vw

Lista stiri si informatii despre vw pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: vw golf r, noua generatie, vw golf, vw tiguan, vw touran, dieselgate, productie, sfaturi, defectiuni, vanzari, masini electrice, vw touareg, suv, dotari, gti

Volkswagen anunta un Golf R extrem, cu 400 de cai sub capota

Nu a trecut decat un an si jumatate de la lansarea pe piata a lui Golf R, insa cei de la Volkswagen se gandesc serios la viitor. Noua generatie va urma sa fia lansata dupa prezentarea lui Golf 8, programa pentru vara lui 2019. Germanii isi doresc sa dea lovitura cu aceasta noua generatie Golf R si sa impresioneze pe toti cei care asteapta cu sufletul la gura noua generatie.

Astfel, reprezentantii producatorului german anunta deja ca viitoarea generatie va fi una „extrema”, pentru a incinge si mai mult spiritele. Insa, pana la prezentarea noii generati, haideti sa aflam impreuna care sunt informatiile pe care le avem in acest moment! 

Asa cum spuneam si mai devreme, reprezentantii producatorului german isi pun mari sperante in aceasta noua generatie, dorind sa fie cea mai puternica de pana acum. De aici vine si declaratia lui Jurgen Stackmann, director de marketing si vanzari in cadrul constructorului, care ne spunea in urma cu cateva zile ca aceasta noua generatie va fi una „extrema”.

Citeste continuarea articolului Volkswagen anunta un Golf R extrem, cu 400 de cai sub capota

VW inchide fabrica din Wolfsburg pana la finalul lui septembrie. Care este motivul?

Mult iubitul Volkswagen se afla cumva strans cu usa, cum ar spune vorba romaneasca. De ce a ajuns in aceasta situatie? Cred ca stim cu totii despre scandalul Dieselgate si nu mai este nevoie sa povestesc acum toata intamplarea care a scos la suprafata partea mai putin frumoasa a industriei auto. Pentru necunoscatori, pe scurt, vorbim despre fraudarea testelor de emisii, cap de lista fiind chiar nemtii de la Volkswagen.

De data aceasta, problema consta in inchiderea fabricii din Wolfsburg care se intampla sa fie cea mai importanta fabrica din Germania. Inamicul nemtilor este chiar Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure sau WLTP. WLTP este un proces prin care se testeaza emisiile automobilelor. Aceasta procedura se utilizeaza deja la nivel mondial si daca esti constructor auto si nu-ti supui vehiculul de pasageri sau vehicului de transport marfuri usoare acestui test… nu prea ai nicio sansa sa-l scoti din fabrica spre vanzare.

Herbert Diess, directorul general al companiei Volkswagen, afirma ca imediat ce se va incheia vacanta angajatilor, constructia de automobile se va axa doar pe cele care indeplinesc noile standarde. Acesta mai spune ca strategia de vanzari va fi graduala si masinile vor pleca spre clienti pe masura ce acestea primesc aprobare.

Citeste continuarea articolului VW inchide fabrica din Wolfsburg pana la finalul lui septembrie. Care este motivul?

Am un VW Golf 4 si nu mai functioneaza geamurile electrice. Ce pot sa fac singur?

Daca incepi sa intampini probleme ale geamurilor (coboara sau urca greu, se blocheaza, scartaie sau n-au putere sa se ridice si trebuie ajutate), incearca sa tii cont de cateva ponturi, intrucat acestea se pot repara chiar de noi.

Preferati sa studiati putin si sa intretineti singuri aceste operatiuni sau sa fiti efectiv storsi de bani de diferite service-uri specializate?

Ei bine, in situatia in care nu stiati, multe dintre reparatiile autovehiculului se pot face chiar de noi, bineinteles, cu respectarea intocmai a unor indicatii.

Citeste continuarea articolului Am un VW Golf 4 si nu mai functioneaza geamurile electrice. Ce pot sa fac singur?

VW depaseste obiectivul de vanzari propus: despre ce crestere este vorba?

Electricitatea este un lucru fara de care nu am putea trai in momentul de fata. Daca ne gandim doar la ideea de electricitate pentru casa, pentru munca sau pentru timpul liber, ganditi-va cum ar fi sa nu avem curent electric, sa nu putem folosi laptopul, sa nu avem internet si sa nu putem sa ne gatim o masa calda… asa tragem concluzia ca viata noastra este dependenta de electricitate.

