vw

Lista stiri si informatii despre vw pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: germania, uniunea europeana, bmw, daimler, vw passat, plug-in hybrid, emisii, dieselgate, top 5, limuzina, volvo s80, cadillac, jaguar, lexus ls, vw up

Comisia Europeana ancheteaza existenta unui posibil cartel intre producatorii germani

Constructorii auto germani se confrunta cu noi probleme legate de sistemele de control a emisiilor. Comisia Europeana a primit anumite informatii care indicau faptul ca toti constructorii auto din Germania au convenit sa nu concureze intre ei pe acest subiect.

Se pare ca, in lunile trecute, mai multi oficiali importanti ai producatorilor auto germani au avut anumite intalniri secrete, in care au discutat pe marginea acestui subiect. In cazul in care aceste informatii se vor dovedi a fi adevarate, producatorii auto germani risca sa fie acuzati de formarea unui cartel pentru evitarea concurentei.

Margrethe Vestager, comisar european pentru Concurenta la Bruxelles, a oferit si cateva informatii pe aceasta tema. Aceasta a spus ca tehnologiile despre care se vorbeste au ca obiectiv de a face autovehiculele de pasageri mai putin poluante.

Citeste continuarea articolului Comisia Europeana ancheteaza existenta unui posibil cartel intre producatorii germani

VW Passat Facelift va aduce o versiune plug-in hybrid cu 70 de kilometri autonomie

Nu mai este mult pana ce Volkswagen Passat va primi un facelift, asa ca ochii pasionatilor auto sunt atintiti in ultima perioada spre noutatile ce vin din tabara producatorului german. Jurnalistii de la o revista de specialitate sustin si ca au intrat in posesia unor informatii cu privire la versiunea plug-in hybrid care va veni odata cu facelift-ul modelului Passat. Desi suntem siguri ca cei mai multi dintre voi sunteti interesati de detaliile de la celelalte motorizari, haideti sa aflam si care sunt suprizele pregatite de Volkswagen pentru aceasta varianta plug-in!

Volkswagen Passat nu reuseste sa mai atraga o cifra de vanzari atat de mare de partea sa, insa se bucura in continuare de o popularitate destul de ridicata pe plan european. Spre exemplu, pe parcursul anului trecut, au fost vandute nu mai putin de 180.000 de masini Passat.

In primul rand, haideti sa ne uitam la partea tehnica. Versiunea plug-in hybrid a facelift-ului Volkswagen Passat presupune o unitate de motorizare pe benzina, cu capacitate de 1.4 litri, capabila sa dezvolte nu mai putin de 156 de cai putere.

Citeste continuarea articolului VW Passat Facelift va aduce o versiune plug-in hybrid cu 70 de kilometri autonomie

Noi probleme pentru Volkswagen. Investitorii cer despagubiri uriase!

Problemele se tin scai de cei de la Volkswagen, producatorul german fiind lovit din toate partile odata la cateva luni. Desi scandalul Dieselgate aproape ca s-a terminat, acum pentru Volkswagen a aparut o alta problema. Si anume cea ridicata de investitorii care sunt nemultumiti de faptul ca nu au fost anuntati inainte de ceea ce avea sa se intample.

Si nu este vorba doar despre o simpla nemultumire aruncata in spatiul public de anumiti investitori. Acestia cer despagubiri in valoare de nu mai putin de 9.2 miliarde de euro pentru acest lucru, o suma deloc de neglijat in conditiile actuale prin care trec germanii.

Problema este cat se poate de serioasa pentru cei de la Volkswagen, numarul celor nemultumiti de acest lucru fiind urias. Mai exact, este vorba despre nu mai putin de 1.620 de investitori care au demarat procedura unui proces colectiv impotriva celor de la Volkswagen.

Citeste continuarea articolului Noi probleme pentru Volkswagen. Investitorii cer despagubiri uriase!

Top 5 limuzine din anii 2000, ce costa sub 10.000 euro, pe care acum le poate avea orice roman!

Masinile de top de la inceput anilor 2000 s-au devalorizat rapid, iar un roman cu un salariu decent isi poate achizitiona o astfel de masina dupa 18 ani. Limuzinele cu interior spatios si multi cai putere pot fi cumparate un mai putin de 10.000 de euro in acest moment.

Una dintre cele mai interesante limuzine aparute pe piata la inceputul anilor 2000 este un Jaguar XJ. Producator britanic a lansat a 3-a generatie din aceasta gama de modele si i-a surprins pe multi cu sistemul de tip touchscreen si navigatie, un lucru rar la momentul respectiv. Cei care isi doresc o asemenea masina sunt nevoiti sa plateasca aproximativ 8.000 de euro pentru un model cu un motor de 2,7 litri.

Citeste continuarea articolului Top 5 limuzine din anii 2000, ce costa sub 10.000 euro, pe care acum le poate avea orice roman!

Modelul Up! este, fara urma de indoiala, cea mai mica si, in acelasi timp, cea mai veche masina vanduta de Volkswagen acum, aflandu-se pe piata inca din 2011. Ei bine, inginerii din Wolfsburg inca nu au un inlocuitor direct pentru model, asa ca tot cauta variante prin care sa mai ofere noutati compatibile cu acesta.

Dupa ce, anul trecut, vehiculul a trecut printr-un tratament GTI, moment ce ne-a amintit de modelul original Golf GTI, VW a prezentat recent si un pachet exterior optional R-Line, care vine cu cateva imbunatatiri vizuale.

Ca si celelalte pachete R-Line croite pentru alte modele VW, cel pregatit pentru Up! ofera o imagine mai sportiva masinii, care ar putea pacali pe cei mai putin cunoscatori ca au de-a face, de parca ar exista asa ceva, cu o versiune Up! R-Line.

Citeste continuarea articolului VW Up! cu pachet exterior R-Line: arata bine dar nu vine cu mai multa putere!

Volkswagen pare sa mearga din scandal in scandal, orice ar face. Desi scandalul Dieselgate parea intr-un fel sau altul pe sfarsite, cei de la Volkswagen se confrunta acum cu o alta problema. Se pare ca mai multi ingineri care lucreaza pentru Volkswagen, ar fi spus autoritatilor ca si in cazul motoarelor pe benzina au fost utilizate anumite softuri de manipulare a emisiilor.

Asta s-ar fi intamplat atat pe motoare ale masinilor Volkswagen, dar si pe motoare ale masinilor Audi si Porsche. Asadar, daca s-ar dovedi reala, aceasta acuzatie ar fi la fel de grava ca si cea de la care a plecat intregul scandal Dieselgate.

Aceste informatii sunt pentru moment la stadiul de zvonuri, fiind facute publice de o publicatie germana. Jurnalistii spun ca aceste informatii se bazeaza pe mai multe documente interne ale producatorului si pe anumite declaratii ale unor ingineri.

Citeste continuarea articolului A manipulat Volkswagen si emisiile si consumul motoarelor pe benzina? Iata ce declara angajatii!

Volkswagen se pregateste intens pentru productia modelelor Golf 8. Modelul Golf este unul dintre cele mai importante modele din gama constructorului german. Insa, asa cum stim cu totii, acum a venit randul pentru o noua generatie.

Germanii trebuie sa puna toate detaliile la punct in cel mai scurt timp posibil, deoarece producatia noilor modele va incepe in luna iunie a anului urmator. Desi unii producatori aleg sa nu faca schimbari radicale de la o generatie la alta atunci cand lucrurile merg bine, se pare ca cei de la Volkswagen se gandesc la cateva schimbari importante. Haideti sa aflam impreuna despre ce este vorba.

In primul rand, ar trebui sa stiti de la bun inceput ca noua generatie Golf nu va mai avea si o versiune break. Totodata, nici versiunea cu trei usi nu va mai fi disponibila. Apoi, trebuie sa intelegem ca cei de la Volkswagn vor sa noile modele sa se bata de la egal la egal cu modelele premium BMW sau Mercedes-Benz, asa ca vom vedea si cateva modificari in acest sens.

Citeste continuarea articolului VW pregateste un interior complet digital pentru Golf 8, tinteste catre clientii BMW sau Mercedes-Benz!

Noile norme de poluare WLTP dau in continuare mari batai de cap celor de la Volkswagen, care dau semne ca nu reusesc sub nicio forma sa se alinieze la cele cerute. Desigur, nu sunt singurii care se confrunta cu asemenea probleme, insa pare ca la Volkswagen sunt cele mai mari probleme. Iar termenul pentru alinierea la aceste standarde deja a trecut, acesta fiind stabilit la 1 septembrie.

Conform reprezentantilor producatorului german, numai 7 din cele mai importante 14 modele au primit omologarea in acest sens. Asadar, se anunta cateva luni grele pentru cei de la Volkswagen, care vor trebui sa lucreze din greu pentru a reusi omologarea tuturor modelelor din gama.

Va aduceti poate aminte ca in urma cu mai bine de o luna, sefii celor de la Volkswagen au organizat o conferinta de presa in care recunosteau ca alinierea modelelor lor la noile standarde de poluare este destul de anevoioasa.

Citeste continuarea articolului VW are probleme cu noile standarde de emisii WLTP! Afla cate modele au fost omologate!

Desi cu siguranta nu este o surpriza pentru nimeni, VW Golf ramane cel mai bine vandut model in Europa si acum, dupa primele sapte luni ale anului. Luna iulie a adus o cifra de vanzari de peste 39.000 de unitati, o cifra impresionanta fara doar si poate.

Cumulat, putem vorbi despre vanzarie de aproape 297.000 de unitati in perioada ianuarie – iulie 2018. Locul secund in acest clasament este ocupat de Renault Clio, modelul francez fiind vandut in aproape 212.000 de unitati. Practic, intre cele doua exista o difrenta destul de serioasa, de aproape 85.000 de unitati.

Chiar si asa, Volkswagen Golf s-ar putea sa aiba niste probleme in urmatoarea perioada, ceea ce inseamna ca Renault Clio va remonta o parte din aceasta diferenta. Golf inca nu a reusit sa obtina omologarea pentru noile teste de emisii WLTP, ceea ce inseamna ca producatorul german se asteapta la o scadere considerabila a vanzarilor in urmatoarele doua luni.

Citeste continuarea articolului VW Golf ramane cea mai bine vanduta masina in Europa in primele 7 luni ale lui 2018

Vara a trecut pe nerasuflate si iata-ne ca vorbim deja despre toamna. Insa, pentru noi, pasionatii auto, venirea toamnei nu are cum sa fie un motiv de suparare. Toamna aduce noi si noi modele, unul dintre ele fiind noul T-Cross, un SUV compact pregatit de cei de la Volkswagen. T-Cross este cel de-al patru SUV din gama producatorului german, fiind pozitionat sub noul T-Roc.

Insa, pana la prezentarea oficiala, cei de la Volkswagen ne-au oferit cateva schite dar si cateva fotografii cu modelul camuflat prin care putem afla cateva detalii atat cu privire la infatisarea exterioara a noului model, cat si cu privire la habitaclul lui. Haideti sa aflam impreuna despre ce este vorba si care sunt surprizele pe care ni le-au pregatit germanii.

Este imbucurator sa aflam ca producatorul german acorda o atentie speciala acestor noi modele care urmeaza sa fie lansate, in conditiile in care aceasta perioada este destul de dificila pentru Volkswagen prin prisma acelor omologari pentru emisiile WLTP.

Citeste continuarea articolului Volkswagen prezinta primele teasere cu viitorul T-Cross

Volkswagen si Ford ar putea sa aiba ceva in comun de acum incolo. Pana sa va spun despre ce este vorba, haideti sa ne aducem aminte ca VW a fost subiectul multor discutii contradictorii in ultimii ani si ca scandalul Dieselgate nu a fost atat de usor precum si-ar fi imaginat compania la inceput.

Se pare ca scandalul Dieselgate pornit de VW a facut ca toti constrctorii de automobile sa scoata, pe rand, motorul diesel din gama de oferte. Si decizia a fost cam grea la inceput pentru ca existau foarte multi clienti care isi doreau o masina cu motor diesel.

Nici Ford nu a scapat de acest stigmat, ca orice alt brand, si a trebuit sa gandeasca alternative. Chiar daca mai exista cate un motor diesel pe ici pe colo, numarul acestora nu mai este atat de mare si brandurile auto trebuie sa se supuna noilor legi.

Citeste continuarea articolului Ford Ranger si VW Amarok vor imparti aceeasi platforma de constructie! Iata de cand!

Ghinionul e ceva care loveste pe toata lumea. Nu conteaza daca ai sau nu bani, ghinionul este o chestiune general variabila care te loveste fix atunci cand te astepti mai putin. Colegul meu va povestea despre un model Volkswagen - VW Bonneville - care era pregatit special pentru evenimentul Bonneville Speed Week, scopul unitatii fiind sa stabileasca un nou record pe pista de sare.

Toata lumea a asteptat cu nerabdare sa vada acest model VW in actiune si sa-i cunoasca performantele pe circuitul foarte cunoscut, insa VW Bonneville nu a mai ajuns la destinatie. Asa ca oficialii companiei au fost nevoiti sa vina cu explicatii si sa lamureasca misterul.

Automobilul purta un propulsor cu o capacitate de 2.0 litri si era un TSI capabil sa dezvolte 500 de cai putere. Si daca vedeta evenimentului nu a mai ajuns la destinatie, aceasta s-a programat pentru urmatoarea editie si si-a amanat stabilirea recordului de viteza.

Citeste continuarea articolului VW Bonneville nu mai ajunge la concurs! Iata care este motivul si cand il putem revedea!

Volkswagen-ul pe care tocmai l-ati vazut in imagini, e modificat si a reusit un record senzational: a rulat 250 metri in 8,47 secunde! Recordul a fost stabilit cu o viteza de 269 km/h, in timpul unei curse de curse din Germania.

A fost nevoie de cateva tururi pentru a reusi extraordinarul timp, insa daca ne uitam pe specificatiile acestul Volkswagen Golf 2 tunat, ne dam seama de ce a fost posibil: motorul, un V16 de 2.0 litri, produce 1 000 cai putere si un cuplu de 1.094 Nm. Asta in ciuda sistemului modificat de tractiune integrala si a cutiei de viteze cu dublu ambreiaj DSG, care echipeaza masina.

Autoturismul este opera celor de la Boba Motoring, care au tot modificat-o in ultimii ani. Fata de cutia de viteze despre care am vorbit mai sus, acest Volkswagen a primit recent un nou turbocompresor.

Citeste continuarea articolului Acest Volkswagen Golf Mk2 a stabilit un nou record mondial! Afla despre ce este vorba!

Chemarile in service nu sunt de bun augur pentru niciun constructor din aceasta lume. Atunci cand auzi ca zeci sau sute de automobile au fost chemate in service, nu te gandesti decat la faptul ca acele masini au o problema serioasa si panica este mult mai mare daca ai si tu acasa respectivul brand sau respectivul model. Este ceva natural sa te gandesti si tu automat la lucrurile negative atunci cand citesti in presa despre un constructor auto.

De data aceasta, problema se afla in mainile celor de la Volkswagen, iar cartoful fierbinte a atins modelele plug-in hybrid. Poate ca unii dintre soferi s-ar fi gandit ca aceste automobile sunt construite cu ceva mai mult simt de raspundere, dar iata ca si aici intervin erori care fac ca acest gen de probleme sa apara in presa.

Se pare ca eroarea principala aici este un metal - cadmiu - ce a fost folosit intr-o cantitate foarte mica pentru sistemele de incarcare. Problema se extinde si la masinile electrice produse de constructorul german.

Citeste continuarea articolului 124.000 de automobile VW sunt chemate in service! Care este motivul?

Stii ca atunci cand butonezi telecomanda mai vezi diverse reclame. Unele iti plac, unele nu, iar in cazul unora te intrebi ce naiba a fost in capul celui care a scris-o sau gandit-o. Se intampla de multe ori ca oamenii sa nu aprecieze un spot publicitar si se intampla pe buna dreptate.

Ce te faci cand esti un brand renumit in lume si ti se interzice spotul? Si, mai ales, ce te faci cand esti Volkswagen si trebuie sa vinzi masina aia, dar nu ai la indemana mijlocul pentru ca acesta a fost considerat nepotrivit?

Hai sa vedem cum sta treaba.

Citeste continuarea articolului Reclama la VW Polo este interzisa in Regatul Unit! De ce a fost deranjata audienta?

A venit momentul ca cei care locuiesc in Europa sa apeleze la Volkswagen daca sunt interesati de o "casa mobila", gigantul german facand un pas important in lumea rulotelor, cu lansarea modelului de 6 metri Grand California.

Avand la baza versiunea Crafter, aceasta rulota reprezinta un serios pas inainte fata de modelul de baza California (care are la baza varianta Transporter), oferind mai mult spatiu dar si o baie complet utilata, care beneficiaza de dus si o rezerva de apa de 110 litri.

In comparatie cu un model Crafter standard, versiunea Grand California vine cu ferestre panoramice in zona de dormitor, deasupra patului dublu, dar si in baie. Nu e doar pentru design, specialistii de la VW au gandit aceasta solutie si pentru a micsora consumul de carburant.

Citeste continuarea articolului VW Grand California: asa arata o rulota pentru toata familia!

Poate ca oficialii de la Volkswagen sustin ca masina despre care vorbim in acest articol reprezinta o versiune aproape de productia in serie, dar pe noi ne-a frapat diferenta mare de putere dintre varianta standard si acest vehicul personalizat, construit parca special pentru traseul de sare din Utah.

Modelul disponibil acum in reprezentante este echipat cu un motor de 1,4 litri de 147 de cai, la o treime din puterea de care beneficiaza noua versiune. Ati citit bine, propulsorul TSI pe benzina in patru cilindri de 2,0 litri, care face parte din foarte cunoscuta familie EA888, a fost modificat, asa ca ofera "ceva mai multa" putere, mai exact 493 de cai!

Vestea cu adevarat buna este ca producatorul pregateste si o noua versiune Jetta GLI, care sta la baza modelului Bonneville si care va folosi un "motor similar, insa de putere mai mica".

Citeste continuarea articolului VW Bonneville Jetta: mai mult de 493 de cai putere!

Volkswagen ramane in continuare cel mai apreciat constructor auto din Europa, fara doar si poate. In ciuda toturor scandalurilor in care a fost implicat in ultimii ani, Volkswagen ofera pietei unele dintre cele mai de succes modele.

Spre exemplu, in prima jumatate a anului curent, Volkswagen Golf a fost cel mai cumparat model la nivelul Uniunii Europene. Astfel, cu o crestere de 8 procente in comparatie cu anul trecut, Golf ramane cel mai cumparat automobil din Europa. Golf a fost vandut in nu mai putin de 258.000 de unitati in aceste prime sase luni ale anului.

Treapta secunda a podiumului in acest top al vanzarilor din prima jumatate a anului este ocupata tot de Renault Clio. Clio a inregistrat o crestere in vanzari de doar un procent, insa a fost de a ajuns pentru a isi asigura locul doi. Clio s-a vandut in primele sase luni ale anului in 185.000 de unitati.

Citeste continuarea articolului Volkswagen Golf, cel mai bine vandut model in Europa in prima jumatate a anului

O colectie impresionanta de automobile inseamna ca ai la purtator foarte multi bani. Pe langa asta, mai inseamna si ca iubesti automobilele pentru povestile lor si pentru ceea ce inseamna sufletului tau. In cazul unei colectii de masini vorbim despre multa pasiune.

Cel mai interesant este ca nu se prezinta ca orice alta colectie de automobile. Ne-am obisnuit cu colectionari care sa aiba in palmares fel de fel de automobile si marci, insa cel de fata are doar modele Volkswagen Golf. Aproape inedit, daca ma intrebati pe mine. Iar singura explicatie este doar pasiunea pentru acest model al nemtilor.

Josef Juza este cel care are in garaj 114 modele Volkswagen Golf. Omul isi doreste un muzeu pentru toate modelele si credem ca are un motiv bine intemeiat: unde mai vezi 114 modele Volkswagen Golf dintr-o singura lovitura?

Citeste continuarea articolului 114 VW Golf in colectie si nu se poate desprinde de niciunul! Cine este pasionatul auto?

Porsche este un nume cunoscut in industria auto. Si cum sa nu cunosti marca ce a facut furori inca de la inceput? Porsche construieste automobile care vorbesc despre eleganta sportiva si lux la cel mai inalt nivel.

Trecand peste numele de baza, hai sa vedem impreuna ce se intampla cu Porsche Romania si cum arata vanzarile acestora in primele 6 luni ale anului 2018. Porsche Romania este unul dintre cei mai mari importatori auto din tara noastra. Bilantul arata o crestere de 16% fata de aceeasi perioada a anului 2017.

Ce si-au dorit romanii de la Porsche Romania? Masini electrice si masini hibride. Iar asta nu poate decat sa ne bucure pentru ca este inca o dovada ca si romanii isi doresc sa evolueze si sa dea o sansa masinilor care sunt prietenoase cu mediul.

Citeste continuarea articolului Ce vanzari a avut Porsche Romania in prima jumatate a anului 2018?
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare