vw golf

Lista stiri si informatii despre vw golf pe Cars.ro

Stiri si informatii despre vw golf

Citeste cele mai noi stiri si informatii despre vw golf publicate pe Cars.ro! Vezi comentarii si poze despre vw golf, pe Cars.ro!

Te-ar putea interesa: vw golf, gti, worthersee, vw, sua, inmatriculari, masini noi, uniunea europeana, statistici, vanzari, tcr, masini sport, top 10, hatchback, ford focus

VW a prezentat noi versiuni ale modelului Golf la Wörthersee: GTI Aurora si Estate R 4MOTION FighteR

Volkswagen s-a bucurat de un debut important la Wörthersee 2018, unde a venit cu conceptul Golf GTI TCR, masina care a devenit un produs de serie acum cateva luni. Mai mult, in 2017, la acelasi eveniment avea premiera conceptul up! GTI, model care avea sa devina de serie in Europa.

Ce se va intampla anul acesta? Se pare ca oficialii de la VW nu au in plan vreun debut, dar "invataceii" producatorului britanic vor fi prezenti la intalnire cu doua modele altfel pentru marca, amandoua extrem de interesante.

A 38-a intalnire GTI de pe malul lacului din localitatea Reifnitz, in Austria, a inceput astazi.

Citeste continuarea articolului VW a prezentat noi versiuni ale modelului Golf la Wörthersee: GTI Aurora si Estate R 4MOTION FighteR

Volkswagen elimina Golf de pe piata americana

Volkswagen Golf este fara doar si poate cea mai bine vanduta masina la nivel europeana, modelul producatorului german mentinandu-se in continuare la nivelul pretentiilor soferilor europeni. Golf este lider absolut pe piata europeana de peste 20 de ani, ceea ce spune tot ce ar fi nevoie sa se spuna despre un model atat de cunoscut precum acesta.

Insa, se pare ca nu la fel de bine stau lucrurile pentru Golf atunci cand vine vorba de piata auto de peste Ocean, acolo unde cifrele de vanzari sunt mai mult decat dezamagitoare. Atat de dezamagitoare incat cei de la Volkswagen au fost nevoiti sa apeleze la o decizie drastica!

Este stiut faptul ca piata auto americana are un specific destul de diferit in comparatie cu cea europeana, cerintele clientilor fiind diferite intre cele doua zone ale lumii. Spre exemplu, in Statele Unite se cauta masinile mari, puternice, de dimensiuni mari. De asemenea, masinile care pot adaposti familii numeroase sunt cele mai cautate, ceea ce face din masinile mici, europene, niste modele nu prea atragatoare.

Citeste continuarea articolului Volkswagen elimina Golf de pe piata americana

Volkswagen Golf ramane cel mai bine vandut model din UE si in luna februarie

Luna februarie a adus cu sine un numar de 1.14 milioane de masini noi imatriculate la nivel european, in scadere cu aproape 1.3% fata de aceeasi luna a anului trecut. Daca vrem sa facem insa o analiza pentru fiecare tara in parte, vom vedea ca Romania se afla in top de aceasta data.

In tara noastra a fost inregistrata cea mai mare crestere procentuala de la nivelul Uniunii Europene, de nu mai putin de 35.7 procente. Mai exact, in tara noastra au fost inregistrate nu mai putin de 11.950 de masini noi, ceea ce este cu adevarat o cifra mare daca ne uitam la cifrele inregistrate in lunile precedente.

Sigur, cifra inregistrata in Romania nu se poate compara cu cifrele inregistrate in unele piete de top de pe plan european, insa cresterea e importanta atunci cand vorbim despre statistici. Spre exemplu, in Germania, inmatricularile din a doua luna a anului au crescut doar cu 2.7 procente.

Citeste continuarea articolului Volkswagen Golf ramane cel mai bine vandut model din UE si in luna februarie

Romanii vor uita de celelalte modele! Au aparut primele imagini cu noul VW Golf

Cu siguranta, romanii sunt unii dintre marii admiratori ai modelelor celor de la Volkswagen, iar Golf se situeaza printre preferintele compatriotilor nostri. Reteta e simpla. Masini fiabile, care consuma decent si care se inscriu in categoria celor cu care "nu te faci de ras" atunci cand iesi cu ele pe strada. 

De curand, jurnalistii de la MotorTrend au publicat cateva imagini cu noul VW Golf, pe care constructorul german il va arunca in piata in perioada urmatoare. 

Evident, asa cum era de asteptat, "desenatorii" uzinelor din Wolfsburg au pastrat liniile care au transformat Golf intr-un brand mondial, insa specialistii cred ca noua masina va fi mult mai apreciata decat modelele precedente. 

Citeste continuarea articolului Romanii vor uita de celelalte modele! Au aparut primele imagini cu noul VW Golf

Finele anului trecut ne aducea in prim plan o imagine teaser cu viitorul Golf 8, publicata de cei de la Volkswagen. Asa cum stim deja, lansarea noului model va avea loc in prima parte a acestui an, urmand ca productia sa debuteze undeva la mijlocul anului, cel mai probabil in luna iunie.

Insa, acum avem ceva si mai interesant de atat, nemtii aducand in prim plan o editie speciala care se anunta a fi extrem de interesanta - Golf GTI TCR. Primele imagini cu prototipul acestuia au fost publicate chiar din vara anului trecut, asa ca suspansul este deja destul de mare in acest sens.

Asa cum spuneam si mai devreme, primele imagini au fost publicate inca de acum cateva luni bune, insa planurile celor de la Volkswagen au fost date in cele din urma peste cap. Trecerea la noul ciclu de testare WLTP i-a facut pe germani sa ia o decizie radicala la acea vreme, si anume sa amane lansarea versiunii de serie. Acum insa, se pare ca nu mai este nimic care sa poata sa ii opreasca pe germani din drumul lor.

Citeste continuarea articolului Volkswagen lanseaza versiunea de strada Golf GTI TCR cu 290 cp

Daca nu sunteti fani SUV si nici Sedan, inseamna ca ar trebui sa va indreptati spre un automobil hatchback. Hatchback-urile au un look sportiv si un design care intoarce capete. Cel mai de laudat avantaj al unei caroserii hatchback este stabilitatea pe care o prezinta in viraje.

Hatchback-ul este renumit pentru constructia sa din doua volume: motorul si habitaclul combinat cu portbagajul. Daca va ganditi ca hatchback-urile nu sunt deloc spatioase, o sa aveti surprize din partea unor modele care va ofera spatiu si volum in portbagaj la un nivel decent, astfel incat nu te poti plange ca nu ai cum sa transporti cu ea ceea ce-ti doresti.

Iata un top 10 al automobilelor hatchback ce fac senzatie in 2018.

Citeste continuarea articolului Top 10 modele hatchback in 2018

Volkswagen se pregateste intens pentru productia modelelor Golf 8. Modelul Golf este unul dintre cele mai importante modele din gama constructorului german. Insa, asa cum stim cu totii, acum a venit randul pentru o noua generatie.

Germanii trebuie sa puna toate detaliile la punct in cel mai scurt timp posibil, deoarece producatia noilor modele va incepe in luna iunie a anului urmator. Desi unii producatori aleg sa nu faca schimbari radicale de la o generatie la alta atunci cand lucrurile merg bine, se pare ca cei de la Volkswagen se gandesc la cateva schimbari importante. Haideti sa aflam impreuna despre ce este vorba.

In primul rand, ar trebui sa stiti de la bun inceput ca noua generatie Golf nu va mai avea si o versiune break. Totodata, nici versiunea cu trei usi nu va mai fi disponibila. Apoi, trebuie sa intelegem ca cei de la Volkswagn vor sa noile modele sa se bata de la egal la egal cu modelele premium BMW sau Mercedes-Benz, asa ca vom vedea si cateva modificari in acest sens.

Citeste continuarea articolului VW pregateste un interior complet digital pentru Golf 8, tinteste catre clientii BMW sau Mercedes-Benz!

Desi cu siguranta nu este o surpriza pentru nimeni, VW Golf ramane cel mai bine vandut model in Europa si acum, dupa primele sapte luni ale anului. Luna iulie a adus o cifra de vanzari de peste 39.000 de unitati, o cifra impresionanta fara doar si poate.

Cumulat, putem vorbi despre vanzarie de aproape 297.000 de unitati in perioada ianuarie – iulie 2018. Locul secund in acest clasament este ocupat de Renault Clio, modelul francez fiind vandut in aproape 212.000 de unitati. Practic, intre cele doua exista o difrenta destul de serioasa, de aproape 85.000 de unitati.

Chiar si asa, Volkswagen Golf s-ar putea sa aiba niste probleme in urmatoarea perioada, ceea ce inseamna ca Renault Clio va remonta o parte din aceasta diferenta. Golf inca nu a reusit sa obtina omologarea pentru noile teste de emisii WLTP, ceea ce inseamna ca producatorul german se asteapta la o scadere considerabila a vanzarilor in urmatoarele doua luni.

Citeste continuarea articolului VW Golf ramane cea mai bine vanduta masina in Europa in primele 7 luni ale lui 2018

Volkswagen-ul pe care tocmai l-ati vazut in imagini, e modificat si a reusit un record senzational: a rulat 250 metri in 8,47 secunde! Recordul a fost stabilit cu o viteza de 269 km/h, in timpul unei curse de curse din Germania.

A fost nevoie de cateva tururi pentru a reusi extraordinarul timp, insa daca ne uitam pe specificatiile acestul Volkswagen Golf 2 tunat, ne dam seama de ce a fost posibil: motorul, un V16 de 2.0 litri, produce 1 000 cai putere si un cuplu de 1.094 Nm. Asta in ciuda sistemului modificat de tractiune integrala si a cutiei de viteze cu dublu ambreiaj DSG, care echipeaza masina.

Autoturismul este opera celor de la Boba Motoring, care au tot modificat-o in ultimii ani. Fata de cutia de viteze despre care am vorbit mai sus, acest Volkswagen a primit recent un nou turbocompresor.

Citeste continuarea articolului Acest Volkswagen Golf Mk2 a stabilit un nou record mondial! Afla despre ce este vorba!

Chemarile in service nu sunt de bun augur pentru niciun constructor din aceasta lume. Atunci cand auzi ca zeci sau sute de automobile au fost chemate in service, nu te gandesti decat la faptul ca acele masini au o problema serioasa si panica este mult mai mare daca ai si tu acasa respectivul brand sau respectivul model. Este ceva natural sa te gandesti si tu automat la lucrurile negative atunci cand citesti in presa despre un constructor auto.

De data aceasta, problema se afla in mainile celor de la Volkswagen, iar cartoful fierbinte a atins modelele plug-in hybrid. Poate ca unii dintre soferi s-ar fi gandit ca aceste automobile sunt construite cu ceva mai mult simt de raspundere, dar iata ca si aici intervin erori care fac ca acest gen de probleme sa apara in presa.

Se pare ca eroarea principala aici este un metal - cadmiu - ce a fost folosit intr-o cantitate foarte mica pentru sistemele de incarcare. Problema se extinde si la masinile electrice produse de constructorul german.

Citeste continuarea articolului 124.000 de automobile VW sunt chemate in service! Care este motivul?

Volkswagen ramane in continuare cel mai apreciat constructor auto din Europa, fara doar si poate. In ciuda toturor scandalurilor in care a fost implicat in ultimii ani, Volkswagen ofera pietei unele dintre cele mai de succes modele.

Spre exemplu, in prima jumatate a anului curent, Volkswagen Golf a fost cel mai cumparat model la nivelul Uniunii Europene. Astfel, cu o crestere de 8 procente in comparatie cu anul trecut, Golf ramane cel mai cumparat automobil din Europa. Golf a fost vandut in nu mai putin de 258.000 de unitati in aceste prime sase luni ale anului.

Treapta secunda a podiumului in acest top al vanzarilor din prima jumatate a anului este ocupata tot de Renault Clio. Clio a inregistrat o crestere in vanzari de doar un procent, insa a fost de a ajuns pentru a isi asigura locul doi. Clio s-a vandut in primele sase luni ale anului in 185.000 de unitati.

Citeste continuarea articolului Volkswagen Golf, cel mai bine vandut model in Europa in prima jumatate a anului

O colectie impresionanta de automobile inseamna ca ai la purtator foarte multi bani. Pe langa asta, mai inseamna si ca iubesti automobilele pentru povestile lor si pentru ceea ce inseamna sufletului tau. In cazul unei colectii de masini vorbim despre multa pasiune.

Cel mai interesant este ca nu se prezinta ca orice alta colectie de automobile. Ne-am obisnuit cu colectionari care sa aiba in palmares fel de fel de automobile si marci, insa cel de fata are doar modele Volkswagen Golf. Aproape inedit, daca ma intrebati pe mine. Iar singura explicatie este doar pasiunea pentru acest model al nemtilor.

Josef Juza este cel care are in garaj 114 modele Volkswagen Golf. Omul isi doreste un muzeu pentru toate modelele si credem ca are un motiv bine intemeiat: unde mai vezi 114 modele Volkswagen Golf dintr-o singura lovitura?

Citeste continuarea articolului 114 VW Golf in colectie si nu se poate desprinde de niciunul! Cine este pasionatul auto?

Vara este sezonul cald si sezonul in care mai scapam de haine si cateodata de kilograme. Ceva evident pentru perioada asta. Pentru unele branduri din industria auto este, mai degraba, sezonul cailor putere in minus… care nu este prea bine inteles de clienti.

Ce vreau eu sa spun mai exact este ca dupa ce Seat pierde 10 cai putere si pierde indicativul 300, intorcandu-se la indicativul 290 pe care clientii il cunosteau inainte, de data aceasta vine randul altui brand foarte cunoscut: Volkswagen.

Daca pana acum Volkswagen a fost pus la perete din cauza scandalului Dieselgate, de data aceasta vine randul lor sa renunte la 10 cai putere. Vinovat de pierderea celor 10 cai putere este tot testul WLTP care da peste cap niste statistici si reguli, de data aceasta fiind mult mai stricte.

Citeste continuarea articolului VW Golf R slabeste 10 cai putere! Iata din ce cauza!

Masinile electrice sunt din ce in ce mai raspandite si oamenii incep sa-si dea seama ca acest mijloc de mobilitate nu numai ca ajuta mediul inconjurator, dar ajuta foarte mult si buzunarul. Asa se face ca soferii dau de-o parte masinile cu propulsor traditional si trec pe primele locuri in listele de cumparaturi auto, masini cu propulsor pe baza de baterii electrice.

Nissan este unul din brandurile care joaca foarte bine in aceasta piata de masini electrice. Nu s-ar fi spus anul trecut despre el ca va ajunge lider de vanzari, insa luna iulie a anului 2018 il aduce pe primul loc in topul automobilelor electrice, pe continentul european.

Primele cinci luni ale lui 2018 au fost o reala surpriza pentru marca Nissan: Leaf este personajul principal din gama de automobile Nissan care duce ideea de electricitate la un alt nivel (mult mai avansat, desigur).

Citeste continuarea articolului Nissan Leaf este masina electrica favorita in Europa, in primele 5 luni! Ce branduri se afla pe locul doi si trei?

Mult iubitul Volkswagen se afla cumva strans cu usa, cum ar spune vorba romaneasca. De ce a ajuns in aceasta situatie? Cred ca stim cu totii despre scandalul Dieselgate si nu mai este nevoie sa povestesc acum toata intamplarea care a scos la suprafata partea mai putin frumoasa a industriei auto. Pentru necunoscatori, pe scurt, vorbim despre fraudarea testelor de emisii, cap de lista fiind chiar nemtii de la Volkswagen.

De data aceasta, problema consta in inchiderea fabricii din Wolfsburg care se intampla sa fie cea mai importanta fabrica din Germania. Inamicul nemtilor este chiar Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure sau WLTP. WLTP este un proces prin care se testeaza emisiile automobilelor. Aceasta procedura se utilizeaza deja la nivel mondial si daca esti constructor auto si nu-ti supui vehiculul de pasageri sau vehicului de transport marfuri usoare acestui test… nu prea ai nicio sansa sa-l scoti din fabrica spre vanzare.

Herbert Diess, directorul general al companiei Volkswagen, afirma ca imediat ce se va incheia vacanta angajatilor, constructia de automobile se va axa doar pe cele care indeplinesc noile standarde. Acesta mai spune ca strategia de vanzari va fi graduala si masinile vor pleca spre clienti pe masura ce acestea primesc aprobare.

Citeste continuarea articolului VW inchide fabrica din Wolfsburg pana la finalul lui septembrie. Care este motivul?

Daca incepi sa intampini probleme ale geamurilor (coboara sau urca greu, se blocheaza, scartaie sau n-au putere sa se ridice si trebuie ajutate), incearca sa tii cont de cateva ponturi, intrucat acestea se pot repara chiar de noi.

Preferati sa studiati putin si sa intretineti singuri aceste operatiuni sau sa fiti efectiv storsi de bani de diferite service-uri specializate?

Ei bine, in situatia in care nu stiati, multe dintre reparatiile autovehiculului se pot face chiar de noi, bineinteles, cu respectarea intocmai a unor indicatii.

Citeste continuarea articolului Am un VW Golf 4 si nu mai functioneaza geamurile electrice. Ce pot sa fac singur?

Dupa cum stiti, reprezentantii Uniunii Europene sunt din ce in ce mai exigenti in ceea ce priveste autovehiculele si emisiile acestora. Astfel, Volkswagen este lovita din nou de anumite efecte negative, in urma carora, in prezent, se conformeaza.

Referitor la acest aspect, au atacat si reprezentantii UE modelul Volkswagen Golf GTI in varianta standard, fiind efectiv scos din oferta Volkswagen. Astfel, cel mai iubit model Golf este efectiv scos de pe site-ul reprezentativ, fiind indisponibil in varianta standard, la un pret decent.

In mai multe randuri au fost identificate probleme in curtile marilor constructori de autovehicule din cauza emisiilor poluante si a consumului de carburant, insa de la celebrul scandal Dieselgate nu au mai fost scoase masini din productie pentru acest motiv.

Citeste continuarea articolului VW Golf GTI este scos din vanzare. De ce au procedat nemtii asa?

Nu va mai vorbisem de ceva timp despre un proiect de tuning, asa ca ne gandisem ca va este dor. Asa ca va povestim astazi despre un model compact Volkswagen Golf GTI ce a ajuns pe mana celor de la Oettinger, un atelier de tuning cu renume in Germania.

Munca acestora nu a fost in zadar, in final avand un model extrem de performant si cu schimbari majore. Va povestim in randurile care urmeaza ce au reusit sa faca cei de la Oettinger cu acest model Golf GTI, asa ca ramane alaturi de noi in continuare! Pentru inceput trebuie sa stiti ca acest proiect poarta numele TCR Germany Street

Modelul folosit de cei de la Oettinger este unul de ultima generatie. In primul rand, tunerii i-au aplicat extensii proeminente pe aripile laterale, ceea ce a dus la o crestere in latime cu aproape 80 de milimetri. De asemenea, specialistii in tuning german i-au adus cateva modificari si in zona spoilelor fata si spate. La nivel exterior, acest Golf GTI a mai primit si un nou set de jante, cu dimensiuni de 20 de inci.   

Citeste continuarea articolului Oettinger ne prezinta VW Golf GTI TCR Germany Street, unul dintre cele mai puternice modele ale sale!

E posibil sa nu fie chiar cel mai puternic model Golf GTI pe care cei de la Volkswagen l-au construit vreodata (rol rezervat versiunii Clubsport cu 306 cai putere), dar este cu siguranta cel mai rapid.

Despre ce vorbim? Despre varianta TCR a masinii, a carei denumire se potriveste perfect cu acronimul rezultat din "track-only race car" (masina destinata exclusiv circuitului), dar este un hatchback legal pe drumurile publice.

Modelul a debutat la Wörthersee si desi aceasta noua versiune mai potenta Golf GTI a fost prezentata drept concept, din informatiile pe care le avem si varianta finala va arata exact la fel.

Citeste continuarea articolului Noul concept TCR este cel mai rapid VW Golf GTI construit vreodata

Printre clientii celor de la Volkswagen, cei mai multi prefera modelul Golf. Chiar daca mai sunt printre noi oameni care inca mai tanjesc dupa modele 4 si 5, exista si persoane care abia asteapta un update din partea nemtilor. Un model ceva mai nou care sa le satisfaca dorinta de mai multa tehnologie si evolutie.

Chiar si romanii isi doresc asa ceva, chiar daca taberele sunt impartite si parca suntem mai multe bisericute care se impart in fanii pe viata Volkswagen, cei care nu stiu ce sa faca in urma scandalului Dieselgate si cei care desi nu mai au incredere, ar da o sansa noului val de automobile electrice pe care le promite marca nemteasca.

Volkswagen anunta de curand noul model Golf care va scrie o noua fila in istoria marcii: Volkswagen Golf GTI TCR. Prezentarea oficiala se va face pe 9 mai, asadar peste doua zile vom avea imagini oficiale care sa ne arate absolut toate unghiurile si fetele unui GTI de exceptie. Nu este electric, dar promite ceva inedit.

Citeste continuarea articolului 2018 VW Golf GTI TCR se pregateste de prezentarea oficiala! Cand se va lansa si ce promite?
Anunturi Auto
Ai o masina de vanzare? Adauga un anunt gratuit pe cel mai dinamic site auto din Romania!
Adauga anunt
Facebook
Youtube Channel
Trimite-ne un pont
Ai o informatie care poate reprezenta o stire?
Ai filmat un eveniment important?
Contacteaza-ne
Newsletter
Aboneaza-te la newsletter!
Abonare