Dar ce ne facem daca asa se va intampla si cu masinile pe care le folosim? In scurt timp, propulsoarele diesel sau benzina vor fi de domeniul trecutului. Nimeni nu-si va mai aminti de ele in timp si nimeni nu-si va mai dori decat ultimul model de masina care functioneaza pe baza bateriilor electrice. Asa se va schimba si presa auto, iar subiectele pe care le vom dezbate vor fi cu mult mai interesante.

Volkswagen este cel care a anuntat in nenumarate randuri ca electricitatea este prioritatea lui, asa ca oficialii planuiesc sa lanseze cate o masina electrica in fiecare luna. Daca acest plan de atac este destul de ambitios si pare ca va detrona usor celelalte mari companii auto, de data aceasta nemtii vin cu o previziune despre vanzarile pe care le vor avea pe domeniul automobilelor electrice.

Citeste continuarea articolului VW depaseste obiectivul de vanzari propus: despre ce crestere este vorba?

La inceputul primaverii anului 2018, Volkswagen Touareg se pregatea sa-si intampine fanii in mod oficial. Asa se face ca atunci cand a aparut pe piata, clientii si-au dorit atat de mult un exemplar incat nici macar nu au mai tinut cont de faptul ca pretul nu este unul foarte mic. Nici mare si nici mici, oricum ai spune si orice ar spune gurile rele despre Touareg, acest SUV a facut senzatie si a reprezentat SUV-ul pe care foarte multi si l-au pus pe lista de achizitii.

Acum compania anunta dotarea pe care SUV-ul Touareg o poarta. Poate ca daca v-as spune doar despre ce este vorba nu ar insemna nimic, insa ineditul acestei stiri este faptul ca noul 2018 Volkswagen Touareg este primul model Volkswagen cu Night Vision.

Incredibil sau nu, nemtii si-au dorit sa-si doteze SUV-ul cu aceasta functie pentru ca au considerat-o destul de necesara, gandindu-se mai intai la clientii sai. Daca aceasta functie vine ca o dotare ulterioara modelului lansat, ar trebui sa vorbim si despre cele care urmeaza sa fie oferite in echipamentul lui Touareg.

Citeste continuarea articolului 2018 VW Touareg cu Night Vision: cum functioneaza aceasta dotare si de ce este speciala?

Dupa cum stiti, reprezentantii Uniunii Europene sunt din ce in ce mai exigenti in ceea ce priveste autovehiculele si emisiile acestora. Astfel, Volkswagen este lovita din nou de anumite efecte negative, in urma carora, in prezent, se conformeaza.

Referitor la acest aspect, au atacat si reprezentantii UE modelul Volkswagen Golf GTI in varianta standard, fiind efectiv scos din oferta Volkswagen. Astfel, cel mai iubit model Golf este efectiv scos de pe site-ul reprezentativ, fiind indisponibil in varianta standard, la un pret decent.

In mai multe randuri au fost identificate probleme in curtile marilor constructori de autovehicule din cauza emisiilor poluante si a consumului de carburant, insa de la celebrul scandal Dieselgate nu au mai fost scoase masini din productie pentru acest motiv.

Citeste continuarea articolului VW Golf GTI este scos din vanzare. De ce au procedat nemtii asa?

Am citit cu totii in nenumarate articole ca Volkswagen isi doreste sa lanseze celebra flota de masini electrice… cate una pe luna. Ambitios si curajos plan, insa clientii se intreaba deja care este primul model care va iesi pe portile fabricii si la ce sa se astepte din partea nemtilor?

Asa ca nemtii vin cu raspunsuri. Se pare ca proiectul de design pentru Volkswagen ID a fost aprobat, prin urmare nemtii isi permit sa vorbeasca putin despre acesta. Automobilul 100% electric va arata precum conceptul pe care l-au dezvaluit pentru prima data in anul 2016, la Salonul Auto de la Paris, moment in care audienta a fost uimita de ceea ce ar putea Volkswagen sa ofere.

In 2016 promiteau ca versiunea de serie, adica cea la care am avea acces cu totii prin cumparare, va fi lansata in anul 2020. Acum suntem in anul 2018 si nemtii vorbesc din nou despre primul model pe care il putem cumpara peste doi ani: primul model Volkswagen care nu va polua. De asemenea, noile declaratii oficiale ale companiei spun ca productia pentru Volkswagen ID va incepe in anul 2019, in luna noiembrie. Asa ca ne intrebam cu totii: este suficient timp ca aceasta sa fie gata pana in 2020?

Citeste continuarea articolului 2020 VW ID: ce trebuie sa stim despre prima masina electrica de serie a nemtilor?

Volkswagen nu se opreste din productia masinilor cu propulsie traditionala, tocmai de aceea ne da cateva informatii despre ceea ce inseamna noul Volkswagen Amarok. Daca la prima vedere pare ca vorbim despre un SUV menit sa il detroneze chiar si pe Touareg, povestea este oarecum diferita, caci Touareg 2018 nu va fi nicicand detronat de Amarok din simplul motiv ca acesta din urma are alt target. Volkswagen Amarok este un pick-up cu un design elegant pe care ti-ar fi mila sa-l pui la treaba, asa cum a fost initial gandit.

Volkswagen Amarok este un pick-up destinat celor care au nevoie de o masina de serviciu care sa indeplineasca standardele si cerintele anului 2018. Sub capota noului model se afla un motor V6, cu o capacitate de 3.0 litri, TDI, care este capabil sa dezvolte 258 de cai putere. Insa in momentul de fata, puterea poate ajunge doar pana la 272 de cai. Pentru unii ar fi de ajuns si atat, insa nemtii se incapataneaza sa respecte ceea ce au promis.

Versiunea cea noua a fost anuntata in urma cu o luna, iar acum cateva zile s-a vorbit si despre locul in care o sa fie construit modelul: uzina de la Hanovra.

Citeste continuarea articolului 2018 VW Amarok cu motor 3.0 TDI: cat costa si ce echipamente insotesc acest propulsor?

Ne pregatim sa adaugam un alt nume mare care va lipsi de la urmatoarea intalnire de la Salonul Auto de la Paris 2018. Se pare ca Volkswagen a decis sa participe doar din doi in doi ani la evenimentul din "orasul luminii", alternandu-l cu prezenta la Salonul Auto de la Frankfurt.

Aceasta dezvaluire vine dintr-o sursa foarte serioasa, un cunoscut site francez (autoactu.com), care citeaza reprezentanta locala a marcii germane.

"Compania Volkswagen evalueaza in mod continuu importanta participarilor la saloanele auto internationale", au declarat oficialii germani, adaugand ca, desi nu vor fi prezenti la Paris Auto Show, asta nu inseamna ca nu vor organiza diferite evenimente (printre care si teste auto) in oras pe perioada evenimentului.

Citeste continuarea articolului Va lipsi VW de la Salonul Auto de la Paris 2018?

Oficialii Aston Martin au anuntat ca Tobias Sühlmann va fi nou sef al departamentului de design exterior al marcii.

Ei bine, este vorba despre unul dintre veteranii Grupului Volkswagen, iar momentul pentru aceasta "mutare" pare sa fie bine ales, de vreme ce marca britanica vrea sa adauge gamei de masini produse noi si modele cu motor central sau cu capabilitati off-road.

Sühlmann este cel responsabil pentru designul sedanului Volkswagen Arteon, dar tot el s-a aflat si la carma celei mai noi versiuni Touareg si a mai multora dintre masinile gigantului german.

Citeste continuarea articolului Aston Martin are un designer nou! Surprinzator este unde a lucrat inainte!

In legatura cu diferite aspecte, dar si cu ultimul care presupune nefolosirea scaunului din mijloc, producatorul german de autovehicule, Volkswagen, avertizeaza clientii a peste 400.000 de unitati.

Mai exact, reprezentantii companiei Volkswagen au anuntat ca vor chema in service-uri 410.000 unitati din cauza unor probleme la sistemul de inchidere al centurilor de siguranta aplicate pentru bancheta din spate.

Astfel, pana la remedierea problemelor, Volkswagen recomanda ca scaunul din mijloc spate sa nu fie utilizat intrucat, in cazul schimbarii bruste a directiei de mers, incuietorile centurilor se pot suprapune, iar cea a scaunului din mijloc se poate deschide.

Citeste continuarea articolului 410.000 de unitati chemate in service de VW! Care este problema?

Nu va mai vorbisem de ceva timp despre un proiect de tuning, asa ca ne gandisem ca va este dor. Asa ca va povestim astazi despre un model compact Volkswagen Golf GTI ce a ajuns pe mana celor de la Oettinger, un atelier de tuning cu renume in Germania.

Munca acestora nu a fost in zadar, in final avand un model extrem de performant si cu schimbari majore. Va povestim in randurile care urmeaza ce au reusit sa faca cei de la Oettinger cu acest model Golf GTI, asa ca ramane alaturi de noi in continuare! Pentru inceput trebuie sa stiti ca acest proiect poarta numele TCR Germany Street

Modelul folosit de cei de la Oettinger este unul de ultima generatie. In primul rand, tunerii i-au aplicat extensii proeminente pe aripile laterale, ceea ce a dus la o crestere in latime cu aproape 80 de milimetri. De asemenea, specialistii in tuning german i-au adus cateva modificari si in zona spoilelor fata si spate. La nivel exterior, acest Golf GTI a mai primit si un nou set de jante, cu dimensiuni de 20 de inci.   

Citeste continuarea articolului Oettinger ne prezinta VW Golf GTI TCR Germany Street, unul dintre cele mai puternice modele ale sale!

E posibil sa nu fie chiar cel mai puternic model Golf GTI pe care cei de la Volkswagen l-au construit vreodata (rol rezervat versiunii Clubsport cu 306 cai putere), dar este cu siguranta cel mai rapid.

Despre ce vorbim? Despre varianta TCR a masinii, a carei denumire se potriveste perfect cu acronimul rezultat din "track-only race car" (masina destinata exclusiv circuitului), dar este un hatchback legal pe drumurile publice.

Modelul a debutat la Wörthersee si desi aceasta noua versiune mai potenta Golf GTI a fost prezentata drept concept, din informatiile pe care le avem si varianta finala va arata exact la fel.

Citeste continuarea articolului Noul concept TCR este cel mai rapid VW Golf GTI construit vreodata

Oficialii de la Volkswagen au vorbit luni intregi despre proiectul lor care priveste tranzitia la electricitate. Nu-i de mirare ca pana si VW face o asemenea schimbare, mai ales ca majoritatea celor care vor o masina noua se indreapta catre aceasta marca, inchizand ochii la scandalul Dieselgate. Clientul spune “Uite, domnule, acum se redreseaza. Fac ceea ce trebuie!”. Dar oare acesta este adevarul?

La finalul anului 2017, Volkswagen anunta planul sau pe 5 ani, plan care avea nevoie de o sustinere financiara de peste 70 de miliarde de euro si care viza tocmai tranzitia despre care va vorbeam mai sus.

Si asta nu este tot. Scopul nemtilor era de a se transforma in lideri de piata la categoria automobile electrice. Oare poti sa faci asta dupa un scandal care se intinde pe atatia ani si scoate la iveala cele mai neplacute secrete?

Citeste continuarea articolului VW se gandeste la bateriile electrice ale viitoarelor masini: vrea o alianta prin care sa-i detroneze pe asiatici!

Despre 2018 Volkswagen Touareg vorbeam la finalul lunii martie si spuneam ca este cel mai nou SUV de generatie noua din gama nemtilor. Am vazut inca de pe atunci ca ceea ce ofera nu-i putin, asa ca si pretul s-a ridicat pe masura. Insa nemtilor le-a scapat o singura informatie de care noi a dat tocmai acum.

Si daca le-a scapat intentionat tocmai pentru a o face sa functioneze mai bine sau pur si simplu au lasat-o la voia intamplarii considerand ca nu-i cine stie ce, noi am considerat ca este o informatie care trebuie sa ajunga la toti posesorii de permis de conducere, mai ales daca inca nu te-ai hotarat ce masina noua sa-ti cumperi. Sfatul nostru? Un SUV Volkswagen Touareg ar fi alegerea perfecta daca iubesti sa explorezi toate tipurile de carosabil.

Detaliul despre care vorbeam este chiar un sistem de directie integrala. Acest sistem de directie integrala are doua moduri de functionare: unul care este activ pana la viteza de 37 kilometri/ora.

Citeste continuarea articolului 2018 VW Touareg ofera Dinamic 1 Air & Steering: ce inseamna aceasta optiune si cat costa?

In cazul in care nu stiati, toate autovehiculele din gama Volkswagen si Audi sunt mai vulnerabile decat credeati in fata hackerilor tot mai bine specializati. Unitatile nemtesti utilizeaza sisteme electronice ce pot fi accesate cu usurinta chiar si prin intermediul unei conexiuni Wi-Fi.

Primim asigurari tot mai des din partea producatorilor in ceea ce priveste securitatea cibernetica, insa in cazul Volkswagen si Audi apare exact opusul. Cele doua companii producatoare de autovehicule si nu numai, promit ca noile tehnologii sunt adaptate pentru a rezista in fata oricarui atac cibernetic, insa, daca ne vom apleca putin catre studierea acestui fenomen, vom realiza faptul ca ambele sisteme informatice pot fi accesate de diferite persoane fara prea mult efort

Cel mai usor accesat poate fi sistemul IVI, adica sistemul In-Vehicle-Infotainment. Acesta este un sistem care alcatuieste absolut toate competentele hardware si software ale masinii. Pe langa sistemul audio, de divertisment, video, radio, CD player si alte functii specifice acestor marci de autovehicule, IVI include si sistemul de navigare, video playere si celelalte conexiuni USB, Bluetooth si Wi-Fi.

Citeste continuarea articolului VW și Audi facute de ras tocmai din cauza tehnologiilor avansate. Iata motivul!

Va mai amintiti de celebrul scandal Dieselgate din anul 2015, in urma caruia nemtii fentau la propriu emisiile CO2 pentru motoarele diesel? In legatura cu acest aspect este acuzat si fostul CEO al Volkswagen, Martin Winterkorn.

Dupa scandalul care a zguduit intreaga piata auto, pe langa demisiile si sanctiunile aplicate diferitilor oameni cu functii cheie din conducerea Volkswagen, motorul diesel a simtit si o scadere in vanzari, fiind inregistrate cele mai mari scaderi ale vanzarilor din toata istoria acestui motor.

Mai nou, fostul CEO Volkswagen, Martin Winterkorn este acuzat in mod oficial in Statele Unite ale Americii de conspiratie si frauda in scandalul software-ului ce pacalea testele de emisii poluante. Partea buna pentru acesta este ca nu poate fi arestat daca nu paraseste tara natala. Pe scurt, ramane in Germania si va fi liber sau va pleca in concediu si va risca sa ajunga in SUA... la penitenciar.

Citeste continuarea articolului Fostul CEO VW, Martin Winterkorn, acuzat in scandalul Dieselgate! Care sunt motivele?

Ultimul proiect si cel mai ravnit din curtea nemtilor de la Volkswagen este reprezentat de modelul Amarok. Partea interesanta este ca acest model, in configuratie standard, este un SUV de talie mare si cam atat, insa, cu ajutorul tunerului BBM Motorsport, Volkswagen Amarok devine imbatabil.

Cu imbunatatiri de peste 20.000 de euro, noul Amarok devine cea mai importanta unitate off-road din intreaga Germanie. Acesta se bucura si de un design aparte, cu insertii BBM Motorsport, dar si de elemente specifice unitatilor 4X4.

Vorbind de un vehicul utilitar, Volkswagen Amarok nu este conceput special pentru activitatile off-road, insa garda ridicata la sol, bena generoasa si rotile de dimensiuni mari nu pot fi decat atuuri care pot concura cu lejeritate si in aceasta categorie de autovehicule.

Citeste continuarea articolului VW Amarok tunat de BBM Motorsport arata ca o adevarata masina pentru off-road! Cat au costat imbunatatirile?

Printre clientii celor de la Volkswagen, cei mai multi prefera modelul Golf. Chiar daca mai sunt printre noi oameni care inca mai tanjesc dupa modele 4 si 5, exista si persoane care abia asteapta un update din partea nemtilor. Un model ceva mai nou care sa le satisfaca dorinta de mai multa tehnologie si evolutie.

Chiar si romanii isi doresc asa ceva, chiar daca taberele sunt impartite si parca suntem mai multe bisericute care se impart in fanii pe viata Volkswagen, cei care nu stiu ce sa faca in urma scandalului Dieselgate si cei care desi nu mai au incredere, ar da o sansa noului val de automobile electrice pe care le promite marca nemteasca.

Volkswagen anunta de curand noul model Golf care va scrie o noua fila in istoria marcii: Volkswagen Golf GTI TCR. Prezentarea oficiala se va face pe 9 mai, asadar peste doua zile vom avea imagini oficiale care sa ne arate absolut toate unghiurile si fetele unui GTI de exceptie. Nu este electric, dar promite ceva inedit.

Citeste continuarea articolului 2018 VW Golf GTI TCR se pregateste de prezentarea oficiala! Cand se va lansa si ce promite?

Producatorul de autovehicule Skoda inregistreaza cresteri ale vanzarilor de-a dreptul impresionante. Uzina din Mlada Boleslav atinge recorduri in vanzari anual, inregistrand numai cresteri in ultima perioada de timp.

Mai mult, producatorul ceh Skoda stabileste recorduri istorice in luna februarie a acestui an, fiind cea mai buna perioada de vanzari din toata istoria brandului. Popularitatea de care se bucura in prezent brandul ceh este rezultatul profesionalismului, seriozitatii si devotamentului de care da dovada intreaga echipa Skoda.

Potrivit statisticilor, popularitatea acestui brand este in continua ascensiune, in ciuda faptului ca
germanii, in calitate de rivali (inclusiv Volkswagen), nu sunt cei mai bucurosi, fiind depasiti detasat.

Citeste continuarea articolului Vanzarile Skoda cresc! Sunt nevoiti sa trimita piese in uzina VW pentru a face fata cererilor!
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare