Se pare ca mai multi ingineri care lucreaza pentru Volkswagen, ar fi spus autoritatilor ca si in cazul motoarelor pe benzina au fost utilizate anumite softuri de manipulare a emisiilor.

Asta s-ar fi intamplat atat pe motoare ale masinilor Volkswagen, dar si pe motoare ale masinilor Audi si Porsche. Asadar, daca s-ar dovedi reala, aceasta acuzatie ar fi la fel de grava ca si cea de la care a plecat intregul scandal Dieselgate.

Aceste informatii sunt pentru moment la stadiul de zvonuri, fiind facute publice de o publicatie germana. Jurnalistii spun ca aceste informatii se bazeaza pe mai multe documente interne ale producatorului si pe anumite declaratii ale unor ingineri.

Citeste continuarea articolului A manipulat Volkswagen si emisiile si consumul motoarelor pe benzina? Iata ce declara angajatii!

Volkswagen se pregateste intens pentru productia modelelor Golf 8. Modelul Golf este unul dintre cele mai importante modele din gama constructorului german. Insa, asa cum stim cu totii, acum a venit randul pentru o noua generatie.

Germanii trebuie sa puna toate detaliile la punct in cel mai scurt timp posibil, deoarece producatia noilor modele va incepe in luna iunie a anului urmator. Desi unii producatori aleg sa nu faca schimbari radicale de la o generatie la alta atunci cand lucrurile merg bine, se pare ca cei de la Volkswagen se gandesc la cateva schimbari importante. Haideti sa aflam impreuna despre ce este vorba.

In primul rand, ar trebui sa stiti de la bun inceput ca noua generatie Golf nu va mai avea si o versiune break. Totodata, nici versiunea cu trei usi nu va mai fi disponibila. Apoi, trebuie sa intelegem ca cei de la Volkswagn vor sa noile modele sa se bata de la egal la egal cu modelele premium BMW sau Mercedes-Benz, asa ca vom vedea si cateva modificari in acest sens.

Citeste continuarea articolului VW pregateste un interior complet digital pentru Golf 8, tinteste catre clientii BMW sau Mercedes-Benz!

Noile norme de poluare WLTP dau in continuare mari batai de cap celor de la Volkswagen, care dau semne ca nu reusesc sub nicio forma sa se alinieze la cele cerute. Desigur, nu sunt singurii care se confrunta cu asemenea probleme, insa pare ca la Volkswagen sunt cele mai mari probleme. Iar termenul pentru alinierea la aceste standarde deja a trecut, acesta fiind stabilit la 1 septembrie.

Conform reprezentantilor producatorului german, numai 7 din cele mai importante 14 modele au primit omologarea in acest sens. Asadar, se anunta cateva luni grele pentru cei de la Volkswagen, care vor trebui sa lucreze din greu pentru a reusi omologarea tuturor modelelor din gama.

Va aduceti poate aminte ca in urma cu mai bine de o luna, sefii celor de la Volkswagen au organizat o conferinta de presa in care recunosteau ca alinierea modelelor lor la noile standarde de poluare este destul de anevoioasa.

Citeste continuarea articolului VW are probleme cu noile standarde de emisii WLTP! Afla cate modele au fost omologate!

Desi cu siguranta nu este o surpriza pentru nimeni, VW Golf ramane cel mai bine vandut model in Europa si acum, dupa primele sapte luni ale anului. Luna iulie a adus o cifra de vanzari de peste 39.000 de unitati, o cifra impresionanta fara doar si poate.

Cumulat, putem vorbi despre vanzarie de aproape 297.000 de unitati in perioada ianuarie – iulie 2018. Locul secund in acest clasament este ocupat de Renault Clio, modelul francez fiind vandut in aproape 212.000 de unitati. Practic, intre cele doua exista o difrenta destul de serioasa, de aproape 85.000 de unitati.

Chiar si asa, Volkswagen Golf s-ar putea sa aiba niste probleme in urmatoarea perioada, ceea ce inseamna ca Renault Clio va remonta o parte din aceasta diferenta. Golf inca nu a reusit sa obtina omologarea pentru noile teste de emisii WLTP, ceea ce inseamna ca producatorul german se asteapta la o scadere considerabila a vanzarilor in urmatoarele doua luni.

Citeste continuarea articolului VW Golf ramane cea mai bine vanduta masina in Europa in primele 7 luni ale lui 2018

Vara a trecut pe nerasuflate si iata-ne ca vorbim deja despre toamna. Insa, pentru noi, pasionatii auto, venirea toamnei nu are cum sa fie un motiv de suparare. Toamna aduce noi si noi modele, unul dintre ele fiind noul T-Cross, un SUV compact pregatit de cei de la Volkswagen. T-Cross este cel de-al patru SUV din gama producatorului german, fiind pozitionat sub noul T-Roc.

Insa, pana la prezentarea oficiala, cei de la Volkswagen ne-au oferit cateva schite dar si cateva fotografii cu modelul camuflat prin care putem afla cateva detalii atat cu privire la infatisarea exterioara a noului model, cat si cu privire la habitaclul lui. Haideti sa aflam impreuna despre ce este vorba si care sunt surprizele pe care ni le-au pregatit germanii.

Este imbucurator sa aflam ca producatorul german acorda o atentie speciala acestor noi modele care urmeaza sa fie lansate, in conditiile in care aceasta perioada este destul de dificila pentru Volkswagen prin prisma acelor omologari pentru emisiile WLTP.

Citeste continuarea articolului Volkswagen prezinta primele teasere cu viitorul T-Cross
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare